Dat ga ik ook zo doen.quote:Op maandag 31 december 2012 20:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
Heb zojuist 3/4 afgestoken en t mooiste bewaard voor vanavond
Ik 1/4 en ben al hele dag aant stokenquote:Op maandag 31 december 2012 20:29 schreef SecretStoryWous het volgende:
Heb zojuist 3/4 afgestoken en t mooiste bewaard voor vanavond
Haha oke, maar ligt er ook aan wat. Ik had ook van dat geld heel veel sloffen rotjes kunnen kopen en de hele dag af kunnen steken.quote:Op maandag 31 december 2012 20:40 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Ik 1/4 en ben al hele dag aant stoken
Nitraten Vlinders Cobras Salutes Pottenquote:Op maandag 31 december 2012 20:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Haha oke, maar ligt er ook aan wat. Ik had ook van dat geld heel veel sloffen rotjes kunnen kopen en de hele dag af kunnen steken.
De vergelijking met auto's is niet zo'n goeie aangezien dat vaak een noodzakelijk kwaad is.quote:Op maandag 31 december 2012 20:42 schreef Qunix het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_met_arno_bonte.html
"Het is levens gevaarlijk en daarom moeten wij vuurwerk afsteken door consumenten verbieden"
Ik vind dat ze ook auto's moeten verbieden. Dat is pas levensgevaarlijk!
Welneejoh, kijk de 24u prognosequote:Op maandag 31 december 2012 20:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.weerplaza.nl/regenradar/startpagina/
Regen lijkt weg te trekken naarmate de avond vordert
Dan is het droog bij mij op sommige momentenquote:Op maandag 31 december 2012 20:56 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Welneejoh, kijk de 24u prognose
Toch niet merenwijk mag ik hopen? Daar moet ik zo door heen fietsen, misschien kom ik je wel tegenquote:
Wat een sensuele show.quote:
Ze hadden nog een beetje geld over.quote:Op maandag 31 december 2012 21:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een sensuele show.
Komt zeker door die jurken?
Dan woon je vast in Limburg.quote:Op maandag 31 december 2012 21:07 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Welke regen? De hele dag niks gehad
Haha nee oegstgeestquote:Op maandag 31 december 2012 21:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Toch niet merenwijk mag ik hopen? Daar moet ik zo door heen fietsen, misschien kom ik je wel tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |