Ah oke coolquote:Op maandag 31 december 2012 16:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb hem vorig jaar kunnen aanschouwen in de 013 met 'The Straits' , gigantische aanrader om eens te bekijken als je een grote Dire Straits fan bent.
Nu je het zegt, heel in de verte.quote:Op maandag 31 december 2012 16:36 schreef alors het volgende:
Ik vind het arrangement wel wat op The River van Springsteen lijken, ben ik de enige?
Tijdje terug dat ik hem op heb gezet dus ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dit toch de versie die op Love over Gold staat? Sowieso, als het niet de 14 min gaat aantikken is het niet het origineel.quote:Op maandag 31 december 2012 16:36 schreef Molurus het volgende:
Maaruhm... hier klopt echt iets niet. Dit is niet de versie zoals die op Love over Gold staat. Ik vrees dat dit een radio-gimpversie is.
Hm, ik heb niet geklokt. Iemand?quote:Op maandag 31 december 2012 16:38 schreef Keyos het volgende:
[..]
Tijdje terug dat ik hem op heb gezet dus ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dit toch de versie die op Love over Gold staat? Sowieso, als het niet de 14 min gaat aantikken is het niet het origineel.
Wacht maar tot de solo van Knopfler gaat beginnen, dan ben je verkochtquote:Op maandag 31 december 2012 16:38 schreef alors het volgende:
Ik vind denk ik Romeo and Juliet en Your Latest Trick de fijnste nummers.
Begon iets over half dacht ik.quote:
Hmm, misschien ben ik teveel gewend aan de versie van Alchemy. Zou kunnen... maar ook Love over Gold heb ik indertijd grijs gedraaid.quote:Op maandag 31 december 2012 16:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit is echt wel de album versie, hoor
quote:Op maandag 31 december 2012 16:38 schreef alors het volgende:
Ik vind denk ik Romeo and Juliet en Your Latest Trick de fijnste nummers.
Alchemy versie is echt wel de beste, vind ik. Vooral hoe Terry drumt, godsallemachtigquote:Op maandag 31 december 2012 16:39 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hmm, misschien ben ik teveel gewend aan de versie van Alchemy. Zou kunnen... maar ook Love over Gold heb ik indertijd grijs gedraaid.
Ik vind hem ook wel iets te langdradig. Maar dat komt vast ook omdat ik niet van instrumentaal hou.quote:Op maandag 31 december 2012 16:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Naar mijn idee duurt het al een uur
hey Livelinkquote:Op maandag 31 december 2012 16:40 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik wel het mooiste nummer van Dire Straits.
Hehe ik betwijfel het, al vind ik het wel een fijn nummer. Ken em eigenlijk niet zo goed, terwijl het echt met de paplepel mijn strot ingeduwd is dat hele Dire Straitsquote:Op maandag 31 december 2012 16:39 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wacht maar tot de solo van Knopfler gaat beginnen, dan ben je verkocht.
quote:Op maandag 31 december 2012 16:41 schreef Keyos het volgende:
Daar komt ie mannen & vrouwen, de 'Grande Finale'.
Geen ´prog´kipje?quote:Op maandag 31 december 2012 16:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind hem ook wel iets te langdradig. Maar dat komt vast ook omdat ik niet van instrumentaal hou.
Dat dachten wij wel!quote:Op maandag 31 december 2012 16:38 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 kan dit wel waarderen
Ik ben een paar dagen ook bijna niet geweest... Pas sinds zaterdag echt actief.quote:Op maandag 31 december 2012 16:41 schreef livelink het volgende:
Hey Diaan! Ik ben hier al een weekje hoor, maar kennelijk niet vaak op dezelfde uren als jij.
quote:
Hij is speciaal voor jouquote:Op maandag 31 december 2012 16:38 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 kan dit wel waarderen
En zo hoort het ook.quote:Op maandag 31 december 2012 16:39 schreef laxus13 het volgende:
Dit is volgens mij wel de 14 minuten versie
Stond ooit ook veel hoger volgens mij.quote:Op maandag 31 december 2012 16:44 schreef Pino112 het volgende:
Waarom staat dit zo laag dan als het blijkbaar zo goed is?
Nee dit is de hoogste positie ooit voor dit nummerquote:Op maandag 31 december 2012 16:45 schreef Molurus het volgende:
[..]
Stond ooit ook veel hoger volgens mij.
Hier ook. Ik wil het echt wel proberen maar het wil totaal niet vallen.quote:Op maandag 31 december 2012 16:45 schreef Karina het volgende:
Met alle respect, maar ik vind het vreselijk. Die stem van Mark Knopfleren het duurt zo lang. Nee totaal niet mijn smaak.
Mjah dit.quote:Op maandag 31 december 2012 16:45 schreef Karina het volgende:
Met alle respect, maar ik vind het vreselijk. Die stem van Mark Knopfleren het duurt zo lang. Nee totaal niet mijn smaak.
quote:Op maandag 31 december 2012 16:47 schreef glittertje39 het volgende:
ik ben er weg van!!!! bezoek staat voor de deur
quote:Op maandag 31 december 2012 16:47 schreef glittertje39 het volgende:
Fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2012 16:47 schreef glittertje39 het volgende:
Bedankt voor t forummen glitter! Prettige jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2012 16:47 schreef glittertje39 het volgende:
Was gezelligquote:Op maandag 31 december 2012 16:47 schreef glittertje39 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |