Volgens mij heb ik ergens een keer een brief gekregen van de BD dat 25 jaar belasting betalen voldoende was.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat is grote onzin, de regeling is gekomen omdat er een grote lobby voor was.
heb je een andere brief dan die ik krijgquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:54 schreef AchJa het volgende:
Verder met deeltje 5.
Lapo:
[..]
Volgens mij heb ik ergens een keer een brief gekregen van de BD dat 25 jaar belasting betalen voldoende was.
en als ik al mijn auto in orginele staat heb met roest omdat ik dat mooier vind? of pak jij om straks in aanmerking te komen voor pensioen ook een facelift?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
1 auto volle mep betalen, daarnaast mag je een klassieker gratis/met korting rijden.
Kan ook maar in 1 auto tegelijkertijd rijden.
Ik ben nog steeds voor het Duitse systeem, met aparte klassieker kentekens voor auto's die daarvoor zijn goedgekeurd/erkend. Een verroeste 200D APK-kneus is geen klassieker, een 280E Coupé in prima staat wel. Een nette, goed onderhoudebn, 200D mag van mij ook best klassieker zijn.![]()
http://de.wikipedia.org/w(...)storischer_Fahrzeuge
Ik geef alleen maar aan hoe ze het in Duitsland doen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:23 schreef T42 het volgende:
...
en als ik al mijn auto in orginele staat heb met roest omdat ik dat mooier vind? of pak jij om straks in aanmerking te komen voor pensioen ook een facelift?
das waarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:27 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan hoe ze het in Duitsland doen.
En tegen de tijd dat ik met pensioen ga, kan ik vast naar belastingkorting fluiten.
Ik ken zelfs geen roestStoppers; ik noem het roestvertragers.quote:roesttoppers
die ook. stoppers zetten roest om in hard spulquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik ken zelfs geen roestStoppers; ik noem het roestvertragers.
Kan ook goed zijn dat ik fout zit hoor, meende het ergens gelezen te hebben op die brief, maar dat is alweer een jaar of 6 geleden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:23 schreef T42 het volgende:
[..]
heb je een andere brief dan die ik krijg
Dit vraagt om wat fotootjes...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:35 schreef T42 het volgende:
[..]
das waar
maar ik knap geen auto's meer op. ik hou ze bij met hammerrite of andere roeststoppers en ben dan trots op alle verschillende kleuren
ik krijg ze al sinds 2002quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kan ook goed zijn dat ik fout zit hoor, meende het ergens gelezen te hebben op die brief, maar dat is alweer een jaar of 6 geleden.
Tnx. Maar ik kan me voorstellen dat er weinig mensen zijn die dit "het bewaren van het auto-erfgoed door liefhebbers" noemen...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:00 schreef T42 het volgende:
[..]
rest heb ik zo ff niks bij de hand
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WHSBTDIZ-D.jpg
Er is echt een hele scene van dat soort spul. Vaak zijn die auto's tot de laatste schroef uit elkaar geweest en hebben ze een nieuwe bodem eronder zitten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Tnx. Maar ik kan me voorstellen dat er weinig mensen zijn die dit "het bewaren van het auto-erfgoed door liefhebbers" noemen...
En dit dan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:17 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Tnx. Maar ik kan me voorstellen dat er weinig mensen zijn die dit "het bewaren van het auto-erfgoed door liefhebbers" noemen...
klopt en ik hem dan nog een te nieuw modelquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:24 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Er is echt een hele scene van dat soort spul. Vaak zijn die auto's tot de laatste schroef uit elkaar geweest en hebben ze een nieuwe bodem eronder zitten.
Die van jou was technisch in lijn met z'n uiterlijk nietwaar?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:39 schreef T42 het volgende:
[..]
klopt en ik hem dan nog een te nieuw model
mijne moet nog een nieuwe bodem krijgen met een 70pk blok(orgineel was het 44pk)
das al snelquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
En dit dan?
[ afbeelding ]
En weg was me zakgeld.
Als je hem netjes maakt: mooi!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:25 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
En dit dan?
[ afbeelding ]
En weg was me zakgeld.
was apk technisch goed gekeurd 2 jaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:40 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Die van jou was technisch in lijn met z'n uiterlijk nietwaar?
maar 100 de zelfde is toch ook saai? voor orgineel moet je maar naar het museum zeg ik altijdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:45 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Als je hem netjes maakt: mooi!
Als je er alleen een wiel onder zet en zo mee gaat rijden: weinig mensen die dat een verbetering van het straatbeeld zullen noemen.
Wat, is die ook verrot?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:49 schreef T42 het volgende:
[..]
maar 100 de zelfde is toch ook saai? voor orgineel moet je maar naar het museum zeg ik altijd
ik rij in auto's die mijn persoonlijkheid dragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |