Het is slechts een kennis, ik heb d`r nog nooit gezien, alleen via Whatsapp/Facebook gesproken, dus ik hecht er geen waarde aan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:00 schreef Meloewa het volgende:
Niet veel van te vertrouwen deze shit, braddie die zijn eigen kennis naait.
3/10 geloofwaardigheid
Waarom heet ze Braddina? Als ze een iPhone heeft dan kan ze toch zo'n automatische naam instellen?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:26 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
godverdomme
Nou braddie mensen die je nooit ziet in real zijn niet echt kennis he, ik noem dat vreemde.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het is slechts een kennis, ik heb d`r nog nooit gezien, alleen via Whatsapp/Facebook gesproken, dus ik hecht er geen waarde aan.
fokkerrealiviteitswet, duhquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nou braddie mensen die je nooit ziet in real zijn niet echt kennis he, ik noem dat vreemde.
panzermaus heeft haar die naam gegeven ezel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:30 schreef BroodjeHamKaas het volgende:
[..]
Waarom heet ze Braddina? Als ze een iPhone heeft dan kan ze toch zo'n automatische naam instellen?
Ze heeft je ook geblokkeert trouwens... (Weet niet of je m`n sms hebt ontvangen?)quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:26 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
godverdomme
Jij zelf bent niet gek zeker.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze heeft je ook geblokkeert trouwens... (Weet niet of je m`n sms hebt ontvangen?)
Mens is gek
Jammer, had nog interessant kunnen worden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:05 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze heeft je ook geblokkeert trouwens... (Weet niet of je m`n sms hebt ontvangen?)
Mens is gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |