abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121024407
Ach waarom vertel ik dit ook, gaat jullie allemaal geen klote aan
pi_121024430
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:51 schreef icloud het volgende:

[..]

Alsjeblieft niet zeg :r :r een dikke troela uit de us of a the best country in the world :r :r :r is amerika uitgevlucht nadat ze schulden heeft gemaakt en illegaal gewerkt en spreekt na 3 jaar in nederland nog geen woord nederlands, en zit altijd een engels boek te lezen als ze bij ons in, in haar eigen wereldje.
Nog een geluk dat moeder de vrouw de boel nog wat bijeen houdt dan.
Wat is het grootste medicijn?
-Geen idee, mijn dick is op.
pi_121024459
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:53 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Nog een geluk dat moeder de vrouw de boel nog wat bijeen houdt dan.
Nee gewoon iedereen de deur uit, en een gezellig avond met mijn vrouw , alex en julia. filmpje, wijn en wat kaas succes verhaal.

Heb ik liever dan de hele familie erbij
pi_121024486
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:54 schreef icloud het volgende:

[..]

Nee gewoon iedereen de deur uit, en een gezellig avond met mijn vrouw , alex en julia. filmpje, wijn en wat kaas succes verhaal.

Heb ik liever dan de hele familie erbij
Ja, die geforceerde boel, ben ik ook niet voor.
  maandag 31 december 2012 @ 22:57:43 #30
354436 Mieron
Luctor et Emergo
pi_121024518
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:48 schreef icloud het volgende:

[..]

Nou nee, mijn zoon en zijn vrouw beweren bij hoog en bij laag dat het hun kind is, maar hij heeft gewoon het uiterlijk van zijn moeder+ een onbekende man, ik herken niks van mijn zoon in hem, daarnaast met terug rekenen zijn we er achter gekomen dat zij bij de eerste keer sex met mijn zoon meteen zwanger is geraakt, ik weet dat het medisch mogelijk is maar ik geloof er niet in

Ik was zelf zo vroeg omdat mijn moeder heel graag haar kleinkind wilde zien en niet zo lang meer te leven had+ een veel oudere vrouw(30) waarbij de eierstokken weer rammelde, was trouwens geen goed huwelijk.
Bovendien, dat terugtellen is onzin. Dat gaat alleen maar op als een vrouw regelmatig menstrueert en dan heb je nog een marge van twee weken.
pi_121024527
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:55 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Julia? Is't een poedel?
Soms wel ja, julia is mijn dochter uit het eerste huwelijk(een volle zus van mijn zoon) en alex is mijn dochter samen met de secretaresse vrouw uit een eerder topic, de twee kinderen waar ik het beste mee kan opschieten en die tenminste normaal zijn gebleven.

De enige twee kinderen die altijd bij mij hebben gewoond, en die hun vader nooit hebben verraden.
pi_121024547
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:58 schreef icloud het volgende:

[..]

Soms wel ja, julia is mijn dochter uit het eerste huwelijk(een volle zus van mijn zoon) en alex is mijn dochter samen met de secretaresse vrouw uit een eerder topic, de twee kinderen waar ik het beste mee kan opschieten en die tenminsten normaal zijn gebleven.
Ok, PIMP :')
pi_121024576
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:57 schreef Mieron het volgende:

[..]

Bovendien, dat terugtellen is onzin. Dat gaat alleen maar op als een vrouw regelmatig menstrueert en dan heb je nog een marge van twee weken.
Dan word het nog veel onwaarschijnlijker dat het van hem is, typisch iets voor hem een levenlang een kind van een ander opvoeden, en met een enorme plaat voor kop blijven beweren dat het jouw kind is en dat het zijn lach heeft. :') :')
pi_121024581
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 22:58 schreef icloud het volgende:

[..]

Soms wel ja, julia is mijn dochter uit het eerste huwelijk(een volle zus van mijn zoon) en alex is mijn dochter samen met de secretaresse vrouw uit een eerder topic, de twee kinderen waar ik het beste mee kan opschieten en die tenminste normaal zijn gebleven.

De enige twee kinderen die altijd bij mij hebben gewoond, en die hun vader nooit hebben verraden.
kerel, jouw familie is echt ingewikkeld :')
pi_121024613
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 23:01 schreef icloud het volgende:

[..]

Dan word het nog veel onwaarschijnlijker dat het van hem is, typisch iets voor hem een levenlang een kind van een ander opvoeden, en met een enorme plaat voor kop blijven beweren dat het jouw kind is en dat het zijn lach heeft. :') :')
Waarom wil jij eigl. roet in het eten gooien? Hufter.
pi_121024634
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 23:01 schreef -niemand- het volgende:

[..]

kerel, jouw familie is echt ingewikkeld :')
nee hoor.

Eerste vrouw zoon +julia O+
tweede vrouw iets(waarvan ik dacht dat het een man was, maar hij kan beter opschieten met mijn dochters dan met mannen)
derde vrouw alex O+

En dan is er nog een zwartje uit suriname wat beweerd mijn dochter te zijn, maar ik denk dat haar moeder haar heeft gestuurd omdat ik tijdje wat met haar moeder heb gehad en dat ze nu aankomt voor geld, niet het beste stuk van mijn leven.

Niet zo moeilijk toch?
pi_121024730
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 23:03 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Waarom wil jij eigl. roet in het eten gooien? Hufter.
Omdat ik geen opa wil zijn voor een kind wat niet van hem is!!!!
pi_121024786
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 23:10 schreef icloud het volgende:

[..]

Omdat ik geen opa wil zijn voor een kind wat niet van hem is!!!!
Waarom niet???!!!
pi_121024831
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 23:13 schreef Rawberry het volgende:

[..]

Waarom niet???!!!
Ik ga toch geen opa zijn voor een kind wat die slet van hem heeft verwerkt bij een andere, en bij mijn gezellig de illusie ophouden dat het echt van hem is, nee gadver ik mag het kind niet, het is niet van hem, het is geen familie, hij gaat maar naar zijn eigen vader en opa.

En nee ik heb inderdaad geen goede relatie met mijn schoondochter.
pi_121024883
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 23:15 schreef icloud het volgende:

[..]

Ik ga toch geen opa zijn voor een kind wat die slet van hem heeft verwerkt bij een andere, en bij mijn gezellig de illusie ophouden dat het echt van hem is, nee gadver ik mag het kind niet, het is niet van hem, het is geen familie, hij gaat maar naar zijn eigen vader en opa.

En nee ik heb inderdaad geen goede relatie met mijn schoondochter.
Geloof ze gewoon, je maakt het jezelf veel te moeilijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door Rawberry op 31-12-2012 23:29:30 ]
pi_121025250
Persoonlijk vind ik oud en nieuw overrated maar om half 12 willen slapen is wel heel sneu
pi_121025315
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 23:36 schreef -supergirl- het volgende:
Persoonlijk vind ik oud en nieuw overrated maar om half 12 willen slapen is wel heel sneu
Toch gaat het gebeuren FOK!exit slaap well
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')