Met Vlaar zou het maar 10 zijn.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze anders 8 doelpunten tegenkrijgen tegen Chelsea?
Ik zit op een engels dartforum. En daar kiest een duidelijke meerderheid voor Van Gerwen, niet dat dat wat zegt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:10 schreef Adames het volgende:
Wie is volgens jullie (dartliefhebbers) favoriet voor vanavond? Gerwen of Taylor? Nationale voorkeur even er buiten gelaten.
Ik denk Van Gerwen, licht favoriet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:10 schreef Adames het volgende:
Wie is volgens jullie (dartliefhebbers) favoriet voor vanavond? Gerwen of Taylor? Nationale voorkeur even er buiten gelaten.
unibet vind Taylor nl licht favoriet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit op een engels dartforum. En daar kiest een duidelijke meerderheid voor Van Gerwen, niet dat dat wat zegt.
Darter422quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit op een engels dartforum. En daar kiest een duidelijke meerderheid voor Van Gerwen, niet dat dat wat zegt.
Moeilijk, man in vorm vs. een schat aan ervaring. Tempo van Taylor is ook kut voor Van Gerwen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:10 schreef Adames het volgende:
onvoorspelbaar denk ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:11 schreef Adames het volgende:
[..]
unibet vind Taylor nl licht favoriet.
Mwah, Van Gerwen heeft Taylor vaak genoeg verslagen. Op de GSoD met 10-5.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Moeilijk, man in vorm vs. een schat aan ervaring. Tempo van Taylor is ook kut voor Van Gerwen.
Dit is toch anders. WK finale.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, Van Gerwen heeft Taylor vaak genoeg verslagen. Op de GSoD met 10-5.
Paar jaar geleden met 3-0 in sets.
Van Gerwen heeft wel ervaringen met finales. In de finales gooit hij niet al te best. Tegen King was het zwoegen, tegen Van Barneveld was het minder.quote:
Daarom. En je hebt toch de beste darter ooit tegenover je die niet warm of koud wordt van zo een finale.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen heeft wel ervaringen met finales. In de finales gooit hij niet al te best. Tegen King was het zwoegen, tegen Van Barneveld was het minder.
Afwachten hoe Taylor er uit komt met zijn ''griepje'' of iets, en de nasleep van het incident.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom. En je hebt toch de beste darter ooit tegenover je die niet warm of koud wordt van zo een finale.
Ik denk dat MvG wel wint maar ik zet er zeker geen geld op.
Ik zie ze wel kampioen worden dit jaar.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
2 uber spitsen goals van Hernandes. En die hele mooie van RvP.
gewaagde uitspraakquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie ze wel kampioen worden dit jaar.
Gerd Mullertje die jongenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
2 uber spitsen goals van Hernandes. En die hele mooie van RvP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |