Whehehequote:Op maandag 31 december 2012 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, saaie vrienden, dus dan maar thuis op de bank zitten terwijl mijn vader een top2000 concert met vergane hollandse glorie en Jan Smit kijkt.
Kauwboy al gekeken??quote:
Das een kwestie van het goede gezelschap zoeken.quote:Op maandag 31 december 2012 21:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik haat Oud en Nieuw feestjes hoor, al die bezopen lui die je dan moet zoenen![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Sjon en Oscar doken samen onder de bank net bij een knal
![]()
Ze troosten elkaar maar lekker
God oh god, dat herinnert me aan een keer lang geleden in Leiden in een huis vol koorballen, die allemaal hun tong in iedereen wilden frotten, dat was zo ergquote:Op maandag 31 december 2012 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Das een kwestie van het goede gezelschap zoeken.
Ga je lekker gelijk jankend 2013 inquote:Op maandag 31 december 2012 21:13 schreef Nonneke het volgende:
Nee bewaar m voor straks in bed ! anders zit ik zo vroeg al te janken he
quote:Op maandag 31 december 2012 21:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik keek gisteren een masterclass van de Great British bake-off en nu heb ik weer een bakspullenverlanglijst waar je U tegen zegt
20 olievaten fluorroze glazuur?quote:Op maandag 31 december 2012 21:14 schreef Muis006 het volgende:
Ik keek gisteren een masterclass van de Great British bake-off en nu heb ik weer een bakspullenverlanglijst waar je U tegen zegt
quote:Op maandag 31 december 2012 21:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
God oh god, dat herinnert me aan een keer lang geleden in Leiden in een huis vol koorballen, die allemaal hun tong in iedereen wilden frotten, dat was zo erg
Slimquote:Op maandag 31 december 2012 21:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik ga nooit meer naar Kookhuis aan de Maas, want ik heb er niet eens plek voor in mn keuken
quote:
Een pastamolen!quote:Op maandag 31 december 2012 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit alle sites af te speuren om iets leuks voor mezelf te bestellen, maar ik weet nog niet wat
Nee joh een bakvorm voor dit en een bakvorm voor dat en paletmessen en decoratiespuiten en weet ik hetquote:Op maandag 31 december 2012 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
20 olievaten fluorroze glazuur?
quote:Op maandag 31 december 2012 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit alle sites af te speuren om iets leuks voor mezelf te bestellen, maar ik weet nog niet wat
Hah, ja dat zou best tof zijn, maar iets voor de keuken is nu even niet leuk genoeg, dat is een ding voor het huishoudenquote:
whehehe, aww yeah kookspullenquote:Op maandag 31 december 2012 21:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee joh een bakvorm voor dit en een bakvorm voor dat en paletmessen en decoratiespuiten en weet ik het
quote:Op maandag 31 december 2012 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Spuiten das zo het vorig topic Muis dude!
quote:Op maandag 31 december 2012 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh meteen ff kieken.quote:Op maandag 31 december 2012 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]dat doe ik al weken!
Ik heb stempels en zulks gekocht bij postpapierenzo!
quote:Op maandag 31 december 2012 21:20 schreef Nonneke het volgende:
[..]Een droplul misschien wel, choco ben ik niet zo heel erg van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Voila, graag gedaan!quote:Op maandag 31 december 2012 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh meteen ff kieken.
Ah hell zeg, dat is weer zo'n site waarbij ik meteen 20 dingen wil hebben
Decoratief spuiten 101quote:Op maandag 31 december 2012 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Spuiten das zo het vorig topic Muis dude!
Meer Spuit111quote:Op maandag 31 december 2012 21:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Decoratief spuiten 101
Door Muis006
Ik heb ook honger als een paardquote:Op maandag 31 december 2012 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Alleen de Vietnamees bezorgd nog en die wil ik heul niet!
Ja, ik dacht, doe geen avondeten, maar toastjes en oliebollen en zo, maar fuck man, na 4 toastjes heb ik al geen kut zin meer om nog te smeren hoorquote:
Ik eet juist veel te weinig salades, en sowieso tzaziki, what elsequote:Op maandag 31 december 2012 21:27 schreef oh-oh het volgende:
Saaaaaaaaaie vega
![]()
Ik heb trek in nasi en garnalen
quote:Op maandag 31 december 2012 21:27 schreef DeZwabber het volgende:
had garnalen met knoflook op vanavond
quote:Op maandag 31 december 2012 21:29 schreef oh-oh het volgende:
Zal ik een Vietnamees stoofpotje uit de vriezer halen?
Ik vind alleen ontdooien in de maggietron altijd smerig....
wut? broodje klapstuk?quote:Op maandag 31 december 2012 21:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet alweer lachen om Badr en zijn broodje
quote:Op maandag 31 december 2012 21:55 schreef oh-oh het volgende:
Ikwilniewetenwiedrbijdiestommeeikelsvanamstellivezijn!
jupquote:Op maandag 31 december 2012 21:58 schreef Bos81 het volgende:
En ik kreeg bij de eerste tonen al rillingen in de verkeerde zin van het woord![]()
![]()
![]()
Men wat is dit slecht
alsof het jaar nog niet kut genoeg wasquote:Op maandag 31 december 2012 22:04 schreef Bos81 het volgende:
En nu Kane en Carice mijn god dit kan alleen maar goed zijn![]()
geen apocalyps? dan maken we er zelf eentje!quote:Op maandag 31 december 2012 22:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
alsof het jaar nog niet kut genoeg was
idd, zo niet dan toch !quote:Op maandag 31 december 2012 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen apocalyps? dan maken we er zelf eentje!
Ja met Guusquote:Op maandag 31 december 2012 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Dolletjes is dat Rowen heze of iets?
quote:
quote:
Volgens mij is het echt een hond in een vogellichaamquote:Op maandag 31 december 2012 22:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh Oscar is vanavond voor het eerst op de tafel met een balletje aan het gooien, morgen ff filmen
Dank je, ik ben erg trots op m'n uiteindequote:Op maandag 31 december 2012 23:27 schreef Miniem het volgende:
Tot volgend jaar iedereen! Fijn uiteinde
quote:Op maandag 31 december 2012 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dank je, ik ben erg trots op m'n uiteinde
Week niet meer,ik heb eigenlijk alleen de tekst gelezen. Nou aan ieder die ik ken de beste wensen,en voor de mensen die ik niet ken, doe ik het niet, want dan komt het toch niet uit mijn hartquote:
13 aprilquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:07 schreef DeZwabber het volgende:
ja dattes![]()
Wanneer zal de apocalyps dit jaar vallen?
Neeeeeeee dan is mn broertje jarig en zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd!quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:11 schreef oh-oh het volgende:
Chico slaapt, Kees kauwt op dr bot, onverstoorbaar, Billy zit onder de tafel, Sjon ligt onder de bank en Oscar zit te mopperen in zijn hok
quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Chico is altijd ongestoord bij vuurwerk gebleven of is het gewoon de leeftijd en hoort hij het niet meer zo scherp?
Okee,Sjefke is ook gewoon lekker ongestoord hier aan het rondhuppelen en vragen om aandacht zoals altijd. Onze vorige hond lag op 31 december al s ochtends onder de tafel en moesten we echt er onderuit trekken om uitgelaten te wordenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik had hem op de arm, het boeit hem niks hoor, daar kan ik mee in de python stappen als ik zou willen
Arme Faasquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:32 schreef Nonneke het volgende:
Hier doet Faas het in dr broekjeEen van de katten is in blinde paniek naar zolder gestoven
![]()
De konijnen, die buiten zitten, vertrekken geen spier, keken heel geirriteert watk kwam doen toen ik net even ging checken
Regent het bij jou ook?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:41 schreef oh-oh het volgende:
Hier knalt het nog steeds alsof het middernacht is
Ja het is niet droog maar het stortregent niet hoor.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Regent het bij jou ook?
Hier is het echt al bijna rustig
nee, mwuhahahaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:40 schreef oh-oh het volgende:
Jouw goede voornemen was niet minder bijdehand doen hea?
Toch wel Phil he en niet James?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:44 schreef oh-oh het volgende:
Wack fall the daddy-o there´s whiskey in the jaaaaaar
Nou heb je me in de warquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik rapporteer hier live vanuit klein-Afghanistan aan de Waterweg.
Ja, dat ligt aan de waterwegquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou heb je me in de warNog steeds in de Sluis toch?
Ik lig al in bed
Die champagneglazen die ik postte, geen champagnequote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:00 schreef Pisces29 het volgende:
En volgens mij heb je alsnog iets uit je verzameling geopend
Oh verhipt, daar heb ik wel eens in de zomer bootjes liggen kijkenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, dat ligt aan de waterweg
Af en toe een doffe dreun, ik vermoed dat het carbid uit Maasland is, en een hoop geknal geratel en gefluit constant.
Ik moet even teruglezen, net een tukkie van een kwartier gedaan.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die champagneglazen die ik postte, geen champagne
Whehe, wel de klassequote:Op maandag 31 december 2012 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
want geen champagne, maar wel klasse
ik wil ook kijken maar kan BBC2 niet vinden op digitaalquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:21 schreef oh-oh het volgende:
Er gaat een wereld voor me open dankzij de ondertiteling
Ja dat is wel een uitvindingquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:21 schreef oh-oh het volgende:
Er gaat een wereld voor me open dankzij de ondertiteling
quote:
HIER OOKquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:23 schreef oh-oh het volgende:
Die zit heel ver naar achteren ergens, 602 is het bij mij!
hij staat hier meestal nog op analoogquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:25 schreef oh-oh het volgende:
Yes yes
![]()
Ik heb de BBC´s in een voorkeursmenu staan, anders kan ik ze ook never nooit nie vinden
Is die dood dan??????????quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verwarde d'r ff met Dusty Springfield
toffe show iddquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het publiek altijd zo leuk, je ziet ze meer en meer dronken worden![]()
Normaal zit Jo Brand daar ook altijd te lallen, die heb ik nog niet gespot.
Is daddy-o naar bed?quote:
Ik kijk het echt altijdquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, maar als hij wilt mag hij proberen de afstandsbediening af te pakken
19 toch dacht ik?quote:
1994 jonguhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Alleen in de Hootenanny, maar wel echt elk jaarquote:
Oeh, kwam Downtown nog voorbij?quote:
Ik hoop op een veel beter jaar voor jou Strega (en Pagan)quote:Op dinsdag 1 januari 2013 04:35 schreef Strega het volgende:
Zo, voor onze hele V&A veel Heil en Zegen in 2013. Persoonlijk hoop ik op een positiever jaar dan 2012 was.. En voor allemaal ook veel gezondheid.
Het stormde en goot hier, dus weinig vuurwerk. Honden relaxt, Midas en Daimon even achter de bank bij een duizendklapper. Het was hier zulk slecht weer dat we zelfs onze dorpse trots, het suikerbietenkanon, (ja het bestaat echt) niet gehoord hebben.
![]()
![]()
![]()
De champagne en oliebollen waren lekker, Pagan laat Tashi nog even uit en de kleine pup is een engeltje
quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
Jij ook Miniem
Ontbijten met een oliebol
Ik skip, het jaar hoeft voor mij niet overquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook maar mocht niet
Wie biedt? V&A / [TK] 2012
Ik ook hoor, daarom te koopquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik skip, het jaar hoeft voor mij niet overIk ga voor 2013
Gewoon dumpen in de kliko, niet verkopenquote:
De kliko zit vol, heb net mn vuurwerk erin gedumptquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon dumpen in de kliko, niet verkopen
Oh! Hier is de kliko gister net geleegd, was wel fijn, ik heb weer gigantisch op zitten ruimen en ik ben ook nog niet klaarquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
De kliko zit vol, heb net mn vuurwerk erin gedumpt
Nog goede voornemens dit jaar?
Wil ik weten wat erin ging?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik stink naar vuurkorf en alles wat daar inging.
quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh! Hier is de kliko gister net geleegd, was wel fijn, ik heb weer gigantisch op zitten ruimen en ik ben ook nog niet klaar![]()
Ik ga straks even het oude papier in de ondergrondse papierdinges mikken.
Meer ontspannen in drukke tijdenHeb jij voornemens?
Oeh, met de boot naar Zweden of vliegen?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:50 schreef Miniem het volgende:
[..]vind het ook heerlijk om dingen op te ruimen en weg te doen.
Meer festivals/feestjes , minder geld uitgeven.
Alhoewel ik wel wss naar Zweden op vakantie wil
Bus/Boot dacht ik. Is een groepsreis.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, met de boot naar Zweden of vliegen?
Tof! Boottocht is zo leukquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bus/Boot dacht ik. Is een groepsreis.
Hoe ruikt een lampenkap?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Veel papier, hout, maar ook wat paren schoenen, lampenkappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |