Tussen alle grappen door, toen ik een tijd terug tegen d`r zei " Ja, ik begin je nou wel irritant te vinden ik gooi je uit m`n telefoonlijst en van Facebook " ging ze helemaal tegen me huilen 'Ja maar waaromquote:
Is ze knap?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tussen alle grappen door, toen ik een tijd terug tegen d`r zei " Ja, ik begin je nou wel irritant te vinden ik gooi je uit m`n telefoonlijst en van Facebook " ging ze helemaal tegen me huilen 'Ja maar waarom![]()
Ik heb toch niets fouts gedaan
![]()
Ik wil geen ruzie met je
Je bent aardig, echt waar
"
x150
Gooi ff wat uit je inbox weg, dan DM ikquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Braddert saai?No wai baby.
DM me haar nummer trouwens, kunnen we lachen.Ik screenshot wel.
Ja ach, dit doet ze constant, dan is ze aan het typen en dan typt ze midden in een zin "zzz" en dan gaat ze verder met haar zin.. wtfquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:49 schreef Hangwang het volgende:
Gwnn terugsturen da ze ermee kan ophouden en anders hoeft ze niets weer te sturen. Ahaha nee grapje maar vind het eigenlijk wel heel apart, net alsof ze je niet interessant genoeg vind ofzo..
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:03 schreef Raban het volgende:
Gewoon een vorm van dwangneurose. Zal vast niet haar enige mentale probleem zijn.
Gestuurdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Braddert saai?No wai baby.
DM me haar nummer trouwens, kunnen we lachen.Ik screenshot wel.
Wat hij zegt jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:09 schreef Raban het volgende:
[..]
Maak er eens een kwaliteitstopic van.
Braddinaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:21 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ze moet eerst die telefoon aan de lader hangen. Het ding is uit.
Is dat je tantequote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:21 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik ook wel benieuwd naar, ze is trouwens énorm naief even tussendoor! Dit gaat echt kwaliteit opleveren ik ben daar wel van overtuigdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:23 schreef Raban het volgende:
Ben jij dit?
Wat is het plan eigenlijk? Ga je net alsof doen dat jij Braddie bent?
Tvp.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:21 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken haar slechts via Facebookquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:26 schreef Raban het volgende:
Waar ken je haar van? En hoe belangrijk is ze voor je? Potentieel relatiemateriaal?
Is ze lekker, oftewel pics?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ken haar slechts via FacebookZe is totaal niet belangrijk (al train ik zo nu en dan m`n buikspieren door haar grappige taalgebruik) en totaal geen relatiemateriaal
Ze heeft veel klachten
Ze is NIET lekker, echt verre van zelfs, ik dénk dat Panzermaus wel leuke foto`s kan regelen, wat ik al aangaf, ze is érrug naief.quote:
Gelukkig ben jij wel lekkerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze is NIET lekker, echt verre van zelfs, ik dénk dat Panzermaus wel leuke foto`s kan regelen, wat ik al aangaf, ze is érrug naief.
Daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:35 schreef Braddie het volgende:
ik dénk dat Panzermaus wel leuke foto`s kan regelen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |