Hallo, ik ben debuurvrouw en ik ben een Tros-kijker.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Spees heeft even de wiki erbij gepakt. Resumé:
- Kees is in Volendam geboren
- Kees' vader was de toetsenist van BZN (bonuspunt voor Buurvrouw)
- Kees is grafisch vormgever
- Kees is steward geweest (bonuspunt voor Kees)
- Kees was hilarisch in The American Dream met N&S (bonuspunt voor Spees)
Bonusweetje: Kees houdt erg van ofwel de spraytan-cabine, ofwel de zonnebank
Kees is bij mijn weten een rasechte Volendammer. Zijn pa is er ook een, Thomas Tol. Een oud BZN'erquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
En het is ook nog eens geen geboren Volendammer. Normaal gesproken wordt je dan al helemaal niet door ze opgenomen.
Kunnen we, ook adhv deze actie (indien deze correct is, wat wel erg aannemelijk is en slim gevonden), rustig stellen dat hij één van de beste mollen benoemd kan worden?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:57 schreef Operc het volgende:
Over die koker in de winkel: Na de afgelopen aflevering bedacht ik me het volgende: Kees had zelf een koker, die heeft hij neergelegd in die mand en daarna heeft hij geroepen "een koker!" Hij heeft de pot dan geen geld opgeleverd, alleen ook geen geld eruit gesnoept (op dat moment) maar daardoor verdachten mensen hem misschien wel minder.
Het is ook een beetje een stille hoop van mij dat het zo is moet ik eerlijk zeggen. Maar ik zou het echt een geniale actie vinden als dit het geval was.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:33 schreef Smeich het volgende:
[..]
Kunnen we, ook adhv deze actie (indien deze correct is, wat wel erg aannemelijk is en slim gevonden), rustig stellen dat hij één van de beste mollen benoemd kan worden?
Nee, in de trein werd gesuggereerd dat ik minimaal 1 koker verdonkeremaand is..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:33 schreef Smeich het volgende:
[..]
Kunnen we, ook adhv deze actie (indien deze correct is, wat wel erg aannemelijk is en slim gevonden), rustig stellen dat hij één van de beste mollen benoemd kan worden?
En Dennis!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:10 schreef TheVulture het volgende:
Hij is wat mij betreft de beste Mol die ik in actie heb gezien, op George na
nou ja, je kan je eigen bijdrage eruit laten wellicht?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:19 schreef TheVulture het volgende:
Het enige blijft die pot, die zou je eigenlijk moeten laten verdwijnen als Mol, maar dat zullen de makers wel niet goed vinden
Niet "niks" hoor.. Sowieso die ¤ 500 bij het van de klif springenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, je kan je eigen bijdrage eruit laten wellicht?( en eerlijk, Paulien is de winnaar, die heeft zelf niks bijgedragen. Dus net goed als ze niks wint
)
nou ik ben de raarste niet. Mag ze die hebbenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet "niks" hoor.. Sowieso die ¤ 500 bij het van de klif springen
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ik ben de raarste niet. Mag ze die hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |