quote:
Denk je ook dat Bayern en Barca kampioen worden of niet?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zie ze wel kampioen worden dit jaar.
Ja, dat durf ik ook nog wel te voorspellen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk je ook dat Bayern en Barca kampioen worden of niet?
En Juventus?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dat durf ik ook nog wel te voorspellen.
Die voorspel ik ook als kampioen. Best wel saai eigenlijk die landen, als je het vergelijkt met Nederland.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:33 schreef Adames het volgende:
ook nog even je mening vragen over Celtic? Of is de grap misschien nu al een beetje uitgekauwd.
Ik nog steeds niet, hij staat al wel een tijdje bovenaan mijn lijst van films die ik nog eens wil zien.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:33 schreef Adames het volgende:
Ik heb trouwens SS Doomtrooper gezien, ik vond hem afgezien van de CGI nog niet eens belachelijk slecht
ik vond hem wel makkelijk uit te kijkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet, hij staat al wel een tijdje bovenaan mijn lijst van films die ik nog eens wil zien.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:38 schreef Adames het volgende:
http://www.moviemeter.nl/film/1822
Dan vond ik deze nog net wat slechter, 2 dagen geleden heb ik die uitgekeken.
Van Pergod.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:46 schreef AFCNiels het volgende:
Van Persie maakt er nog een, intikkertje.
Al die shit is gewoon ingesproken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:12 schreef Caland het volgende:
Waarom vinden mensen die shit met buikspreekpoppen zo grappig.
Omdat het amerikanen zijn of mensen met een laag intellectueel niveauquote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:12 schreef Caland het volgende:
Waarom vinden mensen die shit met buikspreekpoppen zo grappig.
Watjes. Alsof er hier iemand oud genoeg is om alcohol te bestellen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:50 schreef Smoofie het volgende:
Rustig hier, is iedereen nog brakker dan Smoofie?
GGMM is oud genoeg.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:51 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Watjes. Alsof er hier iemand oud genoeg is om alcohol te bestellen.
Rustig. Het gaat weer vooral over darten..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:44 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig?
Iesch topsport mijn vriend.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Rustig. Het gaat weer vooral over darten..
Nee hoor. Iets wat ik de hele avond vol kan houden is geen topsport.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Iesch topsport mijn vriend.
Als jij over de hele avond een gemiddelde van rond de 100 kan gooien wel.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee hoor. Iets wat ik de hele avond vol kan houden is geen topsport.
Maar jij lijkt me ook meer een 100/200/400/800 meter renner.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Restecp. Ik hou het nog geen minuut vol.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
twitter:zimrageurts twitterde op maandag 31-12-2012 om 11:30:28Mijn woorden zijn hier wat overdreven/verdraaid neergezet, jammer, gister onze pakjes gepast, zijn gewoon nog sexy!
http://t.co/ZNDpQ02Z reageer retweet
twitter:zimrageurts twitterde op maandag 31-12-2012 om 11:39:29Hier dus hetzelfde; woorden zijn wat overdreven/verdraaid neergezet, gister onze pakjes gepast zijn gewoon nog sexy!
http://t.co/beObXoXF reageer retweet
twitter:zimrageurts twitterde op maandag 31-12-2012 om 13:12:16Zo jammer dat ze het online ook gelijk overaaal klakkeloos overnemen, dus nogmaals, pakjes zijn gewoon glamour, sexy, show etc =) #NoWorries reageer retweet
Hier onderschat je het darten. Er komt veel meer bij kijken dan jij denkt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Darten is 40% aanleg, 20% training en 40% psyche.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier onderschat je het darten. Er komt veel meer bij kijken dan jij denkt.
1. Je staat op een podium met duizenden mensen in het publiek
2. De druk is veel groter
3. Er staan lampen op je gericht die samen je lichaamstemperatuur wel flink kunnen veranderen
4. Probeer jij eens een 100+ gemiddelde over 2 uur vol te houden
5. Darten is niet zo simpel als het lijkt, het is meer de vorm van de dag.
Verklaar.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Darten is 40% aanleg, 20% training en 40% psyche.
Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:15 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Darten is 40% aanleg, 20% training en 40% psyche.
Ik maakte me al zorgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |