quote:Op maandag 31 december 2012 18:18 schreef Stoeprand het volgende:
Ze verneuken je spullen toch wel weer.
Ik niet, ben een tweeling en als ik dood ga neem ik hem ook meequote:Op maandag 31 december 2012 18:21 schreef BasEnAad het volgende:
Je wordt alleen geboren en je gaat alleen weer dood.
Dat is nobel van je! Mensen als jij maken de wereld een betere plek, hulde!quote:Op maandag 31 december 2012 18:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik niet, ben een tweeling en als ik dood ga neem ik hem ook mee
Is het een Surinamer?quote:Op maandag 31 december 2012 18:24 schreef Braddie het volgende:
Oh kijk eens aan, hij is er![]()
Slechts 2 uur te laat
Je wilt nu toch niet zeggen dat hij nog kan mee-eten hè?quote:Op maandag 31 december 2012 18:24 schreef Braddie het volgende:
Oh kijk eens aan, hij is er![]()
Slechts 2 uur te laat
Dat is geen Nederlands.quote:Op maandag 31 december 2012 18:17 schreef Braddie het volgende:
Dus.
Ik had afgesproken vandaag om met een vriend van me te gaan chillen/oud en nieuw te vieren bij hem thuis.
Hij zou hierheen komen om 4 uur s`middags, en ik krijg opeens een berichtje om KWART VOOR 5 "Ja man, ik moet douchen en dan kom ik er aan" (Even om het een en ander op te helderen, hij zou ook mee eten)
Vervolgens is het 10 over 6, en stuur ik hem een whatsapp waar hij blijft, en krijg daar tot op nu, niets op terug.
Met andere woorden, hij komt z`n afspraken niet na, en dit irriteert mij enorm.
Klacht: Vriend die afspraken niet na komt.
Wel.quote:Op maandag 31 december 2012 18:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is geen Nederlands.
Subklacht: [ afbeelding ]
Dat zegt hij dan ook niet. Faalhaas.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |