SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Volgens mij weet niemand dat hier. Dus is ook niet zo gek he.quote:
Wat was er gebeurd dan?quote:Op maandag 31 december 2012 16:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mij weet niemand dat hier. Dus is ook niet zo gek he.
Ja dat is echt een dom verhaalquote:
quote:Op maandag 31 december 2012 16:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat is echt een dom verhaal
Ik ging een paar weken geleden volleyballen. En toen was ik zo geconcentreerd dat ik niet uit keek waar ik liep. Dus toen stond daar opeens de scheidsrechterstoel. Dus ik liep daar tegenaan en toen bleef mijn ene voet staan alleen ik draaide half. Is beetje moeilijk om zo uit te leggen. En toen draaide mijn knie dus heel raar en zijn er pezen gescheurd en heb de helft van mijn scheenbeen gebroken.
Dat moest pijn gedaan hebbenquote:Op maandag 31 december 2012 16:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ging een paar weken geleden volleyballen. En toen was ik zo geconcentreerd dat ik niet uit keek waar ik liep. Dus toen stond daar opeens de scheidsrechterstoel. Dus ik liep daar tegenaan en toen bleef mijn ene voet staan alleen ik draaide half. Is beetje moeilijk om zo uit te leggen. En toen draaide mijn knie dus heel raar en zijn er pezen gescheurd en heb de helft van mijn scheenbeen gebroken.
Nee joh is niet echtquote:Op maandag 31 december 2012 16:07 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat moest pijn gedaan hebbenHoelang moet je nog in het gips?
Sorry ik verveel me.quote:
Huh dus je hebt niets gebroken?quote:Op maandag 31 december 2012 16:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee joh is niet echt![]()
Mijn vader is het wel overkomen. Alleen niet zn scheenbeen gebroken.
Grapjeeee
Je reed tegen de ''stoelpoot'' van de scheidsrechter aan?quote:Op maandag 31 december 2012 16:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee haha. Ik dacht wel dat je het door zou hebbenquote:
Nee mijn vader liep er tegen aan.quote:Op maandag 31 december 2012 16:11 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Je reed tegen de ''stoelpoot'' van de scheidsrechter aan?
quote:Op maandag 31 december 2012 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee haha. Ik dacht wel dat je het door zou hebben
quote:
Je bent uit elkaar gescheurd door de scheidsrechterquote:Op maandag 31 december 2012 16:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee mijn vader liep er tegen aan.
alvast gelukkig nieuwjaarquote:Op maandag 31 december 2012 16:17 schreef Beach het volgende:
ik ga kus gelukkig nieuwjaar alvast enz tot volgend jaar xd
Jij ookquote:Op maandag 31 december 2012 16:17 schreef Beach het volgende:
Jij ook Gquote:Op maandag 31 december 2012 16:17 schreef Beach het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2012 16:20 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder gaat vanavond spruitjestaart maken![]()
![]()
![]()
Ja vies. Bah.quote:
Nee is echt vies.quote:
Dan weet ik wat ik voor jou moet kokenquote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee is echt vies.
Geef mij maar pasta ofzo.
ik wil oooookquote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga zo meteen ovenfriet eten en pizzabroodje.
Lekkerquote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga zo meteen ovenfriet eten en pizzabroodje.
gadverquote:Op maandag 31 december 2012 16:20 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder gaat vanavond spruitjestaart maken![]()
![]()
![]()
nee is te ver weg.quote:
Wat is dat dan.quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 16:36 schreef supersof het volgende:
[..]
nee is te ver weg.
[..]
Wat is dat dan.
haha jaaquote:
oooh nicequote:Op maandag 31 december 2012 16:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa goed, had koppijn maar dat is weg dankzij het sporten
mja voor jou kan het geen kwaadquote:Op maandag 31 december 2012 16:47 schreef supersof het volgende:
Ik bedenk me net dat ik al vier maanden niet heb gesport
quote:Op maandag 31 december 2012 16:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb al ruim een jaar niet meer gesport
Nee, ik heb het niet nodig ofzo, maar ik vind het wel leukquote:Op maandag 31 december 2012 16:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja voor jou kan het geen kwaad
ja leuk is het zekerquote:Op maandag 31 december 2012 16:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet nodig ofzo, maar ik vind het wel leuk
Komt er zo aanquote:Op maandag 31 december 2012 17:02 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
En nu een foto van je eigen creatie.
Promi hoe gaat het met u op deze oudejaarsdag?quote:
stoere broertjequote:Op maandag 31 december 2012 17:05 schreef supersof het volgende:
Mijn broertje op twitter:
Mijn broer is echt een gestoorde mongool.
En hij kan het ook gewoon lezen en ik ook
Ja man, echt swagboi enz.quote:
littelbrouwnie?quote:Op maandag 31 december 2012 17:06 schreef Faux. het volgende:
Oke we eten vanavond bij littelbrouwnie
quote:Op maandag 31 december 2012 17:06 schreef Faux. het volgende:
Oke we eten vanavond bij littelbrouwnie
Hoiquote:
Koosnaampjequote:
ohquote:
quote:Op maandag 31 december 2012 17:09 schreef Ga.aguyim het volgende:
WHY DONT YOU HAVE SEAT?
HAVE A SEAT?
GO AHEAD AND TAKE SEAT
TAKE A SEAT RIGHT OVER THERE
Vind je dat niet leuk danquote:
neequote:Op maandag 31 december 2012 17:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
Vind je dat niet leuk danIk heb er heul lang over nagedacht
Maar maar maarquote:
quote:Op maandag 31 december 2012 17:05 schreef supersof het volgende:
Mijn broertje op twitter:
Mijn broer is echt een gestoorde mongool.
En hij kan het ook gewoon lezen en ik ook
Jaquote:
Het is nog niet klaar gquote:
Best leuk soms hoorquote:
Yes dan zeg ik nu:quote:
jij ook promquote:Op maandag 31 december 2012 17:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben weg, alvast een fijne jaarwisseling schatjes![]()
hetzelfdequote:Op maandag 31 december 2012 17:27 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ben weg, alvast een fijne jaarwisseling schatjes![]()
Sawryquote:Op maandag 31 december 2012 17:22 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kan niet wachten op je spange taart
quote:Op maandag 31 december 2012 17:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
Yes dan zeg ik nu:
We eten vanavond bij KleinCakeje
gelukkig nieuwjaar alvastquote:Op maandag 31 december 2012 17:37 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben ook weg, fijne jaarwisseling ook van mij alvast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op maandag 31 december 2012 17:59 schreef LittleBrownie het volgende:
aww de binnenkant is beetje misluktZiet er lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aww de binnenkant is beetje misluktdat is wel een erg groot hapje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
M'n broertje moest perse zo'n grote stukquote:Op maandag 31 december 2012 18:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat is wel een erg groot hapje hoor
dankjequote:
aww de binnenkant is beetje misluktde bovenkant van de taart keurt trouwens mooi op de tafel, goed gematchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 december 2012 18:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
M'n broertje moest perse zo'n grote stuk
Weet ik, weet ikquote:Op maandag 31 december 2012 18:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
de bovenkant van de taart keurt trouwens mooi op de tafel, goed gematcht
Nee iddquote:Op maandag 31 december 2012 18:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]ik dacht al dat kan jij nooit op
thanks!quote:
heeeeujquote:Op maandag 31 december 2012 18:28 schreef msacras het volgende:
TT is wel iets te vroeg hè
Tevens zit de laatste werkdag van 2012 er op
haha jaaa!quote:
In een koffiezaak.quote:
ooh dat is wel leuk werkquote:Op maandag 31 december 2012 18:37 schreef msacras het volgende:
[..]
In een koffiezaak.Heel leuk werk over het algemeen, maar een een weekje pauze (zondag pas weer
) is natuurlijk ook lekker. Ik kreeg wel een soort vlaag van nostalgie toen ik vanavond voor het laatste dit jaar de deur achter me dicht en op slot deed en de sleutel door de brievenbus gooide. Voor het laatst in 2012 een donkere winkel achter laten *pinkt traantje weg*
same ol same olquote:Op maandag 31 december 2012 20:45 schreef -niemand- het volgende:
zo, lang niet meer hier geweest.
Vanavond gaat er niks meer gebeuren. een avond FOK!en weer dus.
lekker op de knabquote:Op maandag 31 december 2012 20:52 schreef supersof het volgende:
heel de avond nederland 1 kijken.
nog best leuk ook
Die is gebandquote:Op maandag 31 december 2012 21:15 schreef -niemand- het volgende:
heeft omgevallenflat nog wat noemenswaardigs gezegd?
Jij ook en veel plezier vanavondquote:Op maandag 31 december 2012 21:18 schreef msacras het volgende:
Jongens, ik ga er vandoor! Misschien kom ik nog wel even koekeloeren, maar zo niet, dan wens ik al mijn JNG! schatjes alvast een fucking briljant supermooi geweldig 2013!
Haha jepquote:
gelukkig nieuwjaar alvastquote:Op maandag 31 december 2012 21:18 schreef msacras het volgende:
Jongens, ik ga er vandoor! Misschien kom ik nog wel even koekeloeren, maar zo niet, dan wens ik al mijn JNG! schatjes alvast een fucking briljant supermooi geweldig 2013!
U2quote:Op maandag 31 december 2012 22:19 schreef promisionxexposed het volgende:
Liefjons, alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst en een leuk,mooi, whatever alles wat goed is 2013 gewenst.![]()
Jeeue alsog er nu iemand op zit?quote:Op maandag 31 december 2012 20:45 schreef -niemand- het volgende:
zo, lang niet meer hier geweest.
Vanavond gaat er niks meer gebeuren. een avond FOK!en weer dus.
quote:Op maandag 31 december 2012 23:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga er ook maar vandoor.
Bij deze wens ik jullie een gelukkig en gezond 2013 toe! Dat het maar een topjaar mag worden!
wat doe je dan of heb je gedaan?quote:Op maandag 31 december 2012 23:55 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig nieuwjaar schatkes. ik hoop dat jullie jaarwisseling beter dan de mijne is
ik lig im bed uit het raam te kijken, dus je bent niet de enigequote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:13 schreef supersof het volgende:
Ik lig nu in mn eentje op de bank naar vuurwerk te kijken. Forever alone
aawh : ( ik werd ook nog eens geforceerd om vieze champagne of wijn te drinken. Bah.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik lig im bed uit het raam te kijken, dus je bent niet de enige
alcoholquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:24 schreef timmmmm het volgende:
Trechter in je bakkes en de fles leegkappen verdoemme
huh hoe doe je dat?!quote:
diarreekleurquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:53 schreef timmmmm het volgende:
Mijn kleur is gewoon de mooiste kleur die je kan kiezen, en die heb ik altijd al
als het er bij jou zo uitkomt, moet je naar de dokterquote:
als ik gras heb gegetenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
als het er bij jou zo uitkomt, moet je naar de dokterGroene poep is nooit goed
zoals op tcquote:
tot morgen pfzo?9quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:57 schreef supersof het volgende:
[..]
zoals op tc![]()
dit is leuk Haha. Hoelang duurt dit?
maar het regent zonnestralen!!!!! Ohohohhhh.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:03 schreef promisionxexposed het volgende:
Herman leest wel 100 keer de krant
nee maar met 1 ha nd typen is lastig mwt een hond erbihquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:25 schreef supersof het volgende:
lol prom. Heb je zoveel op dat je zo typt?
natturlik nie ;p promi is braafquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:25 schreef supersof het volgende:
lol prom. Heb je zoveel op dat je zo typt?
poeeeeepquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:30 schreef JRRY het volgende:
ik had bruin moetn nemen kan dat nog veranderen?
kuuuuuutquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:34 schreef JRRY het volgende:
neuh
[..]
dan kom ik bij mijn foto - boekpagina uit
ik merk hetquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee maar met 1 ha nd typen is lastig mwt een hond erbih
strand!quote:
doeiiiiiiiiquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:47 schreef supersof het volgende:
slaap lekker iedereen
net opgemaakte bedden
ik ben jaloers op je bedquote:Op dinsdag 1 januari 2013 01:47 schreef supersof het volgende:
slaap lekker iedereen
net opgemaakte bedden
Trustenquote:
gefeliciteerdquote:
En mijn tag wordt blijkbaar niet geaccepteerdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:09 schreef supersof het volgende:
[..]
gefeliciteerd
ik had de eerste van deze sc
jouw tag?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En mijn tag wordt blijkbaar niet geaccepteerd
Ja, van de kleurtjesactiequote:
quote:
straks naar mn oma terwijl ik met een chick kon chillen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:29 schreef supersof het volgende:
heerlijk wakker worden met qmusicen straks familie bezoeken. jeeej ik ben blij vandaag!
hoe voelen jullie je op deze eerste dag van het nieuwe jaar?
als een ouwe oma met kontpijnquote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:29 schreef supersof het volgende:
heerlijk wakker worden met qmusicen straks familie bezoeken. jeeej ik ben blij vandaag!
hoe voelen jullie je op deze eerste dag van het nieuwe jaar?
snap hier niks vanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:58 schreef sararaats het volgende:
1 of andere bende jonge gasten had er niet beter op gevonden rotjes te gooien.
ok, in de straat kan nog maar toch niet aan een bejaardentehuis
ik snap het nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:58 schreef sararaats het volgende:
lol, niemand snapt het hoorquote:Op dinsdag 1 januari 2013 10:58 schreef sararaats het volgende:
hahaha waaromquote:
haha ja okee, is wel droogquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha echt zo lol niemand snapt het hoor
pff met het verkeerde been uit bed gestaptquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:35 schreef supersof het volgende:
Gisteren had ik bijna gewonnen met sjoelen. En ik ging net verder omdat ik vanmiddag wil winnen. Komt mijn moeder naar beneden: "Wil je daar alsjeblieft mee stoppen?"
Mensen hier zijn niet gewend aan laat slapen ofzoEn ik word elke dag weer vroeg mn bed uit geschreeuwd
ahhaha ja door mij, omdat ik ging sjoelen lol. Sjoelen is best leukquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pff met het verkeerde been uit bed gestapt
heb al heel lang niet gesjoeld dus ik weet nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ahhaha ja door mij, omdat ik ging sjoelen lol. Sjoelen is best leuk
haha ja wij doen het vaak bij mijn opa en oma op dit soort dagenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb al heel lang niet gesjoeld dus ik weet niet
Vond het wel altijd lachen
haha gezelligquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:41 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja wij doen het vaak bij mijn opa en oma op dit soort dagen
Ja zekerquote:
ooh lekker chillenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa denk even weg met de auto en vanavond ergens eten
jaaa knabquote:
ik ook!quote:
ja hequote:
Ik word nu wakker in hotel waar mijn zus en haar man slapen in Amsterdam. Dus ik blijf daar nog tot eind van de middag. En dan ga ik naar mijn kamer toe. En jij?quote:
Naar opa's en oma's enzo. Sjoelen for life jwzquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik word nu wakker in hotel waar mijn zus en haar man slapen in Amsterdam. Dus ik blijf daar nog tot eind van de middag. En dan ga ik naar mijn kamer toe. En jij?
wat is erquote:
Sjoelenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Naar opa's en oma's enzo. Sjoelen for life jwz
[..]
wat is erknab is toch gewoon bank of zeg ik nu iets raars?
ja maar ik vind het gewoon grappigquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Naar opa's en oma's enzo. Sjoelen for life jwz
[..]
wat is erknab is toch gewoon bank of zeg ik nu iets raars?
jaa en ik wil winnen van mn familie dus gisteren ook al gesjoeldquote:
hahaha oooh, ik dacht dat je me uit lachtequote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar ik vind het gewoon grappig
nee johquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa en ik wil winnen van mn familie dus gisteren ook al gesjoeld
[..]
hahaha oooh, ik dacht dat je me uit lachte
Je wint wel toch van die oudjes?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa en ik wil winnen van mn familie dus gisteren ook al gesjoeld
[..]
hahaha oooh, ik dacht dat je me uit lachte
quote:
Ja, maar er zijn ook neven en nichten enzquote:
of een bank knab.quote:
ooh ja idd : (quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |