PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Gewoon afsteken onder de partytent.quote:Op maandag 31 december 2012 15:26 schreef Maver24 het volgende:
Vanavond veel regen, vuurwerk valt dan letterlijk in het water,
Oke deze quoten we nu nooit meer terugkomen aub.quote:Op maandag 31 december 2012 16:10 schreef DutchSL het volgende:
Gvd wat een kut dag, 7 potjes verloren op 9 ofzo. Goud, silver.. niets loopt meer.
Dieptepunt een wedstrijd met 2 rode kaarten voor de tegenstander maar zijn keeper houdt alles tegen, ik mis een penalty en in de penaltyreeks mis ik 2x
Fuck dit, ik stop er mee en koop nooit meer Fifa. Kutspel.
hij komt tochweerhenkquote:Op maandag 31 december 2012 16:11 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Oke deze quoten we nu nooit meer terugkomen aub.
Deze woordgrap, beste die ik tot nu toe heb gehoord.quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 14:06 schreef laucas het volgende:
Grootste spammers van dit jaar....
F12:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F13:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steefie toch.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ja en spelen echt superquote:Op maandag 31 december 2012 16:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe heb je die samen in een team gezet
Verkeerd gelezen, maar team had ik gisteravond ook al gepostquote:
Best tofquote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, maar team had ik gisteravond ook al gepost
[ afbeelding ]
Mooi team!quote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, maar team had ik gisteravond ook al gepost
[ afbeelding ]
Cambiasso scoorde vaak voor mij en heeft een bazen longshotquote:Op maandag 31 december 2012 16:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom? Zanetti heeft dit jaar ineens betere stats dan vorig jaar...
Het wordt nog afwachten of hij een IF krijgt, McGinn krijgt er sowieso 1 omdat hij een hattrick scoorde.quote:Op maandag 31 december 2012 16:35 schreef poker4lifee het volgende:
leuke bronze IF wordt dit
http://www.futhead.com/fifa/players/7812/
2 goals, die op 2:21 was wel nice 4* skills
quote:
Thanksquote:
Wat een impulsverkoop.quote:Op maandag 31 december 2012 16:47 schreef DutchSL het volgende:
Iemand coins kopen op de PS3? Ik heb het voor Fifa 12 ook een paar miljoen verkocht, ook aan enkele mensen die hier posten.
DM me maar.
Voordeel is dan wel dat die Remi niet zo hard looptquote:Op maandag 31 december 2012 16:51 schreef Zhano het volgende:
Gast met Remi + Gabonneger met internet alsof het via postduif gaatSpontaan geen zin meer.
Nee hij teleport, nog beterquote:Op maandag 31 december 2012 16:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voordeel is dan wel dat die Remi niet zo hard loopt
jaquote:
Wat boeit dat nu manquote:
Dat ik op een account direct over mijn coins wil beschikken als ik iets verkoop...man.quote:
heel mijn trade pile staat vol. Ik kan helemaal niet meer handelen.quote:Op maandag 31 december 2012 16:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat ik op een account direct over mijn coins wil beschikken als ik iets verkoop...man.
Geldt ook voor mij ja.quote:Op maandag 31 december 2012 17:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
heel mijn trade pile staat vol. Ik kan helemaal niet meer handelen.
PS3 uit, wegrennen en vooral niet omkijken.quote:Op maandag 31 december 2012 17:05 schreef wieisboos het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuut ik had nog 1 wedstrijd om 3 punten te halen in division 1 en ik ben per ongeluk met mijn bronzes gestart![]()
![]()
Gewoon met bronzes winnen. YOLOquote:Op maandag 31 december 2012 17:05 schreef wieisboos het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuut ik had nog 1 wedstrijd om 3 punten te halen in division 1 en ik ben per ongeluk met mijn bronzes gestart![]()
![]()
Enige bronze met 4* skills en 5* weak foot dit jaar. Vorig jaar had je ook nog Giacomelli, maar die is nu een 65 silverquote:Op maandag 31 december 2012 16:35 schreef poker4lifee het volgende:
leuke bronze IF wordt dit
http://www.futhead.com/fifa/players/7812/
2 goals, die op 2:21 was wel nice 4* skills
Oh ja.quote:Op maandag 31 december 2012 17:11 schreef laucas het volgende:
[..]
Enige bronze met 4* skills en 5* weak foot dit jaar. Vorig jaar had je ook nog Giacomelli, maar die is nu een 65 silver
Toen speelde ik nog met dit team![]()
[ afbeelding ]
Snijders toen ook nog een bronze met 5* weak foot![]()
RVP scoort bij jou vaker dan hij bij mij in 10 wedsrijden deedquote:Op maandag 31 december 2012 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb net echt een bizar potje achter de rug.
In de 38' minuut staat het 3-2 voor mij, na doelpunten van Torres, Arfa en van Persie bij mij en bij hem 2x Rémy, nog voor rust maak ik er 5-2 van en hij scoort ook nog een keer, rust dus met 5-3.
Tweede helft:
Persie doelpunt, Arfa nog een goal en nog een pingel voor van Persie, 8-3 dus. Dan breekt Van Persie nog een keer door, die wordt onderuit gehaald en Kaboul van hem krijgt rood. In de 90'ste minuut gebeurt echter dit:
[ afbeelding ]! Het was een grote gatenkaas. Hij probeerde echt nog te verdedigen, maar ik liep er zo doorheen. 6 goals in de 90' minuut.. SCRIPTING!
11 uit 3.quote:Op maandag 31 december 2012 17:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
RVP scoort bij jou vaker dan hij bij mij in 10 wedsrijden deed
Fer was gewoon een silver baasquote:Op maandag 31 december 2012 17:21 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Toen dit nog kon![]()
OP as hell.
Potje tegen mijn MLS bronzes?quote:Op maandag 31 december 2012 17:29 schreef poker4lifee het volgende:
half uur bezig ik geef het op, nog steeds een kut team http://www.futhead.com/fifa/squads/3059436/#squad-player
Wou de CAM+spitsen anders doen met als enige eis 1 spits minimaal 4*, maar niet te doen.
Had alle landen opgeschreven met 4* spitsen om die vervolgens te crosschecken met landen van spelers uit de mls die op cam konden
zoveel gekut, 0 resultaat ftl.
Ik heb alleen gouden teamsquote:
Zit Alpha niet meer in het spel?quote:Op maandag 31 december 2012 17:21 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Toen dit nog kon![]()
OP as hell.
hahahaquote:Op maandag 31 december 2012 17:46 schreef wieisboos het volgende:
gvd iets te veel betaald. werd boos dat zo´n kutkindje me hele tijd overbood
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 december 2012 17:46 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
iets?quote:Op maandag 31 december 2012 17:46 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Nee want dan is het geen BPL teamquote:Op maandag 31 december 2012 17:48 schreef Maver24 het volgende:
Is het trouwens mogelijk om IF lamela in een BPL team te zetten?
Aguero spits, Tevez RCM.quote:Op maandag 31 december 2012 17:48 schreef Maver24 het volgende:
Is het trouwens mogelijk om IF lamela in een BPL team te zetten?, als enige kan ik Zabaleta en Tevez of Aguero bedenken en dan de rest BPL, toch ff in elkaar flansen
Nieuw team?quote:Op maandag 31 december 2012 17:48 schreef Maver24 het volgende:
Is het trouwens mogelijk om IF lamela in een BPL team te zetten?, als enige kan ik Zabaleta en Tevez of Aguero bedenken en dan de rest BPL, toch ff in elkaar flansen
Retorische vraag?quote:
pff da's knapquote:Op maandag 31 december 2012 18:08 schreef vandermar het volgende:
Vandaag was weer zo'n dag dat fifa echt nergens op slaat
alles verloren
10 potjes gespeeld ofzo maar gewoon alles verloren
Er zaten echt hilarische dingen tussen, ik heb gewoon gehuild van het lachen
You only live once etc.quote:Op maandag 31 december 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
Ik ram alles er lekker voor 150 sp op
Hij is toch gewoon even duur als de dagen voorheen, zelfs goedkoper als gister, of bedoel je wat andersquote:
Net met de brandweer vuurwerk lopen afsteken achter Leuvehavenquote:
O, ik had hem voor 118K en er stond niets onder de 130K opquote:Op maandag 31 december 2012 18:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij is toch gewoon even duur als de dagen voorheen, zelfs goedkoper als gister, of bedoel je wat anders
kijk jij wel goed danquote:Op maandag 31 december 2012 18:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
O, ik had hem voor 118K en er stond niets onder de 130K op
Met brandweermannen die dienst hadden?quote:Op maandag 31 december 2012 18:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Net met de brandweer vuurwerk lopen afsteken achter LeuvehavenAllemaal illegaal vuurwerk nog ook dat ingenomen is haha
Wat een kut weer overigens
Yepquote:Op maandag 31 december 2012 19:08 schreef n0ir het volgende:
[..]
Met brandweermannen die dienst hadden?
Ja maar ik heb een CDMquote:Op maandag 31 december 2012 18:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
kijk jij wel goed dan, zie er echt veel opstaan voor onder de 120k hoor, je moet wel bij CAM kijken
Nee, CAM.quote:Op maandag 31 december 2012 19:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ooooooh, en jij had een CDM voor 118k ?,
Nee gekocht, hij was het waard!quote:Op maandag 31 december 2012 19:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wat dan ?, tradeoffer met je zelf gedaan ?
EA spaart je nog even. Binnenkort slaan ze keihard toe en mislukt waarschijnlijk alles.quote:Op maandag 31 december 2012 19:38 schreef poker4lifee het volgende:
ik wil nu wel een eigen if kaart, gold cup 10x op rij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 december 2012 19:43 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
EA spaart je nog even. Binnenkort slaan ze keihard toe en mislukt waarschijnlijk alles.Ik wordt de laatste tijd door EA gefucktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op maandag 31 december 2012 19:43 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
EA spaart je nog even. Binnenkort slaan ze keihard toe en mislukt waarschijnlijk alles.maar hopen op het laatste dan =]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
De pinautomaten zijn dicht?quote:Op maandag 31 december 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
Ik heb geen geld, ik moet op stap en de pinautomaten zijn dicht
Ja, zegt mijn zusje. Ben ik mooi de haasquote:
Je zusje gelovenquote:Op maandag 31 december 2012 19:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, zegt mijn zusje. Ben ik mooi de haas
Kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 31 december 2012 19:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, zegt mijn zusje. Ben ik mooi de haas
Ik heb veel kut teams gezien maar dit is het dieptepuntquote:Op maandag 31 december 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn enige team en zometeen 800K en nog wat IF's die meer dan 200K samen waard zijn en gigantisch veel zilveren en bronzen spelers
quote:
Lekker belangrijk wat jij vindtquote:Op maandag 31 december 2012 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb veel kut teams gezien maar dit is het dieptepunt
Mattie niet zo zuur héquote:Op maandag 31 december 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat jij vindt
Ik heb zuurkool op jaquote:
Hé hoi, ik ga zo naar familie en dan naar party hardyquote:Op maandag 31 december 2012 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nasty shit.
Ik ben naar de kroeg laters XOXO
een (matige) gold en geen IF'squote:Op maandag 31 december 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn enige team en zometeen 800K en nog wat IF's die meer dan 200K samen waard zijn en gigantisch veel zilveren en bronzen spelers
Ja, op het moment dat ik nog 6 punten heb en ik nog 3 potjes heb, win ik er bijv. 1 er verlies ik de 2 daarnaquote:Op maandag 31 december 2012 22:26 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie ook altijd het idee dat je tegen sterkere tegenstanders speelt als je kans maakt op de titel in divisie 1?
Ik zou het niet geloven, maar het lijkt wel alsof het systeem zo gemaakt is. Uiteindelijk scheelt dat natuurlijk weer gratis pakjes.quote:Op maandag 31 december 2012 22:28 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja, op het moment dat ik nog 6 punten heb en ik nog 3 potjes heb, win ik er bijv. 1 er verlies ik de 2 daarna
Vaak gehad, 1 punt nodig uit de laatste 3 wedstrijden voor de titel: kansloosquote:Op maandag 31 december 2012 22:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou het niet geloven, maar het lijkt wel alsof het systeem zo gemaakt is. Uiteindelijk scheelt dat natuurlijk weer gratis pakjes.
Ja, vervelend is dat. Ik heb nu al 2 seizoen gewoon de laatste wedstrijden gequit, omdat ik alles moet winnen voor de titel. Het is dan efficiënter om gewoon alles te quiten.quote:Op maandag 31 december 2012 22:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vaak gehad, 1 punt nodig uit de laatste 3 wedstrijden voor de titel: kansloos
Als je snel alles quit kom je snel in divisie 5. Kun je je weer opwerken naar divisie 1. Doe ik met mn trade accounts, levert alle bonussen op van de verschillende divisiesquote:Op maandag 31 december 2012 22:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, vervelend is dat. Ik heb nu al 2 seizoen gewoon de laatste wedstrijden gequit, omdat ik alles moet winnen voor de titel. Het is dan efficiënter om gewoon alles te quiten.
quote:Op maandag 31 december 2012 23:09 schreef Maver24 het volgende:
Fijne jaarwisseling allemaal en een gezond 2013 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 07:32 schreef Lindgren. het volgende:
Ik haal 'm door. Geroosterde broodjes erbij. Lekker doucheje genomen. Koffie gezet. Hoppa, rammen.
Slechter dan die van mij kan niet. Zou het bijna op een ander account ook doen, maar ik durf niet na deze ziekte.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 08:33 schreef poker4lifee het volgende:
zo'n 100k pack openen nu is wel verleidelijk![]()
Niet doen manquote:Op dinsdag 1 januari 2013 08:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Slechter dan die van mij kan niet. Zou het bijna op een ander account ook doen, maar ik durf niet na deze ziekte.
2 keer zo slecht zou vreemd zijn maar ik doe het ook maar nietquote:Op dinsdag 1 januari 2013 08:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet doen manJe vergooit 10 euro
+ je zag hoeveel coins aan packs ik heb verneukt
al gedaanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 08:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet doen manJe vergooit 10 euro
+ je zag hoeveel coins aan packs ik heb verneukt
nice, leuke statsquote:Op dinsdag 1 januari 2013 08:42 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de vier beste crossers volgens mij en nog 4* skills, moet in een teampje
Matri lijkt me ook een beest en gaat voor discardquote:Op dinsdag 1 januari 2013 08:42 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de vier beste crossers volgens mij en nog 4* skills, moet in een teampje
2 skills wel jammerquote:Op dinsdag 1 januari 2013 08:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Matri lijkt me ook een beest en gaat voor discard
3 weakfootquote:
Jij dondersteeen, vertelquote:Op dinsdag 1 januari 2013 07:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat Lindgren. zonet een vriendinnetje heeft geregeld.
Kom net thuis, goedenavond. Wat te doen; slapen of niet.
Jep! Ze is morgen jarig. Heb Clown Bobbie ingehuurd.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jij dondersteeen, vertelWel wat ouder dan de gemiddelde slachtoffertjes?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 11:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jep! Ze is morgen jarig. Heb Clown Bobbie ingehuurd.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:01 schreef Toefjes het volgende:
Ik zie nu dat ik vannacht 200 fitness kaartjes verspreid over 2 accounts gekocht heb
Ik geloof dat ik ook iets opgeduikeld heb afgelopen nacht. Het is wel een Belgische, en ze heeft al 2 kinderen. Jongetjes. Zou wel baas zijn als ze van Fifa houdenquote:
Dan zitten zij straks altijd voor de PS3 en jij maar hun zooi opruimen..quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ook iets opgeduikeld heb afgelopen nacht. Het is wel een Belgische, en ze heeft al 2 kinderen. Jongetjes. Zou wel baas zijn als ze van Fifa houden
Dan word ik straks een soort JoodNL, dat ik mijn eigen levende coin generators ga opleidenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dan zitten zij straks altijd voor de PS3 en jij maar hun zooi opruimen..
Zie eerdere post. 200 fitness kaartjes kopen voor 200. Verkopen voor 300. 20K winstquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Naja, toch nog maar even BPL team verkocht en de coins maar achterhouden, en een Eredivisie teampje maken.. wat 'n markt![]()
Hoe handelen jullie meestal?
Voor de consumables markt is dit ook goed, ik hoop dat fitnesses al snel weer 300 gaan kosten (dat betalen mensen nu ook maar dan dat ze binnen 5 minuten worden verkocht) maar ik heb nu wel echt genoeg van die offers van EAquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:12 schreef Maver24 het volgende:
Wel tof dat er nu een 100k pakje weer is, spelers nog goedkoper, nu maar even een IF Luiz voor een schappelijk prijsje binnen halen
Dit is mn tweedequote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Das een zeer mooi pakje, wil neymar ook nog wel eens een keer uit een pakje halen
Dat is wel een handige methode, thanks Toef!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zie eerdere post. 200 fitness kaartjes kopen voor 200. Verkopen voor 300. 20K winst
Ik ga hem vanmiddag halen, met een beetje geluk haal je er wel wat goeds uitquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:31 schreef Zhano het volgende:
Oh je kunt maar 1 zo'n 100k pack. Misschien maar goed ook
Ik ga ook zo'n pack kopenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:31 schreef Zhano het volgende:
Gewoon op je tweede account nog een kopen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:31 schreef Zhano het volgende:
Ja maar dan kom ik onder het miljoen en dat staat mn autisme niet toequote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gewoon op je tweede account nog een kopen.
Hadden we dan vorig jaar niet 50k packs ipv 100k?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:39 schreef DutchSL het volgende:
Ik had vorig jaar Messi in zo'n 1 januari pack.
Nu is hij wel bijna 3x zoveel waard als hij toen was.
toen waren er ook 100k packsquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hadden we dan vorig jaar niet 50k packs ipv 100k?
Ja man, fucking irritante kutkinderen daar allemaalquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hadden we dan vorig jaar niet 50k packs ipv 100k?
Dit is wel een goeie http://www.youtube.com/user/DS9269quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht eindelijk een goede Nederlandse YouTuber maar die shhh verpest allesOverigens heb je wel die Kazooie94 en SyllyNL.
Ik vond hem slecht en bij lange na zijn coins niet waard. Hij staat bijna alleen maar voorin, heeft helemaal niet zo'n heel goed schot en je hebt vaak een mannetje te weinig achterinquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:47 schreef Maver24 het volgende:
vandermar, jij hebt toch IF Luiz, is tie echt zo goed of is het allemaal een beetje een slap gelul over hem,
Kazooie doet nooit commentaries, alleen montages.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht eindelijk een goede Nederlandse YouTuber maar die shhh verpest allesOverigens heb je wel die Kazooie94 en SyllyNL.
het is dus gewoon meer de hype rondom hem die hem zo duur maakt, ik kijk wel vandaag of ik em nog goedkoop kan krijgen voor eventuele latere verkoop met winstquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vond hem slecht en bij lange na zijn coins niet waard. Hij staat bijna alleen maar voorin, heeft helemaal niet zo'n heel goed schot en je hebt vaak een mannetje te weinig achterinRamires is een paar klassen beter simpelweg omdat die betere workrates heeft en niet continue voorin staat.
Dumbfoundead jatog, deze polderneger weet.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:51 schreef Rijst het volgende:
Waking up to instrumentals playing, Smoke up in the ceiling fan
Complicated wordplay but really I'm a simple man
Ik heb hem maar verkocht, maakte er verlies op. Maar ik was gisteren ook even moe van fifaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
het is dus gewoon meer de hype rondom hem die hem zo duur maakt, ik kijk wel vandaag of ik em nog goedkoop kan krijgen voor eventuele latere verkoop met winst
Ik heb toch iets grappigs gezien. Zal ik het met jullie delen?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dumbfoundead jatog, deze polderneger weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
ik denk dat je het stiekem een geweldig idee vindquote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan word ik straks een soort JoodNL, dat ik mijn eigen levende coin generators ga opleidenMisschien toch niet zo'n goed idee dit.
quote:Over Fresco
I'm a 15 year old FEMALE rapper named Brandi from Erie, Pennsylvania. I also dance, sing, write, & design. Please subscribe or add me, I'm always welcoming to new fans!
quote:Gepubliceerd op 11 dec 2012
**Please do not copyright PSD Entertainment's productions. We will hunt you down, and kill you.**
Ik had er een speler van 60k in en nog heb ik er verlies meequote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:04 schreef Jelle_96 het volgende:
Zit echt te twijfelen zo'n 100k pakje te kopen haha.
ik heb er gisteren 23k voor betaald, dat was een koopje, maar nu niet meer, hehequote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:06 schreef vandermar het volgende:
IF Lamela is gewoon 19K ineens
Die achterlijke packs
Lekker tochquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:06 schreef vandermar het volgende:
Die achterlijke packs
pics van je nieuwe team.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:07 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik heb er gisteren 23k voor betaald, dat was een koopje, maar nu niet meer, hehe
Ik weet het niet hoor. Met kinderen heb je ook een ex enzo. Heb sinds gisteren ook weer contact met een meisje die ik ooit op vakantie had ontmoet. Vonden elkaar wel aardig, maar de tijd was toen niet rijp. Lang leve de nieuwjaars berichtjesquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik denk dat je het stiekem een geweldig idee vind
Thanks, voor 16k binnen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:06 schreef vandermar het volgende:
Die achterlijke packs
Ik betaalde gisteren 25K en dat was toen de laagstequote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Met kinderen heb je ook een ex enzo. Heb sinds gisteren ook weer contact met een meisje die ik ooit op vakantie had ontmoet. Vonden elkaar wel aardig, maar de tijd was toen niet rijp. Lang leve de nieuwjaars berichtjes
Deed het dan ook niet, skklquote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iedereen krijgt Pedro in zo'n packIk ga er geen 1 kopen. Ik snap ook niet waarom mensen er elke keer weer intrappen.
quote:
Omdat je klaar bent voor het hele jaar als je een Messi, Ronaldo er in krijgt. Ribery, Ibrahimovic, Robben etc zijn ook mooie impulsen voor je bankroll. Heb tussen de 40 en 50K verloren met dit grapje.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iedereen krijgt Pedro in zo'n packIk ga er geen 1 kopen. Ik snap ook niet waarom mensen er elke keer weer intrappen.
En dan kies je die dwerg in de spitsquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:13 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Rijst, dit is me 3e team,
Nou en, Lopez is sterk genoeg.quote:
Snel verkocht voor 140k.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor hoeveel gaat neimar vandaag de dag?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:17 schreef Reemi het volgende:
Narsingh rest van het seizoen uitgeschakeld.
Liever Wijnaldum op 10quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wijnaldum op de flank. Koppie omlaag en knalluhhh
5 euro voor een Monster Rehabquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:19 schreef Ozz-03 het volgende:
Voor de liefhebbers van moeilijk verkrijgbare snoep, chocola en drank.
http://www.candyonline.nl(...)d-frisdrank-TIP.html
mooie goals, wegdraaien bij die 2e ook baasquote:
Het vervolgquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gelukkig nieuwjaar
Vanwege het nieuwe jaar, het beste filmpje van 2012, na 4 jaar wachten eindelijk![]()
Awww yisss!! Die ga ik eens even mooi kijken in de trein!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gelukkig nieuwjaar
Vanwege het nieuwe jaar, het beste filmpje van 2012, na 4 jaar wachten eindelijk![]()
haha Kut is dat. Heb ook net Rooney voor 108k gekocht. Die zal nu wel onder 100k komen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb dus net zo'n team van 400k gebouwd, komen ze met zulke kutpacks.
Nee, die gaan weer stijgenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
yolo.
De dure knullen alvast maar even verkocht. Die zullen nog wel verder dalen toch?
Packs zijn er nog een uur of 12 volgens mij. is dus wel waarschijnlijk dat er meer spelers op de markt gaan komenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
yolo.
De dure knullen alvast maar even verkocht. Die zullen nog wel verder dalen toch?
2 was de bestequote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het vervolg
Alleen vond ik 2 en 3 niet zo leuk als 1.
Le bananakingquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2 was de beste
Waar denk je dat mijn GT vandaan komt?
Zijn vooral op Charlie, zijn andere filmpjes die ook heel leuk zijn btw, worden niet echt gewaardeerdquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, die gaan weer stijgen
Die kerel die Charlie the unicorn maakt heeft al bijna 270 miljoen views op zijn filmpjes
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha Kut is dat. Heb ook net Rooney voor 108k gekocht. Die zal nu wel onder 100k komen.
Pic van je team trouwens/.
Hurr durr.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, die gaan weer stijgen
Die kerel die Charlie the unicorn maakt heeft al bijna 270 miljoen views op zijn filmpjes
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Packs zijn er nog een uur of 12 volgens mij. is dus wel waarschijnlijk dat er meer spelers op de markt gaan komen
Ik heb maar even gesubbedquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zijn vooral op Charlie, zijn andere filmpjes die ook heel leuk zijn btw, worden niet echt gewaardeerdLamas alleen
WTF?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:54 schreef DutchSL het volgende:
Narsingh![]()
Met dank aan de KNVB die op dat schandalige veld van NAC gewoon liet spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |