en daar ben ik het helemaal mee eens. Ik zit in de Kees tunnel. Hij lijkt fanatiek, maar het is allemaal te bewust gekozen op de juiste momenten, met een minimaal resultaat. Daarbij vond ik het bijvoorbeeld heel raar dattie zijn mollenboekje laat lezen. Daar zal wel niets bijzonders in hebben gestaan. Dus of hij is de mol of hij is de winnaar, want weet dan genoeg om de juiste kaarten in zn sleeve te houden.quote:
Ben het helemaal met je eens, al ben ik sinds de laatste aflevering wel echt bang dat Z het is. Wat een nepfiguur, constant bezig met hoe ze overkomt op camera. Lijkt niks authentieks aan te zitten. Maar volgens mij is ze bij BNN ook zo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is mijn mol sinds aflevering 4.
Hopelijk heb ik het goed, want ik wil niet dat Zarayda de mol is. Die moltactiek spreekt me gewoon niet aan.
zal je zien dat Carolien het is!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:23 schreef Haaibaaike het volgende:
ik denk Kees, Paulien en Zarayda dat een van hen de mol is.
Dan eet ik mijn hoed op!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zal je zien dat Carolien het is!
Nou ja, ik denk Kees. al 7 afleveringen langquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neee Buufquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:27 schreef debuurvrouw het volgende:
zal je zien dat Carolien het is!
Is moeilijk hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, ik denk Kees. al 7 afleveringen langmaar als je nu nog 3 van de 4 kandidaten verdenkt dan euh, spreid je je kansen zeg maar. Ofzo.
ik ga alles of niets.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Haha, ja ik snap m
Ik denk nu echt Zarayda na een lange Kees-periode. Maar ik hoop met heel mijn molhart dat het Kees is.Zeg! deed ik mee in je droom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wil zó graag ook eens kandidaat zijn. Of mol.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
Ja, volgens mij was jij de mol!quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zeg! deed ik mee in je droom?ik wil zó graag ook eens kandidaat zijn. Of mol.
*instant geluk*quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was jij de mol!
Ondanks sabotage van alle hartjeszonnebrillen hou ik toch van je.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Tuurlijk. Mijn onderbewuste had niets door, zelfs niet toen je alle hartjeszonnebrillen had gesaboteerd
No probz. *boks*quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ondanks sabotage van alle hartjeszonnebrillen hou ik toch van je.bedankt dat ik mee mocht doen aan je droom. En tevens de mijne dan. Technisch gesproken.
Kees Tol klaar met geloof door opvattingen pausquote:De goede vriend van Jan Smit vertelde op zijn 23e dat hij op mannen valt. "En dat was fantastisch", vertelt hij. "Volendam is het beste dorp om uit de kast te komen. Ik ben die week drie keer dronken geworden, omdat iedereen mijn drankjes betaalde."
En het is ook nog eens geen geboren Volendammer. Normaal gesproken wordt je dan al helemaal niet door ze opgenomen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Compleet offtopic, ik weet het:
[..]
Kees Tol klaar met geloof door opvattingen paus
Dat is wel het laatste wat ik had verwacht van die Volendammers.Ik dacht dat ze daar zo conservatief waren.
Maar.. het is Keesquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
En het is ook nog eens geen geboren Volendammer. Normaal gesproken wordt je dan al helemaal niet door ze opgenomen.
Natuurlijk is Kees een sympathieke vent, dus dat helpt wel. Maar ik weet van verschillende mensen die in Volendam gewoond hebben, maar er niet geboren zijn, dat echte acceptatie daar lastig is. Je blijft dan een 'jas'. Uiteraard kan het zijn dat de jongere generatie toleranter is geworden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:48 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Maar.. het is KeesIk denk dat Kees al zoveel harten gewonnen had dat hij net zo goed met een baksteen thuis kon komen
En volgens mij is de jongere generatie best oké en tolerant.
En Kees is ook leuk, maar wel een beetje het lulletje, in de zomer voorbijquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Spees heeft even de wiki erbij gepakt. Resumé:
- Kees is in Volendam geboren
- Kees' vader was de toetsenist van BZN (bonuspunt voor Buurvrouw)
- Kees is grafisch vormgever
- Kees is steward geweest (bonuspunt voor Kees)
- Kees was hilarisch in The American Dream met N&S (bonuspunt voor Spees)
Bonusweetje: Kees houdt erg van ofwel de spraytan-cabine, ofwel de zonnebank
Hallo, ik ben debuurvrouw en ik ben een Tros-kijker.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Spees heeft even de wiki erbij gepakt. Resumé:
- Kees is in Volendam geboren
- Kees' vader was de toetsenist van BZN (bonuspunt voor Buurvrouw)
- Kees is grafisch vormgever
- Kees is steward geweest (bonuspunt voor Kees)
- Kees was hilarisch in The American Dream met N&S (bonuspunt voor Spees)
Bonusweetje: Kees houdt erg van ofwel de spraytan-cabine, ofwel de zonnebank
Kees is bij mijn weten een rasechte Volendammer. Zijn pa is er ook een, Thomas Tol. Een oud BZN'erquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
En het is ook nog eens geen geboren Volendammer. Normaal gesproken wordt je dan al helemaal niet door ze opgenomen.
Kunnen we, ook adhv deze actie (indien deze correct is, wat wel erg aannemelijk is en slim gevonden), rustig stellen dat hij één van de beste mollen benoemd kan worden?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:57 schreef Operc het volgende:
Over die koker in de winkel: Na de afgelopen aflevering bedacht ik me het volgende: Kees had zelf een koker, die heeft hij neergelegd in die mand en daarna heeft hij geroepen "een koker!" Hij heeft de pot dan geen geld opgeleverd, alleen ook geen geld eruit gesnoept (op dat moment) maar daardoor verdachten mensen hem misschien wel minder.
Het is ook een beetje een stille hoop van mij dat het zo is moet ik eerlijk zeggen. Maar ik zou het echt een geniale actie vinden als dit het geval was.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:33 schreef Smeich het volgende:
[..]
Kunnen we, ook adhv deze actie (indien deze correct is, wat wel erg aannemelijk is en slim gevonden), rustig stellen dat hij één van de beste mollen benoemd kan worden?
Nee, in de trein werd gesuggereerd dat ik minimaal 1 koker verdonkeremaand is..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:33 schreef Smeich het volgende:
[..]
Kunnen we, ook adhv deze actie (indien deze correct is, wat wel erg aannemelijk is en slim gevonden), rustig stellen dat hij één van de beste mollen benoemd kan worden?
En Dennis!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:10 schreef TheVulture het volgende:
Hij is wat mij betreft de beste Mol die ik in actie heb gezien, op George na
nou ja, je kan je eigen bijdrage eruit laten wellicht?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:19 schreef TheVulture het volgende:
Het enige blijft die pot, die zou je eigenlijk moeten laten verdwijnen als Mol, maar dat zullen de makers wel niet goed vinden
Niet "niks" hoor.. Sowieso die ¤ 500 bij het van de klif springenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, je kan je eigen bijdrage eruit laten wellicht?( en eerlijk, Paulien is de winnaar, die heeft zelf niks bijgedragen. Dus net goed als ze niks wint
)
nou ik ben de raarste niet. Mag ze die hebbenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet "niks" hoor.. Sowieso die ¤ 500 bij het van de klif springen
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ik ben de raarste niet. Mag ze die hebben
Volgens mij is dat niet waar, maar zeker weten doe ik het dus niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:04 schreef Redefine het volgende:
Wel is het zo dat ze als het goed is geld krijgen voor hun deelname (sinds de BN'ers meedoen). Aangezien de Mol er sowieso tot het einde in zit, krijgt die dan meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |