quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Haha.
Gelukkig nieuwjaar Meloewa!
ja helemaal waar lekkertjequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:38 schreef Braddie het volgende:
[..]Ik zie er ook niet uit, maar daarom mag ik nog wel melden wat ik een knap/lekker iemand vind, en wat niet, right>
Zeggen dat ik het nummer heb gekocht op een site ofzo. Dan beetje trollen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:23 schreef Raban het volgende:
"Ben jij dit?"
Wat is het plan eigenlijk? Ga je net alsof doen dat jij Braddie bent?
"Dit is mijn verzorgpony.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze is NIET lekker, echt verre van zelfs, ik dénk dat Panzermaus wel leuke foto`s kan regelen, wat ik al aangaf, ze is érrug naief.
Verzorgpony?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeggen dat ik het nummer heb gekocht op een site ofzo. Dan beetje trollen.
[..]
"Dit is mijn verzorgpony."
Ik doe dat nooit eigenlijk, ze voegde mij toe, omdat we in een comment sectie op FB met elkaar aan de praat raakte over Applequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeggen dat ik het nummer heb gekocht op een site ofzo. Dan beetje trollen.
[..]
"Dit is mijn verzorgpony."
Doe je dat vaker trouwens, Braddie? Beetje random mensen toevoegen op FB?![]()
Ze is hélemaal idolaat van Apple, tot bijna het idiote toe, serieus. heeft een iPhone 4S, is jaloers op mij omdat ik een 5 heb, ehm.. ze vind de tegenwoordige walt disney tof (Jonas Brothers/Miley Cirus/Demi Lovato) en ze heeft áltijd wel pijntjes en klachtjes. En ze vind Windows bagger, en Acer kut en Asus kut, en HP Kut, en ze heeft volgens eigen zeggen heel veel verstand van Computers.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:52 schreef Panzermaus het volgende:
> oh god what am i doing
Maar goed, ze heeft nog niet gereageerd. Telefoon staat nog steeds uit.
Heeft ze bijzondere interesses? Eigenschappen? Dat maakt het leuker.
Het is slechts een kennis, ik heb d`r nog nooit gezien, alleen via Whatsapp/Facebook gesproken, dus ik hecht er geen waarde aan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:00 schreef Meloewa het volgende:
Niet veel van te vertrouwen deze shit, braddie die zijn eigen kennis naait.
3/10 geloofwaardigheid
Waarom heet ze Braddina? Als ze een iPhone heeft dan kan ze toch zo'n automatische naam instellen?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:26 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
godverdomme
Nou braddie mensen die je nooit ziet in real zijn niet echt kennis he, ik noem dat vreemde.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is slechts een kennis, ik heb d`r nog nooit gezien, alleen via Whatsapp/Facebook gesproken, dus ik hecht er geen waarde aan.
fokkerrealiviteitswet, duhquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nou braddie mensen die je nooit ziet in real zijn niet echt kennis he, ik noem dat vreemde.
panzermaus heeft haar die naam gegeven ezel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:30 schreef BroodjeHamKaas het volgende:
[..]
Waarom heet ze Braddina? Als ze een iPhone heeft dan kan ze toch zo'n automatische naam instellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |