Ik was het liefst vandaag al om half 12 gaan slapen, zodat ik lekker door dat terreur heen slaap.quote:Op maandag 31 december 2012 21:00 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Wut, ga je om 12 uur al slapen?
Jaquote:Op maandag 31 december 2012 20:58 schreef icloud het volgende:
Ik wil gewoon in rust van mijn vrije dag genieten en s`avonds naar goed programma kijken met een blokkie kaas en worst en om 12 uur gaan slapen, is dat teveel gevraagd?
Lolz, ik ga om 5 uur 's nachts slapen, misschien wel later of misschien ga ik wel helemaal niet slapen, 't is oud en nieuw, gek.quote:Op maandag 31 december 2012 21:00 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik was het liefst vandaag al om half 12 gaan slapen, zodat ik lekker door dat terreur heen slaap.
Inderdaad lekker op FOK! hangen met de kids.....quote:Op maandag 31 december 2012 21:01 schreef InfernoBlast54 het volgende:
[..]
Lolz, ik ga om 5 uur 's nachts slapen, misschien wel later of misschien ga ik wel helemaal niet slapen, 't is oud en nieuw, gek.
Mijn kinderen en kleinkindquote:Op maandag 31 december 2012 21:51 schreef arjan1212 het volgende:
Mijn advies; pak een fles whiskey uit de kast en zuip je klem, dan is die tv ineens veel leuker
quote:Op maandag 31 december 2012 21:57 schreef Rawberry het volgende:
Een opa op FOK! tijdens O&N, het moet niet gekker worden.
Rustig aan, ik moet nog 40 worden!!!quote:Op maandag 31 december 2012 21:57 schreef Rawberry het volgende:
Een opa op FOK! tijdens O&N, het moet niet gekker worden.
je dochter heeft met 12 een kind gekregen?quote:Op maandag 31 december 2012 22:00 schreef icloud het volgende:
[..]
Rustig aan, ik moet nog 40 worden!!!![]()
![]()
![]()
![]()
niet echt, ik was 16 toen ik mijn zoon kreeg, en mijn zoon was twintig toen hij kind kreeg, wat naar mijn mening niet van hem is.quote:Op maandag 31 december 2012 22:41 schreef -niemand- het volgende:
[..]
je dochter heeft met 12 een kind gekregen?
godmiljaar wat een familie.quote:Op maandag 31 december 2012 22:44 schreef icloud het volgende:
[..]
niet echt, ik was 16 toen ik mijn zoon kreeg, en mijn zoon was twintig toen hij kind kreeg, wat naar mijn mening niet van hem is.
Nou nee, mijn zoon en zijn vrouw beweren bij hoog en bij laag dat het hun kind is, maar hij heeft gewoon het uiterlijk van zijn moeder+ een onbekende man, ik herken niks van mijn zoon in hem, daarnaast met terug rekenen zijn we er achter gekomen dat zij bij de eerste keer sex met mijn zoon meteen zwanger is geraakt, ik weet dat het medisch mogelijk is maar ik geloof er niet inquote:Op maandag 31 december 2012 22:45 schreef -niemand- het volgende:
[..]
godmiljaar wat een familie.
TS krijgt met 16 kinderen.
en de schoondochter van TS gaat vreemd.
goorlap, je eigen schoondochter bezwangerenquote:Op maandag 31 december 2012 22:44 schreef icloud het volgende:
[..]
niet echt, ik was 16 toen ik mijn zoon kreeg, en mijn zoon was twintig toen hij kind kreeg, wat naar mijn mening niet van hem is.
Alsjeblieft niet zegquote:Op maandag 31 december 2012 22:49 schreef Rawberry het volgende:
[..]
goorlap, je eigen schoondochter bezwangeren
quote:Op maandag 31 december 2012 22:48 schreef icloud het volgende:
[..]
Nou nee, mijn zoon en zijn vrouw beweren bij hoog en bij laag dat het hun kind is, maar hij heeft gewoon het uiterlijk van zijn moeder+ een onbekende man, ik herken niks van mijn zoon in hem, daarnaast met terug rekenen zijn we er achter gekomen dat zij bij de eerste keer sex met mijn zoon meteen zwanger is geraakt, ik weet dat het medisch mogelijk is maar ik geloof er niet in
Ik was zelf zo vroeg omdat mijn moeder heel graag haar kleinkind wilde zien en niet zo lang meer te leven had+ een veel oudere vrouw(30) waarbij de eierstokken weer rammelde, was trouwens geen goed huwelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |