Dat hele album 'Ten' van ze is zeer de moeite waard.quote:Op maandag 31 december 2012 21:26 schreef FritsFlits het volgende:
Back. Vind deze wel mooiNooit echt naar geluisterd
Komt nog een Subtop2000 aan, denk nog wel 1 of 2 hiernaquote:Op maandag 31 december 2012 21:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gokje: laatste topic van de huidige Top 2000.
Mwah, denk nog wel 1.quote:Op maandag 31 december 2012 21:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gokje: laatste topic van de huidige Top 2000.
Ja, moet ik eens gaan doen. Ik houd op zich niet zo van de Pearl Jam sound, uitzonderingen daargelaten, maar dit klinkt erg goed hoorquote:Op maandag 31 december 2012 21:27 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat hele album 'Ten' van ze is zeer de moeite waard.
adele is de joss stone van de 2010's.. volgend jaar hoor je er niks meer vanquote:Op maandag 31 december 2012 21:28 schreef FritsFlits het volgende:
Adele boven die andere klassiekers dan
Ja van de huidige top 2000, subtop reken ik dan niet meer (is overigens ook nog steeds geen lijst van bekendgemaakt)quote:Op maandag 31 december 2012 21:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Komt nog een Subtop2000 aan, denk nog wel 1 of 2 hierna
Ten is een juweel. Zelfs Pearl Jam heeft hier zelf nooit meer aan kunnen tippen...quote:Op maandag 31 december 2012 21:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, moet ik eens gaan doen. Ik houd op zich niet zo van de Pearl Jam sound, uitzonderingen daargelaten, maar dit klinkt erg goed hoor
Haha, niet bij de Top2000. Adele is daar wel genesteld inmiddelsquote:Op maandag 31 december 2012 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
adele is de joss stone van de 2010's.. volgend jaar hoor je er niks meer van
Denk het nietquote:Op maandag 31 december 2012 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat hoopte ik een jaar geleden alquote:Op maandag 31 december 2012 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 december 2012 21:29 schreef Karina het volgende:
Man man man ik doe de radio weer aan en wat hoor ik? Adele
Ja ik moet daarvan afquote:
Ik stop zo achter de computer. Met de iPad nog het topic volgen en verder een leuke avond houdenquote:Op maandag 31 december 2012 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja van de huidige top 2000, subtop reken ik dan niet meer (is overigens ook nog steeds geen lijst van bekendgemaakt)
Ik vrees dat het toch een blijvertje gaat worden. Het is ook niet direct mijn smaak, maar concerten zoals die van haar in Royal Albert Hall maken zo'n artiest in 1 klap legendarisch.quote:Op maandag 31 december 2012 21:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik was even in de war omdat ik Elvis op TV ziequote:Op maandag 31 december 2012 21:31 schreef waxmask het volgende:
Heeft die vetklep ondertussen al wel een naam voor d'r koter?
weinig artiesten zijn constante blijvers.. gaat af en aan met die mensenquote:Op maandag 31 december 2012 21:31 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik vrees dat het toch een blijvertje gaat worden. Het is ook niet direct mijn smaak, maar concerten zoals die van haar in Royal Albert Hall maken zo'n artiest in 1 klap legendarisch.
Adele is wel een Radio2 buddyquote:Op maandag 31 december 2012 21:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
weinig artiesten zijn constante blijvers.. gaat af en aan met die mensen
Minder drinken of minder typen jaquote:Op maandag 31 december 2012 21:32 schreef tong80 het volgende:
Klaas mijn vriend logeert hier.Wilden VI kijken maar was compilatie. Zijnm nu aanm nhet genieten.
Mmiesschien toch ietss mindert drinke
quote:Aftellen naar Top 2000 in Concert!
Muziekclips. Top 2000 in Concert beleeft dit jaar haar tiende editie. Dit jaar treden op: Acda en de Munnik, Alain Clark, Trijntje Oosterhuis, Gers Pardoel, Paskal Jakobsen, Ruth Jacott, George Baker, Jan Keijzer en Annie Schilder, Boudewijn de Groot en Nick & Simon..
quote:Op maandag 31 december 2012 21:32 schreef tong80 het volgende:
Klaas mijn vriend logeert hier.Wilden VI kijken maar was compilatie. Zijnm nu aanm nhet genieten.
Mmiesschien toch ietss mindert drinke
Alan Parsonsquote:Op maandag 31 december 2012 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ultiem oudejaarsavondplaatje, samen met Imagine.
Het eerste komt bij jou ook nog wel hoorquote:Op maandag 31 december 2012 21:35 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik alleen het tweede. Zo heeft ieder zijn of haar talent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |