Ooit 10 kilo kunstmest gehaald om wacke shit te makenquote:Op maandag 31 december 2012 17:44 schreef E.H. het volgende:
Ik vond rookbommen leuker om te maken. En dan vooral bij mensen in de tuin gooien.
Hier om de 5 minuten een meteorietaanslagquote:Op maandag 31 december 2012 18:02 schreef Typisch het volgende:
Het is hier nu wel los gegaan, matjes en pijlen en shit.
Wel duidelijk dat het hier lam is sinds ik mijn aansteeklont aan de wilgen heb gehangen, hoor zelden iets goeds klappenquote:Op maandag 31 december 2012 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier om de 5 minuten een meteorietaanslag
quote:Op maandag 31 december 2012 18:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Wel duidelijk dat het hier lam is sinds ik mijn aansteeklont aan de wilgen heb gehangen, hoor zelden iets goeds klappen
Nu Bloody Sunday, best slechtquote:Op maandag 31 december 2012 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Where the streets have no name is wel een bazennummer
Fijne jaarwisseling.quote:Op maandag 31 december 2012 18:46 schreef Typisch het volgende:
Ga er vandoor boelers, fijne avond nacht en coma morgen. Adios.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 december 2012 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stijn gefeliciteerd met de meeste posts in een jaar ooit
Ik ben wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Houd je veilig jongen.
quote:Op maandag 31 december 2012 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stijn gefeliciteerd met de meeste posts in een jaar ooit
Ik ben wegDe beste wensen alvast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
G-E-T a L-I-F-Equote:
Die van Gerwen die gooit snel achterelkaar want zodra hij moet nadenken gaat het misquote:
Die gozer voelt geen druk joh.quote:Op maandag 31 december 2012 19:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die van Gerwen die gooit snel achterelkaar want zodra hij moet nadenken gaat het mis
Van Gerwen zal niet zo snel falen tegen Phillquote:Op maandag 31 december 2012 19:49 schreef vandermar het volgende:
Wahaha, ik vind het wel epic, ook de mimiek van van Gerwen
jat van je moederquote:Op maandag 31 december 2012 19:51 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, ik moet vanavond op stap maar heb geen geld en de pinautomaten zijn dicht
Darts is voor dikke homo's met een drankverslaving. En iedereen die er naar kijkt is een sukkel.quote:Op maandag 31 december 2012 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie ben jij? Hier hebben we het heel vaak over darts. Debiel.
Die heeft ook niets contantquote:
ai, succes danquote:Op maandag 31 december 2012 19:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die heeft ook niets contantmijn zusje en pa ook niet
Je omschrijft perfect de seizoenkaarthouders bij PSV.quote:Op maandag 31 december 2012 19:52 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Darts is voor dikke homo's met een drankverslaving. En iedereen die er naar kijkt is een sukkel.
iemand zakkenrollen een optie?quote:Op maandag 31 december 2012 19:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die heeft ook niets contantmijn zusje en pa ook niet
quote:Op maandag 31 december 2012 19:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je omschrijft perfect de seizoenkaarthouders bij PSV.
Dat zijn teksten, maar er zijn geen homo's in het dartsen, debiel.quote:Op maandag 31 december 2012 19:52 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Darts is voor dikke homo's met een drankverslaving. En iedereen die er naar kijkt is een sukkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |