abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121022206
Onze lieve vrouw heeft zich bedacht dat het hele gezin hedenavond om 9 uur in de woonkamer tv moet komen kijken, want het is oudjaar.

We moeten allemaal komen kijken hoe een stel aapjes uit het gooische reservaat worden losgelaten en even hun kunstjes mogen komen doen in een of ander tv show van flikker van der vorst met een hoop klapvee.

Dus ik kijk naar de andere zenders en raad eens? een of ander droogkloot op staatszender 1 iemand die zijn verjaardag viert op staatszender 2, een al honderd keer uitgezonden concert zonder ilse delange op staatszender 3 en een te asociaal noord-amsterdams SP wijf op SBS 6 met een gemaakt Utrecht accent.

Natuurlijk word deze avond gemaakt een flink potje geluidsterreur en pokke vervelend vuurwerk wat al vanaf 8 uur bezig is en jawel de beroemde oliebollen vanmiddag vers bij de kraam gekocht en nu niet meer weg te vreten taai, slap en te vettig.

Ik wil gewoon in rust van mijn vrije dag genieten en s`avonds naar goed programma kijken met een blokkie kaas en worst en om 12 uur gaan slapen, is dat teveel gevraagd?

En het allerergste is nog wel dat ik een eigen bedrijf heb, volwassen kinderen en dat mijn vrouw zojuist bevel heeft gegeven om op te blijven tot het vuurwerk, ik mag gewoon pas na het vuurwerk gaan slapen :{ :{ :') :')

Ik lig thuis aan de ketting 8)7 8)7 8)7
pi_121022229
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 20:58 schreef icloud het volgende:
en om 12 uur gaan slapen
Wut, ga je om 12 uur al slapen?
pi_121022238
Haha je bent pussy whiped. Wees eens een vent faalhaas.
pi_121022242
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 21:00 schreef InfernoBlast54 het volgende:

[..]

Wut, ga je om 12 uur al slapen?
Ik was het liefst vandaag al om half 12 gaan slapen, zodat ik lekker door dat terreur heen slaap.
  maandag 31 december 2012 @ 21:01:35 #5
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_121022250
quote:
Ik wil gewoon in rust van mijn vrije dag genieten en s`avonds naar goed programma kijken met een blokkie kaas en worst en om 12 uur gaan slapen, is dat teveel gevraagd?
Ja :')
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_121022258
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 21:00 schreef icloud het volgende:

[..]

Ik was het liefst vandaag al om half 12 gaan slapen, zodat ik lekker door dat terreur heen slaap.
Lolz, ik ga om 5 uur 's nachts slapen, misschien wel later of misschien ga ik wel helemaal niet slapen, 't is oud en nieuw, gek.
  maandag 31 december 2012 @ 21:03:58 #7
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_121022290
quote:
13s.gif Op maandag 31 december 2012 21:01 schreef InfernoBlast54 het volgende:

[..]

Lolz, ik ga om 5 uur 's nachts slapen, misschien wel later of misschien ga ik wel helemaal niet slapen, 't is oud en nieuw, gek.
Inderdaad lekker op FOK! hangen met de kids.....
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_121022370
Echt waar jongens morgen is het gewoon weer dinsdag en overmorgen is het gewoon weer woensdag en we beginnen gewoon weer op nieuw met tellen, moeten we daar zo heisa over maken? jaarlijks veranderd er een miljard keer een cijfertje, en dit cijfertje is opeens belangerijk?

We vieren eigenlijk de incompetentie van de mens, de mensen kan kennelijk niet verder tellen dan 12 dus daarom beginnen we gewoon weer bij 1, en we maken er nog een feestje van ook.
pi_121023113
Allemachtig wat ben jij een natte krant.

hoe kom je in de belachelijke positie dat je vrouw op het idee komt om jou te commanderen ???

Wat is er met je ballen gebeurd ?
Waarom is ze uit de keuken ?
Heeft iemand om haar mening gevraagd ?
Sinds wanneer kunnen vrouwen commanderen ?
Ben je niet stiekem homo ?
Een eigen bedrijf en thuis het sloofje ?

Doe wat je wil jongen en negeer dat big.
pi_121023147
irritant viswijf op sbs, een helm is verplicht op de motor in nederland, in belgie hebben een potmuts verplicht, ze hebben het getest door ze te laten vallen van een 10 verdiepingen hoge flat, raad eens welke stuk is? :') :') :') :{ :{ :{ de hele zaal ligt dubbel en komt niet meer bij irritant viswijf: haahaaha die belgen zijn zo dom nog niet.

:X :X :X :{ :{ :r :r
pi_121023162
Mijn advies; pak een fles whiskey uit de kast en zuip je klem, dan is die tv ineens veel leuker
pi_121023236
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 21:51 schreef arjan1212 het volgende:
Mijn advies; pak een fles whiskey uit de kast en zuip je klem, dan is die tv ineens veel leuker
Mijn kinderen en kleinkind :r zijn erbij en ik heb geen fles whiskey denk ik
pi_121023265
Een opa op FOK! tijdens O&N, het moet niet gekker worden.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_121023294
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 21:57 schreef Rawberry het volgende:
pi_121023332
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 21:57 schreef Rawberry het volgende:
Rustig aan, ik moet nog 40 worden!!! :( :( :( :(
pi_121023513
Rustig, ouwe. ;)

[ Bericht 78% gewijzigd door Rawberry op 31-12-2012 22:18:09 ]
pi_121024225
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:00 schreef icloud het volgende:

[..]

Rustig aan, ik moet nog 40 worden!!! :( :( :( :(
je dochter heeft met 12 een kind gekregen?
  maandag 31 december 2012 @ 22:44:09 #18
354436 Mieron
Luctor et Emergo
pi_121024272
quote:
Onze lieve vrouw
De vrouw van TS?
pi_121024273
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:41 schreef -niemand- het volgende:

[..]

je dochter heeft met 12 een kind gekregen?
niet echt, ik was 16 toen ik mijn zoon kreeg, en mijn zoon was twintig toen hij kind kreeg, wat naar mijn mening niet van hem is.
pi_121024287
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:44 schreef icloud het volgende:

[..]

niet echt, ik was 16 toen ik mijn zoon kreeg, en mijn zoon was twintig toen hij kind kreeg, wat naar mijn mening niet van hem is.
godmiljaar wat een familie.

TS krijgt met 16 kinderen.
en de schoondochter van TS gaat vreemd.
pi_121024289
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:44 schreef Mieron het volgende:

[..]

De vrouw van TS?
[ afbeelding ]
De kerk is een criminele organisatie moge zij branden in de hel.
pi_121024346
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:45 schreef -niemand- het volgende:

[..]

godmiljaar wat een familie.

TS krijgt met 16 kinderen.
en de schoondochter van TS gaat vreemd.
Nou nee, mijn zoon en zijn vrouw beweren bij hoog en bij laag dat het hun kind is, maar hij heeft gewoon het uiterlijk van zijn moeder+ een onbekende man, ik herken niks van mijn zoon in hem, daarnaast met terug rekenen zijn we er achter gekomen dat zij bij de eerste keer sex met mijn zoon meteen zwanger is geraakt, ik weet dat het medisch mogelijk is maar ik geloof er niet in

Ik was zelf zo vroeg omdat mijn moeder heel graag haar kleinkind wilde zien en niet zo lang meer te leven had+ een veel oudere vrouw(30) waarbij de eierstokken weer rammelde, was trouwens geen goed huwelijk.
pi_121024355
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:44 schreef icloud het volgende:

[..]

goorlap, je eigen schoondochter bezwangeren
pi_121024391
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:49 schreef Rawberry het volgende:

[..]

goorlap, je eigen schoondochter bezwangeren
Alsjeblieft niet zeg :r :r een dikke troela uit de us of a the best country in the world :r :r :r is amerika uitgevlucht nadat ze schulden heeft gemaakt en illegaal gewerkt en spreekt na 3 jaar in nederland nog geen woord nederlands, en zit altijd een engels boek te lezen als ze bij ons in, in haar eigen wereldje.
  maandag 31 december 2012 @ 22:51:21 #25
354436 Mieron
Luctor et Emergo
pi_121024393
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:48 schreef icloud het volgende:

[..]

Nou nee, mijn zoon en zijn vrouw beweren bij hoog en bij laag dat het hun kind is, maar hij heeft gewoon het uiterlijk van zijn moeder+ een onbekende man, ik herken niks van mijn zoon in hem, daarnaast met terug rekenen zijn we er achter gekomen dat zij bij de eerste keer sex met mijn zoon meteen zwanger is geraakt, ik weet dat het medisch mogelijk is maar ik geloof er niet in

Ik was zelf zo vroeg omdat mijn moeder heel graag haar kleinkind wilde zien en niet zo lang meer te leven had+ een veel oudere vrouw(30) waarbij de eierstokken weer rammelde, was trouwens geen goed huwelijk.
pi_121024407
Ach waarom vertel ik dit ook, gaat jullie allemaal geen klote aan
pi_121024430
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:51 schreef icloud het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet zeg :r :r een dikke troela uit de us of a the best country in the world :r :r :r is amerika uitgevlucht nadat ze schulden heeft gemaakt en illegaal gewerkt en spreekt na 3 jaar in nederland nog geen woord nederlands, en zit altijd een engels boek te lezen als ze bij ons in, in haar eigen wereldje.
Nog een geluk dat moeder de vrouw de boel nog wat bijeen houdt dan.
pi_121024459
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:53 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Nog een geluk dat moeder de vrouw de boel nog wat bijeen houdt dan.
Nee gewoon iedereen de deur uit, en een gezellig avond met mijn vrouw , alex en julia. filmpje, wijn en wat kaas succes verhaal.

Heb ik liever dan de hele familie erbij
pi_121024486
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:54 schreef icloud het volgende:

[..]

Nee gewoon iedereen de deur uit, en een gezellig avond met mijn vrouw , alex en julia. filmpje, wijn en wat kaas succes verhaal.

Heb ik liever dan de hele familie erbij
Ja, die geforceerde boel, ben ik ook niet voor.
  maandag 31 december 2012 @ 22:57:43 #30
354436 Mieron
Luctor et Emergo
pi_121024518
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:48 schreef icloud het volgende:

[..]

Bovendien, dat terugtellen is onzin. Dat gaat alleen maar op als een vrouw regelmatig menstrueert en dan heb je nog een marge van twee weken.
pi_121024527
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:55 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Julia? Is't een poedel?
Soms wel ja, julia is mijn dochter uit het eerste huwelijk(een volle zus van mijn zoon) en alex is mijn dochter samen met de secretaresse vrouw uit een eerder topic, de twee kinderen waar ik het beste mee kan opschieten en die tenminste normaal zijn gebleven.

De enige twee kinderen die altijd bij mij hebben gewoond, en die hun vader nooit hebben verraden.
pi_121024547
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:58 schreef icloud het volgende:

[..]

Soms wel ja, julia is mijn dochter uit het eerste huwelijk(een volle zus van mijn zoon) en alex is mijn dochter samen met de secretaresse vrouw uit een eerder topic, de twee kinderen waar ik het beste mee kan opschieten en die tenminsten normaal zijn gebleven.
Ok, PIMP :')
pi_121024576
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:57 schreef Mieron het volgende:

[..]

Bovendien, dat terugtellen is onzin. Dat gaat alleen maar op als een vrouw regelmatig menstrueert en dan heb je nog een marge van twee weken.
Dan word het nog veel onwaarschijnlijker dat het van hem is, typisch iets voor hem een levenlang een kind van een ander opvoeden, en met een enorme plaat voor kop blijven beweren dat het jouw kind is en dat het zijn lach heeft. :') :')
pi_121024581
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:58 schreef icloud het volgende:

[..]

Soms wel ja, julia is mijn dochter uit het eerste huwelijk(een volle zus van mijn zoon) en alex is mijn dochter samen met de secretaresse vrouw uit een eerder topic, de twee kinderen waar ik het beste mee kan opschieten en die tenminste normaal zijn gebleven.

De enige twee kinderen die altijd bij mij hebben gewoond, en die hun vader nooit hebben verraden.
kerel, jouw familie is echt ingewikkeld :')
pi_121024613
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 23:01 schreef icloud het volgende:

[..]

Dan word het nog veel onwaarschijnlijker dat het van hem is, typisch iets voor hem een levenlang een kind van een ander opvoeden, en met een enorme plaat voor kop blijven beweren dat het jouw kind is en dat het zijn lach heeft. :') :')
Waarom wil jij eigl. roet in het eten gooien? Hufter.
pi_121024634
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 23:01 schreef -niemand- het volgende:

[..]

kerel, jouw familie is echt ingewikkeld :')
nee hoor.

Eerste vrouw zoon +julia O+
tweede vrouw iets(waarvan ik dacht dat het een man was, maar hij kan beter opschieten met mijn dochters dan met mannen)
derde vrouw alex O+

En dan is er nog een zwartje uit suriname wat beweerd mijn dochter te zijn, maar ik denk dat haar moeder haar heeft gestuurd omdat ik tijdje wat met haar moeder heb gehad en dat ze nu aankomt voor geld, niet het beste stuk van mijn leven.

Niet zo moeilijk toch?
pi_121024730
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 23:03 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Waarom wil jij eigl. roet in het eten gooien? Hufter.
Omdat ik geen opa wil zijn voor een kind wat niet van hem is!!!!
pi_121024786
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 23:10 schreef icloud het volgende:

[..]

Omdat ik geen opa wil zijn voor een kind wat niet van hem is!!!!
Waarom niet???!!!
pi_121024831
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 23:13 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Waarom niet???!!!
Ik ga toch geen opa zijn voor een kind wat die slet van hem heeft verwerkt bij een andere, en bij mijn gezellig de illusie ophouden dat het echt van hem is, nee gadver ik mag het kind niet, het is niet van hem, het is geen familie, hij gaat maar naar zijn eigen vader en opa.

En nee ik heb inderdaad geen goede relatie met mijn schoondochter.
pi_121024883
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 23:15 schreef icloud het volgende:

[..]

Ik ga toch geen opa zijn voor een kind wat die slet van hem heeft verwerkt bij een andere, en bij mijn gezellig de illusie ophouden dat het echt van hem is, nee gadver ik mag het kind niet, het is niet van hem, het is geen familie, hij gaat maar naar zijn eigen vader en opa.

En nee ik heb inderdaad geen goede relatie met mijn schoondochter.
Geloof ze gewoon, je maakt het jezelf veel te moeilijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door Rawberry op 31-12-2012 23:29:30 ]
pi_121025250
Persoonlijk vind ik oud en nieuw overrated maar om half 12 willen slapen is wel heel sneu
pi_121025315
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 23:36 schreef -supergirl- het volgende:
Persoonlijk vind ik oud en nieuw overrated maar om half 12 willen slapen is wel heel sneu
Toch gaat het gebeuren FOK!exit slaap well
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')