Ik was het liefst vandaag al om half 12 gaan slapen, zodat ik lekker door dat terreur heen slaap.quote:Op maandag 31 december 2012 21:00 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Wut, ga je om 12 uur al slapen?
Jaquote:Op maandag 31 december 2012 20:58 schreef icloud het volgende:
Ik wil gewoon in rust van mijn vrije dag genieten en s`avonds naar goed programma kijken met een blokkie kaas en worst en om 12 uur gaan slapen, is dat teveel gevraagd?
Lolz, ik ga om 5 uur 's nachts slapen, misschien wel later of misschien ga ik wel helemaal niet slapen, 't is oud en nieuw, gek.quote:Op maandag 31 december 2012 21:00 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik was het liefst vandaag al om half 12 gaan slapen, zodat ik lekker door dat terreur heen slaap.
Inderdaad lekker op FOK! hangen met de kids.....quote:Op maandag 31 december 2012 21:01 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Lolz, ik ga om 5 uur 's nachts slapen, misschien wel later of misschien ga ik wel helemaal niet slapen, 't is oud en nieuw, gek.
Mijn kinderen en kleinkindquote:Op maandag 31 december 2012 21:51 schreef arjan1212 het volgende:
Mijn advies; pak een fles whiskey uit de kast en zuip je klem, dan is die tv ineens veel leuker
quote:Op maandag 31 december 2012 21:57 schreef Rawberry het volgende:
Een opa op FOK! tijdens O&N, het moet niet gekker worden.
Rustig aan, ik moet nog 40 worden!!!quote:Op maandag 31 december 2012 21:57 schreef Rawberry het volgende:
Een opa op FOK! tijdens O&N, het moet niet gekker worden.
je dochter heeft met 12 een kind gekregen?quote:Op maandag 31 december 2012 22:00 schreef icloud het volgende:
[..]
Rustig aan, ik moet nog 40 worden!!!![]()
![]()
![]()
![]()
niet echt, ik was 16 toen ik mijn zoon kreeg, en mijn zoon was twintig toen hij kind kreeg, wat naar mijn mening niet van hem is.quote:Op maandag 31 december 2012 22:41 schreef -niemand- het volgende:
[..]
je dochter heeft met 12 een kind gekregen?
godmiljaar wat een familie.quote:Op maandag 31 december 2012 22:44 schreef icloud het volgende:
[..]
niet echt, ik was 16 toen ik mijn zoon kreeg, en mijn zoon was twintig toen hij kind kreeg, wat naar mijn mening niet van hem is.
Nou nee, mijn zoon en zijn vrouw beweren bij hoog en bij laag dat het hun kind is, maar hij heeft gewoon het uiterlijk van zijn moeder+ een onbekende man, ik herken niks van mijn zoon in hem, daarnaast met terug rekenen zijn we er achter gekomen dat zij bij de eerste keer sex met mijn zoon meteen zwanger is geraakt, ik weet dat het medisch mogelijk is maar ik geloof er niet inquote:Op maandag 31 december 2012 22:45 schreef -niemand- het volgende:
[..]
godmiljaar wat een familie.
TS krijgt met 16 kinderen.
en de schoondochter van TS gaat vreemd.
goorlap, je eigen schoondochter bezwangerenquote:Op maandag 31 december 2012 22:44 schreef icloud het volgende:
[..]
niet echt, ik was 16 toen ik mijn zoon kreeg, en mijn zoon was twintig toen hij kind kreeg, wat naar mijn mening niet van hem is.
Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 31 december 2012 22:49 schreef Rawberry het volgende:
[..]
goorlap, je eigen schoondochter bezwangeren
quote:Op maandag 31 december 2012 22:48 schreef icloud het volgende:
[..]
Nou nee, mijn zoon en zijn vrouw beweren bij hoog en bij laag dat het hun kind is, maar hij heeft gewoon het uiterlijk van zijn moeder+ een onbekende man, ik herken niks van mijn zoon in hem, daarnaast met terug rekenen zijn we er achter gekomen dat zij bij de eerste keer sex met mijn zoon meteen zwanger is geraakt, ik weet dat het medisch mogelijk is maar ik geloof er niet in
Ik was zelf zo vroeg omdat mijn moeder heel graag haar kleinkind wilde zien en niet zo lang meer te leven had+ een veel oudere vrouw(30) waarbij de eierstokken weer rammelde, was trouwens geen goed huwelijk.
Nog een geluk dat moeder de vrouw de boel nog wat bijeen houdt dan.quote:Op maandag 31 december 2012 22:51 schreef icloud het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg![]()
een dikke troela uit de us of a the best country in the world
![]()
![]()
is amerika uitgevlucht nadat ze schulden heeft gemaakt en illegaal gewerkt en spreekt na 3 jaar in nederland nog geen woord nederlands, en zit altijd een engels boek te lezen als ze bij ons in, in haar eigen wereldje.
Nee gewoon iedereen de deur uit, en een gezellig avond met mijn vrouw , alex en julia. filmpje, wijn en wat kaas succes verhaal.quote:Op maandag 31 december 2012 22:53 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Nog een geluk dat moeder de vrouw de boel nog wat bijeen houdt dan.
Ja, die geforceerde boel, ben ik ook niet voor.quote:Op maandag 31 december 2012 22:54 schreef icloud het volgende:
[..]
Nee gewoon iedereen de deur uit, en een gezellig avond met mijn vrouw , alex en julia. filmpje, wijn en wat kaas succes verhaal.
Heb ik liever dan de hele familie erbij
Bovendien, dat terugtellen is onzin. Dat gaat alleen maar op als een vrouw regelmatig menstrueert en dan heb je nog een marge van twee weken.quote:Op maandag 31 december 2012 22:48 schreef icloud het volgende:
[..]
Nou nee, mijn zoon en zijn vrouw beweren bij hoog en bij laag dat het hun kind is, maar hij heeft gewoon het uiterlijk van zijn moeder+ een onbekende man, ik herken niks van mijn zoon in hem, daarnaast met terug rekenen zijn we er achter gekomen dat zij bij de eerste keer sex met mijn zoon meteen zwanger is geraakt, ik weet dat het medisch mogelijk is maar ik geloof er niet in
Ik was zelf zo vroeg omdat mijn moeder heel graag haar kleinkind wilde zien en niet zo lang meer te leven had+ een veel oudere vrouw(30) waarbij de eierstokken weer rammelde, was trouwens geen goed huwelijk.
Soms wel ja, julia is mijn dochter uit het eerste huwelijk(een volle zus van mijn zoon) en alex is mijn dochter samen met de secretaresse vrouw uit een eerder topic, de twee kinderen waar ik het beste mee kan opschieten en die tenminste normaal zijn gebleven.quote:
Ok, PIMPquote:Op maandag 31 december 2012 22:58 schreef icloud het volgende:
[..]
Soms wel ja, julia is mijn dochter uit het eerste huwelijk(een volle zus van mijn zoon) en alex is mijn dochter samen met de secretaresse vrouw uit een eerder topic, de twee kinderen waar ik het beste mee kan opschieten en die tenminsten normaal zijn gebleven.
Dan word het nog veel onwaarschijnlijker dat het van hem is, typisch iets voor hem een levenlang een kind van een ander opvoeden, en met een enorme plaat voor kop blijven beweren dat het jouw kind is en dat het zijn lach heeft.quote:Op maandag 31 december 2012 22:57 schreef Mieron het volgende:
[..]
Bovendien, dat terugtellen is onzin. Dat gaat alleen maar op als een vrouw regelmatig menstrueert en dan heb je nog een marge van twee weken.
kerel, jouw familie is echt ingewikkeldquote:Op maandag 31 december 2012 22:58 schreef icloud het volgende:
[..]
Soms wel ja, julia is mijn dochter uit het eerste huwelijk(een volle zus van mijn zoon) en alex is mijn dochter samen met de secretaresse vrouw uit een eerder topic, de twee kinderen waar ik het beste mee kan opschieten en die tenminste normaal zijn gebleven.
De enige twee kinderen die altijd bij mij hebben gewoond, en die hun vader nooit hebben verraden.
Waarom wil jij eigl. roet in het eten gooien? Hufter.quote:Op maandag 31 december 2012 23:01 schreef icloud het volgende:
[..]
Dan word het nog veel onwaarschijnlijker dat het van hem is, typisch iets voor hem een levenlang een kind van een ander opvoeden, en met een enorme plaat voor kop blijven beweren dat het jouw kind is en dat het zijn lach heeft.![]()
nee hoor.quote:Op maandag 31 december 2012 23:01 schreef -niemand- het volgende:
[..]
kerel, jouw familie is echt ingewikkeld
Omdat ik geen opa wil zijn voor een kind wat niet van hem is!!!!quote:Op maandag 31 december 2012 23:03 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Waarom wil jij eigl. roet in het eten gooien? Hufter.
Waarom niet???!!!quote:Op maandag 31 december 2012 23:10 schreef icloud het volgende:
[..]
Omdat ik geen opa wil zijn voor een kind wat niet van hem is!!!!
Ik ga toch geen opa zijn voor een kind wat die slet van hem heeft verwerkt bij een andere, en bij mijn gezellig de illusie ophouden dat het echt van hem is, nee gadver ik mag het kind niet, het is niet van hem, het is geen familie, hij gaat maar naar zijn eigen vader en opa.quote:
Geloof ze gewoon, je maakt het jezelf veel te moeilijk.quote:Op maandag 31 december 2012 23:15 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik ga toch geen opa zijn voor een kind wat die slet van hem heeft verwerkt bij een andere, en bij mijn gezellig de illusie ophouden dat het echt van hem is, nee gadver ik mag het kind niet, het is niet van hem, het is geen familie, hij gaat maar naar zijn eigen vader en opa.
En nee ik heb inderdaad geen goede relatie met mijn schoondochter.
Toch gaat het gebeuren FOK!exit slaap wellquote:Op maandag 31 december 2012 23:36 schreef -supergirl- het volgende:
Persoonlijk vind ik oud en nieuw overrated maar om half 12 willen slapen is wel heel sneu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |