SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
eerste post van 201314 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Beste wensen en een gelukkig nieuwjaar allemaal.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Gelukkig nieuw jaar lieve Fok!kers en Fok!sters14 SHADES OF GREY
Wat een sukkels. Mat voor mijn deur afsteken. Ik zie al pitjes op het raam van mijn voordeur. Ik vrees voor mijn auto
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Morgen om 8 uur verhaal gaan halen bij je tokkie burenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:12 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een sukkels. Mat voor mijn deur afsteken. Ik zie al pitjes op het raam van mijn voordeur. Ik vrees voor mijn auto
14 SHADES OF GREY
CRISIS CRISIS CRISIS , we stoken wederom miljoenen de lucht in.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Kan nu al dat vuurwerk stoppen, dan kan ik nog een ep van numb3rs kijken voor ik opstap ga.
Gelukkig nieuwjaar allemaal
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik ben direct voorstander van afschaffing vuurwerkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgen om 8 uur verhaal gaan halen bij je tokkie burenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Gewoon de gemeente een mooi vuurwerk laten organiseren en samen op de markt/het plein of hoe iedereen het ook noemt samen kijken en verder een verbodquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben direct voorstander van afschaffing vuurwerk.
En jij denkt dat zoiets haalbaar isquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben direct voorstander van afschaffing vuurwerk
14 SHADES OF GREY
Wat DaMook zegt. Genoeg klachten. In Engeland en paar andere landen wordt ook alleen door overheden vuurwerk georganiseerd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij denkt dat zoiets haalbaar is
Het gaat alleen werken als er binnen de gehele EU geen consumenten vuurwerk te koop is en in alle landen alleen door overheid georganiseerd vuurwerk is.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat DaMook zegt. Genoeg klachten. In Engeland en paar andere landen wordt ook alleen door overheden vuurwerk georganiseerd.14 SHADES OF GREY
Zelfs in Belgie !!!! Het land waar veel van het hier illegale vuurwerk vandaan komt heeft datquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat DaMook zegt. Genoeg klachten. In Engeland en paar andere landen wordt ook alleen door overheden vuurwerk georganiseerd.. Dat hoorde ik gisteren van een Belgische collega
. Daar bepaald elke gemeente zelf hoe en wat..
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:44 schreef DaMook het volgende:
Kleurtjes.
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php
Ow en tagquote:.
Ik ben een zwartkijker en blijf zwart14 SHADES OF GREY
Roze.
Je gaat trouwen ?quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Oh, en dubbel nieuwjaar hier, want traditioneel ook meedoen met t engelse nieuwjaar in huize ER en Lotusss..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Happy new yearquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en dubbel nieuwjaar hier, want traditioneel ook meedoen met t engelse nieuwjaar in huize ER en Lotusss..
14 SHADES OF GREY
Gefeliciteerdquote:.
Toch niet op een vrijdag?quote:14 SHADES OF GREY
nee maar dat is omdat vrijdag de 13e dit jaar in voor ons stomme maanden vallen! dus nu 13 mei 2013 om 13:00 uur!quote:
wij hebben iets met 13
S. 2014
J. 2016![]()
1 uur alweer.... Mag hopen dat de rest van 2013 een stukje langzamer gaat....Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mwah of heeeeeel veeeeeeel snellerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:01 schreef Spezza19 het volgende:
1 uur alweer.... Mag hopen dat de rest van 2013 een stukje langzamer gaat.....
Hahaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee maar dat is omdat vrijdag de 13e dit jaar in voor ons stomme maanden vallen! dus nu 13 mei 2013 om 13:00 uur!
wij hebben iets met 13![]()
Waarom hebben jullie iets met 13?14 SHADES OF GREY
Nee dank je... Het eerste uur vloog alweer voorbij....quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah of heeeeeel veeeeeeel sneller.
Mijn katten zijn mij erg dankbaar dat ik er ben. Iggy ligt als een bazin achter me op de krabpaal. Ziggy is wat banger en ligt lekker naast mij
Geen idee eigenlijk, voor ons brengt t geen ongeluk!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Waarom hebben jullie iets met 13?
lief is op de 13e jarig, ik ben op de 13e ten huwelijk gevraagd en we zijn op de 13e in ondertrouw gegaan! dus 2013 moet n topjaar worden!!S. 2014
J. 2016![]()
Het eerste uur vloog iid voorbijquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee dank je... Het eerste uur vloog alweer voorbij....
Mijn katten zijn mij erg dankbaar dat ik er ben. Iggy ligt als een bazin achter me op de krabpaal. Ziggy is wat banger en ligt lekker naast mij, had het nog niet eens door
.
Hier ligt mac weer opschoot als normaal en tosh op mijn bureau/arm als normaal, tosh reageert nog wel een beetje op de knallen die er af en toe zijn, maar al wat minder als net
.
Coolquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, voor ons brengt t geen ongeluk!
lief is op de 13e jarig, ik ben op de 13e ten huwelijk gevraagd en we zijn op de 13e in ondertrouw gegaan! dus 2013 moet n topjaar worden!!![]()
Mijn moeder is het 13de kind van mijn opa en omaeen bakkersdozijn. Mijn opa was bakker
14 SHADES OF GREY
En mijn geluksgetal is ook al jaren 13quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, voor ons brengt t geen ongeluk!
lief is op de 13e jarig, ik ben op de 13e ten huwelijk gevraagd en we zijn op de 13e in ondertrouw gegaan! dus 2013 moet n topjaar worden!!.
Bridetobe, gewoon op het forum, daar waar normaal moderator en zo staatquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
maar damook waar zir jij mn tag?.
Hehe, maar gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
oooh duh! ik zit mobiel dan zie ik alleen de kleurtjes :p.
Ik ben kleurenblind14 SHADES OF GREY
Huh?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:13 schreef Koen66 het volgende:
![]()
Lachen is dat, word ik gestraft dat ik niet gestemd heb![]()
En ik ben rozequote:.
ik kan geen kleurtje kiezen omdat ik niet gestemd hebquote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.phpquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan geen kleurtje kiezen omdat ik niet gestemd heb
Kun je daar niets kiezen ??The only easy day, was yesterday. (USMC)
Is dat zo?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan geen kleurtje kiezen omdat ik niet gestemd heb![]()
![]()
Deze promotie-actie staat alleen open voor users die gestemd hebben bij de FOK!verkiezingenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php
Kun je daar niets kiezen ??Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ahquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deze promotie-actie staat alleen open voor users die gestemd hebben bij de FOK!verkiezingen.
Jammerrrrrr debammerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deze promotie-actie staat alleen open voor users die gestemd hebben bij de FOK!verkiezingen![]()
Hier ookquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:13 schreef Koen66 het volgende:
![]()
Lachen is dat, word ik gestraft dat ik niet gestemd heb
14 SHADES OF GREY
No wayquote:gewoon een geweldige kleur
![]()
.
Weet je zekerquote:ik kan je gay maken
14 SHADES OF GREY
Ik moet nog kijken, maar of ik nu 30 miljoen heb of morgen vroeg maakt mij niet uitquote:.
Jij blijft van mijn kontje afquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je zekerik kan je gay maken
.
Dat zien we nog welquote:
14 SHADES OF GREY
alleen als je eindcijfer 3 hadquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet nog kijken, maar of ik nu 30 miljoen heb of morgen vroeg maakt mij niet uit.
![]()
![]()
Weet ik wel zekerquote:.
Ik zou het niet wetenquote:, misschien ben ik nu al wel multimiljonair
.
Valt wel meequote:.
geen kantoorbrand?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:32 schreef Spezza19 het volgende:
In Almere aardig wat brandjes waaronder een woningbrand
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het is Almere who the hell caresquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:32 schreef Spezza19 het volgende:
In Almere aardig wat brandjes waaronder een woningbrand
14 SHADES OF GREY
Niemand... Maar is wel fijn te lezen dat ze zichzelf uitroeienquote:
Telefoon van wie?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga afsluiten
Denk niet dat ik nog een telefoontje krijgDit account is niet meer in gebruik.![]()
En, heeft er al iemand geneukt/gefapt/gevingerd?
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
van wie?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:34 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga afsluiten
Denk niet dat ik nog een telefoontje krijg![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja dat wel jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niemand... Maar is wel fijn te lezen dat ze zichzelf uitroeien
14 SHADES OF GREY
Dit jaar nog nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
14 SHADES OF GREY
Ga ik straks doen. First seed....quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zoals?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah joh, die is druk met andere dingen![]()
Ik ga ook offline nu.
Toch jammer dat ik het aan m'n username verplicht ben om zwart te blijven
niet gestemd zeker?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch jammer dat ik het aan m'n username verplicht ben om zwart te blijvenSame shit, different day
SC hopper present![]()
KOFFIEquote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
GELUKKIG NIEUW JAAR ALLEMAAL!!!![]()
![]()
JIJ OOK![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Op?quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Hoi. Wat kunnen mannen toch ongelofelijke klootzakken zijn
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
En jij ook hallo denk ik lolquote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoi. Wat kunnen mannen toch ongelofelijke klootzakken zijn![]()
After about ten minutes I wanted to cut my own penis off with a kitchen knife.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoi. Wat kunnen mannen toch ongelofelijke klootzakken zijn"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
ik wil ook nuchter zijn, dit is aaaawwwhhhhhhaaaaahjjquote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben alweerr nuchter
Goed nieuw jaar gehad tot nu toe?![]()
![]()
Alleen bij vrouwen die het verdienen hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoi. Wat kunnen mannen toch ongelofelijke klootzakken zijnI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil ook nuchter zijn, dit is aaaawwwhhhhhhaaaaahjj![]()
Geniet er maar van zou ik zeggen!
Straks word je weer nuchter en zinkt de keiharde koude realiteit in![]()
![]()
![]()
goed idee wel. Alleen ben ik te lui om een nieuwe fuckbuddy te zoeken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
After about ten minutes I wanted to cut my own penis off with a kitchen knife.
deden ze dat maar bij de wijven die het verdienden.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen bij vrouwen die het verdienen hoor.
Tsja, anders wordt het handwerkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goed idee wel. Alleen ben ik te lui om een nieuwe fuckbuddy te zoeken.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”![]()
ja. Dat dus nooit. Ik pak mn vibo wel.quote:
Je bent gewoon een luie donder he?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Dat dus nooit. Ik pak mn vibo wel.![]()
![]()
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een luie donder he?
Waarom wachten tot morgen als het ook overmorgen kan?
u2quote:
Voor de afwisseling misschien. Anders zou ik het ook niet wetenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Waarom wachten tot morgen als het ook overmorgen kan?![]()
![]()
afwisseling is voor het plebsquote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor de afwisseling misschien. Anders zou ik het ook niet weten
Idem hier.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:37 schreef Ishimaru het volgende:
Ik ben niet goed snik, lig nu al in bed
p.s. iedereen de beste wensen voor 2013
Ik ben fris en fruitig omdat ik net uit de douche kom.
[ Bericht 8% gewijzigd door Pinnenmutske op 01-01-2013 03:51:21 ]Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
GoedemorgenAllemaal de beste wensen
(Net thuis, en ritje van 2 uur door de stortregen overleefd, en zeker niet met dank aan de bezopen lui onder weg....)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb zo af en toe een nummer ruim een week op repeat staan. Heb ik al uitgebreid over geschreven in het autistentopicquote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb dit nummer nu al voor de 7e keer op repeat staan
Tis net alsof ik dan verliefd ben op een nummer of zo, kan er dan maar niet genoeg van krijgen.![]()
Pfff er is hier een illegaal feest aan de gang met veel geluidsoverlast. Reactie politie: wij hebben alle eenheden ingezet op het auto-ongeval in Raard, de mensen gaan vast tussen nu en een uur richting huis met deze regen....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ken hetquote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb zo af en toe een nummer ruim een week op repeat staan. Heb ik al uitgebreid over geschreven in het autistentopic
Tis net alsof ik dan verliefd ben op een nummer of zo, kan er dan maar niet genoeg van krijgen.Heb zeker een week lang dit nummer op repeat gezet zodra het bijna afgelopen was:
Jij autist much?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 03:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ken hetHeb zeker een week lang dit nummer op repeat gezet zodra het bijna afgelopen was:
Ik heb dat album van Tori Amos ook helemaal grijsgedraaid(niet de cover
).
![]()
Nopequote:Op dinsdag 1 januari 2013 04:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij autist much?
Ik heb dat album van Tori Amos ook helemaal grijsgedraaid(niet de cover
).
Goed, 4u geweest, fles wijn achter de kiezen... ik ga een keer naar bed![]()
Trustenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 04:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, 4u geweest, fles wijn achter de kiezen... ik ga een keer naar bed![]()
Ik ga er ook zo maar eens in![]()
![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Een goed, gezond en gelukkig 2013 allen!
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Maak me gek.quote:
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Jij tease.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gooit een vaatdoekkie richting Airwin...
Goeie morgen
14 SHADES OF GREY
Allemaal een heerlijk nieuwjaar!!!
2012 begon met een Japans-Braziliaanse in Amsterdam en 2013 begon in een werkelijk geweldige club in een grot (!) in Trinidad, Cuba met een Brits-Zimbabwaanse... geniaal.
Ik hoop dat jullie Nieuwjaar net zo goed was.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog![]()
Grappigquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ik meegedaan heb met de FOK verkiezingen. Heb je ook wat gewonnen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gelukkig nieuwjaar!
Auw mn hoofd!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
ja joh BAM! Zijn toch weer 9 pakjes soft nogaquote:die ik niet ga kopen natuurlijk want ik ga weer streng voor mezelf zijn
![]()
Jaja, ik ben al moed aan het verzamelen om te gaan afwassen.quote:
Ik blijf lekker in bed!
Opstaan gaat hem niet worden geloof ik.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij wordt daar niet lamlendig van dus jij kan datquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik blijf lekker in bed!
Opstaan gaat hem niet worden geloof ik.
Rustig aan.![]()
Iedereen lekker brak. En ik ben lekker aan de schoonmaakquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, ik ben al moed aan het verzamelen om te gaan afwassen.![]()
![]()
Ik heb gewoon geen andere keuze.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij wordt daar niet lamlendig van dus jij kan dat
Mijn hoofd is goed in staking!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben ook zover hoor. Verstand op nul, goede muziek aan en aan de slag maar.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iedereen lekker brak. En ik ben lekker aan de schoonmaak
Ik ben wel brak.
14 SHADES OF GREY
Mijn hoofd is ook niet heel blij.. Komt door het amstel biertje dat ik op had denk ik rond half 12.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen andere keuze.
Mijn hoofd is goed in staking!Rustig aan.![]()
het is hier 5:47 en ik maak een Cubaanse koffie. Redelijk aangeschoten maar happy.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Kerstboom al kaalquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben ook zover hoor. Verstand op nul, goede muziek aan en aan de slag maar.
Lampen al schoon, vaatwasser gedraaid,
Moet nog ramen lappen, stofzuigen dweilen en strijken![]()
Kom je daarna mijn huis doen?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kerstboom al kaal
Moet nog ramen lappen, stofzuigen dweilen en strijken
Stomme rode troep voor de deur
Denk niet dat mijn buren dat gaan opruimen.
Zooi ligt zelfs in mijn voortuinDit account is niet meer in gebruik.![]()
actiefquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kerstboom al kaal
Moet nog ramen lappen, stofzuigen dweilen en strijken
Gelukkig nieuwjaar allemaal
Net wakker
Zo de auto en kyra ophalen bij mijn ouders, maar liefst was ik heel de dag lui gebleven![]()
![]()
Het vuurwerk in Nederland...
Nee dam vannacht; niemand op straat en wij als enigen sterretjes afsteken...The only limit is your own imagination
Pff ik word al moe als ik dit lees!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kerstboom al kaal
Moet nog ramen lappen, stofzuigen dweilen en strijkenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb mijn goede voornemen al niet gehaald.
[b]AirwiN schreef [/b]
hihiquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb mijn goede voornemen al niet gehaald.![]()
![]()
Verrassend.......quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Not
Ach jij hebt tenminste een toffe avond/nacht/ochtend gehadquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pff ik word al moe als ik dit lees!![]()
![]()
Ik heb je tieten nog niet gezien anders.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Die ga je ook niet te zien krijgenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je tieten nog niet gezien anders.
[b]AirwiN schreef [/b]
Herkenbaar!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo tijd voor een winterslaap14 SHADES OF GREY
Lekker geslapen?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil nog meer slapenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hahaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
slapen heeft opeens een hele andere betekenis voor mij![]()
Doen we datquote:quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
slapen heeft opeens een hele andere betekenis voor mij![]()
![]()
Okquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Misschien was het wel heel slaapverwekkend.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
slapen heeft opeens een hele andere betekenis voor mij
Vermoeiend welquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien was het wel heel slaapverwekkend.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
Een fijn 2013 gewenst allemaal!
Ik ben zo moe. Maar dat was wel een geslaagd feestje gister!Gelukkig Nieuwjaar!quote:![]()
Zoals het hoort.quote:
Uhuhquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nu heb ik zin.quote:
Ik even niet hoor.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gelukkig heb je het over even... Over een uurtje komt dat vast wel weer goed.quote:
Ghehequote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het over even... Over een uurtje komt dat vast wel weer goed.
[b]AirwiN schreef [/b]
Sorry ik was hem zatquote:Have fun with it
14 SHADES OF GREY
Ik voel iets van haatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is bijna net zo erg als mensen die teruglezen en daar vervolgens nog over gaan posten ook.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
Tijn wtf doe je om 00:00 uur op FokI will work to elevate you. Just enough to bring you down
Nee hoorquote:. Verbaast me alleen na die halve fles whiskey, waren die cola'tjes toch ergens goed voor
![]()
![]()
Ik klikte op het topic erop en zag z'n reatie, eerste post van 2013 ooziets staanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo erg als mensen die teruglezen en daar vervolgens nog over gaan posten ook.![]()
![]()
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
Ik klikte op het topic erop en zag z'n reatie, eerste post van 2013 ooziets staan
Fok!ken wat anders?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
Tijn wtf doe je om 00:00 uur op Fok14 SHADES OF GREY
Yup, vooral rustig aan gedaan. Lekkere hapjes, veel champagne en gezelligheid. En jij?quote:I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Ach je moet toch wat, ik had geen plannen voor O&N dit jaarquote:14 SHADES OF GREY
Halve?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor. Verbaast me alleen na die halve fles whiskey, waren die cola'tjes toch ergens goed voor
![]()
hmm er zat nog een bodempje in schat
[b]AirwiN schreef [/b]
ik was er ookquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
Tijn wtf doe je om 00:00 uur op Fok![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, vooral rustig aan gedaan. Lekkere hapjes, veel champagne en gezelligheid. En jij?![]()
Leuke dag en nacht gehad ja! Wel megadruk![]()
![]()
I'm getting to old for this shit!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat heb ik gedaanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Knallend het nieuwe jaar in natuurlijk.
14 SHADES OF GREY
Maar er stond nog een vol glasquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Halve?![]()
hmm er zat nog een bodempje in schat![]()
![]()
Zonde!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik was zo verstandig om cola te drinken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ghehe ja inderdaadquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben wel stukjes film kwijtquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, jij bent gewoon wereldvreemdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vraag me af of dat überhaupt zo is bij mij. Ben nu al dement.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon wereldvreemd![]()
![]()
Welke film?quote:14 SHADES OF GREY
Ik deed een facepalm!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Goeie middagquote:
14 SHADES OF GREY
Middag.
Beetje jaquote:.
Jullie ook allemaal een goed nieuwjaar gewenst.
En ja, had uiteindelijk toch een prima avond. Zat dus in dubio ivm het slechte weer. Uiteindelijk half 10 naar m'n moeder gefietst (gescheiden ouders, is alleen) en kwam doorweekt aan, ging toch harder dan ik dacht. Gelukkig heeft ze een droger dus broek er ff in (zonder er nog in te zitten) en had dus richting de kroeg om kwart voor 1 weer een compleet droge broek.
Daarna dus naar de kroeg en uiteindelijk om kwart voor 6 mn bed in gerold na de nodige alcoholische versnaperingen. In de kroeg was de vriendengroep met o.a. mn jongere broer en zo. Was wel reuze gezellig.
Jullie het ook allemaal een beetje goed doorgekomen?![]()
Leuk dusquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:39 schreef xFriendx het volgende:
Jullie ook allemaal een goed nieuwjaar gewenst.
En ja, had uiteindelijk toch een prima avond. Zat dus in dubio ivm het slechte weer. Uiteindelijk half 10 naar m'n moeder gefietst (gescheiden ouders, is alleen) en kwam doorweekt aan, ging toch harder dan ik dacht. Gelukkig heeft ze een droger dus broek er ff in (zonder er nog in te zitten) en had dus richting de kroeg om kwart voor 1 weer een compleet droge broek.
Daarna dus naar de kroeg en uiteindelijk om kwart voor 6 mn bed in gerold na de nodige alcoholische versnaperingen. In de kroeg was de vriendengroep met o.a. mn jongere broer en zo. Was wel reuze gezellig.
Jullie het ook allemaal een beetje goed doorgekomen?![]()
Ik heb ook een leuke dag/nacht gehad ja![]()
![]()
Nee, gelukkig heb ik nog 364 dagenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:45 schreef xFriendx het volgende:
Maar goed, mensen nog gehosseld om alvast 1 voornemen van 2013 in te lossen?14 SHADES OF GREY
365 toch? Of heb je vandaag al op gegeven?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, gelukkig heb ik nog 364 dagen![]()
![]()
Ja, vandaag doe ik nietsquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:46 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
365 toch? Of heb je vandaag al op gegeven?
14 SHADES OF GREY
*nog.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hij maakt niet eens open...quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En als er nou opeens een chickie aanbelt? Die kan je niet wegsturen![]()
Hahaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En als er nou opeens een chickie aanbelt? Die kan je niet wegsturen
14 SHADES OF GREY
Zware nacht gehad?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
Hmm ik gooi me dadelijk maar even op bett![]()
Vinnie! Nieuw in de top 1000
GC / FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2011 (en Totals Top 5.000) #6![]()
Je kan dan idd nog wel een oogje dicht doen. Enige 'gevaar' is dat je dan vanavond weer slecht slaapt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Valt wel mee, alleen wat te weinig geslapen. Moest ineens terugrijden vanuit Berlijn..![]()
20000 in een jaar dat valt best meequote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
GC / FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2011 (en Totals Top 5.000) #614 SHADES OF GREY
Daarom, misschien even een uurtjequote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je kan dan idd nog wel een oogje dicht doen. Enige 'gevaar' is dat je dan vanavond weer slecht slaapt.![]()
![]()
Nog een paar minuutjes. Ben je al zover?quote:
Jij hebt al alles schoongemaakt?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
Huis schoon, geen zin om te dweilen, doe ik van de week wel. Nu alleen nog strijken.![]()
![]()
Je bent mijn grote voorbeeld. Ik ben al blij dat ik de keuken heb schoongemaakt. Straks koken voor een weeshuis. Nou ja, de hoeveelheid voor een weeshuis.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
Huis schoon, geen zin om te dweilen, doe ik van de week wel. Nu alleen nog strijken.
Ik scoor ook nog aardig hoogquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
GC / FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2011 (en Totals Top 5.000) #6![]()
![]()
in 2011 was dat wel andersquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
20000 in een jaar dat valt best mee
024 52792 2011 charmed_angel![]()
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:08 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij hebt al alles schoongemaakt?
Kerstboom afgetuigd en naar buiten geturfd, kerstspullen staan op zolder, meubels weer op zijn plek. Lampen schoon (boven de tafels)
Gestofd en gestofzuigd. Ramen gedaan.
Niet alleen nog een berg strijkwerk wegwerken en de wc bedenk ik me net.
Maar dat strijken kan ook morgen. Even mijn arm rust gunnen![]()
![]()
Na het douchen hier ook meteen de wasmachine maar aangezet om o.a. de naar rook ruikende kleding te wassen. Ook meteen maar het beddengoed verwisseld. Straks nog even wat kerstspullen opruimen.
Snap LovelyLady wel enigszins. Opgeruimd staat zoals gezegd netjes![]()
![]()
Dat is echt veelquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in 2011 was dat wel anders
024 52792 2011 charmed_angeldat is 1000 post per week
14 SHADES OF GREY
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kerstboom afgetuigd en naar buiten geturfd, kerstspullen staan op zolder, meubels weer op zijn plek. Lampen schoon (boven de tafels)
Gestofd en gestofzuigd. Ramen gedaan.
Niet alleen nog een berg strijkwerk wegwerken en de wc bedenk ik me net.
Maar dat strijken kan ook morgen. Even mijn arm rust gunnen![]()
Hier is het ook een puinhoop, maar no way dat ik daar ook maar iets van ga opruimen![]()
![]()
naar rook ruikende kledingquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:13 schreef xFriendx het volgende:
Na het douchen hier ook meteen de wasmachine maar aangezet om o.a. de naar rook ruikende kleding te wassen. Ook meteen maar het beddengoed verwisseld. Straks nog even wat kerstspullen opruimen.
Snap LovelyLady wel enigszins. Opgeruimd staat zoals gezegd netjes
Ik heb wel eens gehad, dat ik na het stappen die kleding direct in de wasmachine heb gedaan. En onder de douche ben gestapt.
Ik dacht ik ga echt niet met die lucht in mijn bedje liggen![]()
![]()
Is inderdaad smerig jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
naar rook ruikende kleding
Ik heb wel eens gehad, dat ik na het stappen die kleding direct in de wasmachine heb gedaan. En onder de douche ben gestapt.
PS: Je profiel:
geboortedatum:19-07-1908![]()
![]()
![]()
![]()
yupquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is echt veeldat is 1000 post per week
Ik poste toen veel in radio topic, en haalde regelmatig 500 posts per dag![]()
![]()
Smerig is dat jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
hihiquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:16 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is inderdaad smerig ja![]()
PS: Je profiel:
geboortedatum:19-07-1908![]()
![]()
![]()
![]()
Hier ook hoor. Wel in de wasmachine maar niet meteen gaan draaien om kwart voor 6 in de ochtend. Wel na het gourmetten met kerst, toen was ik op tijd thuis dus toen ook meteen kleding uit en de was in om nog ff te draaien.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga echt niet met die lucht in mijn bedje liggen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: