SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
eerste post van 201314 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Beste wensen en een gelukkig nieuwjaar allemaal.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Gelukkig nieuw jaar lieve Fok!kers en Fok!sters14 SHADES OF GREY
Wat een sukkels. Mat voor mijn deur afsteken. Ik zie al pitjes op het raam van mijn voordeur. Ik vrees voor mijn auto
Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Morgen om 8 uur verhaal gaan halen bij je tokkie burenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:12 schreef Spezza19 het volgende:
Wat een sukkels. Mat voor mijn deur afsteken. Ik zie al pitjes op het raam van mijn voordeur. Ik vrees voor mijn auto
14 SHADES OF GREY
CRISIS CRISIS CRISIS , we stoken wederom miljoenen de lucht in.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Kan nu al dat vuurwerk stoppen, dan kan ik nog een ep van numb3rs kijken voor ik opstap ga.
Gelukkig nieuwjaar allemaal
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik ben direct voorstander van afschaffing vuurwerkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgen om 8 uur verhaal gaan halen bij je tokkie burenDit account is niet meer in gebruik.![]()
Gewoon de gemeente een mooi vuurwerk laten organiseren en samen op de markt/het plein of hoe iedereen het ook noemt samen kijken en verder een verbodquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben direct voorstander van afschaffing vuurwerk.
En jij denkt dat zoiets haalbaar isquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben direct voorstander van afschaffing vuurwerk
14 SHADES OF GREY
Wat DaMook zegt. Genoeg klachten. In Engeland en paar andere landen wordt ook alleen door overheden vuurwerk georganiseerd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij denkt dat zoiets haalbaar is
Het gaat alleen werken als er binnen de gehele EU geen consumenten vuurwerk te koop is en in alle landen alleen door overheid georganiseerd vuurwerk is.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat DaMook zegt. Genoeg klachten. In Engeland en paar andere landen wordt ook alleen door overheden vuurwerk georganiseerd.14 SHADES OF GREY
Zelfs in Belgie !!!! Het land waar veel van het hier illegale vuurwerk vandaan komt heeft datquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat DaMook zegt. Genoeg klachten. In Engeland en paar andere landen wordt ook alleen door overheden vuurwerk georganiseerd.. Dat hoorde ik gisteren van een Belgische collega
. Daar bepaald elke gemeente zelf hoe en wat..
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:44 schreef DaMook het volgende:
Kleurtjes.
http://www.fok.nl/gm/kleurtjestool.php
Ow en tagquote:.
Ik ben een zwartkijker en blijf zwart14 SHADES OF GREY
Roze.
Je gaat trouwen ?quote:The only easy day, was yesterday. (USMC)
Oh, en dubbel nieuwjaar hier, want traditioneel ook meedoen met t engelse nieuwjaar in huize ER en Lotusss..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Happy new yearquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en dubbel nieuwjaar hier, want traditioneel ook meedoen met t engelse nieuwjaar in huize ER en Lotusss..
14 SHADES OF GREY
Gefeliciteerdquote:.
Toch niet op een vrijdag?quote:14 SHADES OF GREY
nee maar dat is omdat vrijdag de 13e dit jaar in voor ons stomme maanden vallen! dus nu 13 mei 2013 om 13:00 uur!quote:
wij hebben iets met 13
S. 2014
J. 2016![]()
1 uur alweer.... Mag hopen dat de rest van 2013 een stukje langzamer gaat....Dit account is niet meer in gebruik.![]()
Mwah of heeeeeel veeeeeeel snellerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:01 schreef Spezza19 het volgende:
1 uur alweer.... Mag hopen dat de rest van 2013 een stukje langzamer gaat.....
Hahaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee maar dat is omdat vrijdag de 13e dit jaar in voor ons stomme maanden vallen! dus nu 13 mei 2013 om 13:00 uur!
wij hebben iets met 13![]()
Waarom hebben jullie iets met 13?14 SHADES OF GREY
Nee dank je... Het eerste uur vloog alweer voorbij....quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah of heeeeeel veeeeeeel sneller.
Mijn katten zijn mij erg dankbaar dat ik er ben. Iggy ligt als een bazin achter me op de krabpaal. Ziggy is wat banger en ligt lekker naast mij
Geen idee eigenlijk, voor ons brengt t geen ongeluk!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha![]()
Waarom hebben jullie iets met 13?
lief is op de 13e jarig, ik ben op de 13e ten huwelijk gevraagd en we zijn op de 13e in ondertrouw gegaan! dus 2013 moet n topjaar worden!!S. 2014
J. 2016![]()
Het eerste uur vloog iid voorbijquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee dank je... Het eerste uur vloog alweer voorbij....
Mijn katten zijn mij erg dankbaar dat ik er ben. Iggy ligt als een bazin achter me op de krabpaal. Ziggy is wat banger en ligt lekker naast mij, had het nog niet eens door
.
Hier ligt mac weer opschoot als normaal en tosh op mijn bureau/arm als normaal, tosh reageert nog wel een beetje op de knallen die er af en toe zijn, maar al wat minder als net
.
Coolquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, voor ons brengt t geen ongeluk!
lief is op de 13e jarig, ik ben op de 13e ten huwelijk gevraagd en we zijn op de 13e in ondertrouw gegaan! dus 2013 moet n topjaar worden!!![]()
Mijn moeder is het 13de kind van mijn opa en omaeen bakkersdozijn. Mijn opa was bakker
14 SHADES OF GREY
En mijn geluksgetal is ook al jaren 13quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, voor ons brengt t geen ongeluk!
lief is op de 13e jarig, ik ben op de 13e ten huwelijk gevraagd en we zijn op de 13e in ondertrouw gegaan! dus 2013 moet n topjaar worden!!.
Bridetobe, gewoon op het forum, daar waar normaal moderator en zo staatquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
maar damook waar zir jij mn tag?.
Hehe, maar gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
oooh duh! ik zit mobiel dan zie ik alleen de kleurtjes :p.
Ik ben kleurenblind14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: