al die dronke gasten slayen en hun goud afpakkenquote:Op maandag 31 december 2012 16:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
Onzin allemaal, ik ga gewoon op queeste vanavond om goud te verdienen.
waw waar is dat feest? Spr vet !quote:Op maandag 31 december 2012 16:11 schreef 9611Niels het volgende:
Geen WoW voor mij dit jaar.
[ afbeelding ]
Habbo, ik PM je de details want wil niet te veel FOK!kers op mijn feest.quote:
ik heb het op facebook gezegd nu al 1000 likes hehe screwedquote:Op maandag 31 december 2012 18:53 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Habbo, ik PM je de details want wil niet te veel FOK!kers op mijn feest.
quote:Op maandag 31 december 2012 19:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb het op facebook gezegd nu al 1000 likes hehe screwed
Na 4 minuten zit iedereen in die chat alweer vol te raiden en weet ik veel jezus wat een levenloze nerdsquote:
Je moet het eens meemakenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:32 schreef Desiler het volgende:
[..]
Na 4 minuten zit iedereen in die chat alweer vol te raiden en weet ik veel jezus wat een levenloze nerds
Nee sorry ben liever met mijn familie en vrienden wat aan het drinken dan virtuele vriendenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:33 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je moet het eens meemakenIs gezellig hoor!
Virtuele vrienden zijn ook vriendenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:34 schreef Desiler het volgende:
[..]
Nee sorry ben liever met mijn familie en vrienden wat aan het drinken dan virtuele vrienden
Dat zijn geen vrienden te noemen man, 1 klik op de knop en je hoort nooit meer wat van ze. Ga mij nou niet wijsmaken dat virtuele vrienden gelijk staan aan echte vrienden. Jezus jullie zakken echt teveel in die spelletjesquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Virtuele vrienden zijn ook vrienden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |