PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Gewoon afsteken onder de partytent.quote:Op maandag 31 december 2012 15:26 schreef Maver24 het volgende:
Vanavond veel regen, vuurwerk valt dan letterlijk in het water,
Oke deze quoten we nu nooit meer terugkomen aub.quote:Op maandag 31 december 2012 16:10 schreef DutchSL het volgende:
Gvd wat een kut dag, 7 potjes verloren op 9 ofzo. Goud, silver.. niets loopt meer.
Dieptepunt een wedstrijd met 2 rode kaarten voor de tegenstander maar zijn keeper houdt alles tegen, ik mis een penalty en in de penaltyreeks mis ik 2x
Fuck dit, ik stop er mee en koop nooit meer Fifa. Kutspel.
hij komt tochweerhenkquote:Op maandag 31 december 2012 16:11 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Oke deze quoten we nu nooit meer terugkomen aub.
Deze woordgrap, beste die ik tot nu toe heb gehoord.quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 14:06 schreef laucas het volgende:
Grootste spammers van dit jaar....
F12:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F13:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steefie toch.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ja en spelen echt superquote:Op maandag 31 december 2012 16:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe heb je die samen in een team gezet
Verkeerd gelezen, maar team had ik gisteravond ook al gepostquote:
Best tofquote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, maar team had ik gisteravond ook al gepost
[ afbeelding ]
Mooi team!quote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, maar team had ik gisteravond ook al gepost
[ afbeelding ]
Cambiasso scoorde vaak voor mij en heeft een bazen longshotquote:Op maandag 31 december 2012 16:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom? Zanetti heeft dit jaar ineens betere stats dan vorig jaar...
Het wordt nog afwachten of hij een IF krijgt, McGinn krijgt er sowieso 1 omdat hij een hattrick scoorde.quote:Op maandag 31 december 2012 16:35 schreef poker4lifee het volgende:
leuke bronze IF wordt dit
http://www.futhead.com/fifa/players/7812/
2 goals, die op 2:21 was wel nice 4* skills
quote:
Thanksquote:
Wat een impulsverkoop.quote:Op maandag 31 december 2012 16:47 schreef DutchSL het volgende:
Iemand coins kopen op de PS3? Ik heb het voor Fifa 12 ook een paar miljoen verkocht, ook aan enkele mensen die hier posten.
DM me maar.
Voordeel is dan wel dat die Remi niet zo hard looptquote:Op maandag 31 december 2012 16:51 schreef Zhano het volgende:
Gast met Remi + Gabonneger met internet alsof het via postduif gaatSpontaan geen zin meer.
Nee hij teleport, nog beterquote:Op maandag 31 december 2012 16:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voordeel is dan wel dat die Remi niet zo hard loopt
jaquote:
Wat boeit dat nu manquote:
Dat ik op een account direct over mijn coins wil beschikken als ik iets verkoop...man.quote:
heel mijn trade pile staat vol. Ik kan helemaal niet meer handelen.quote:Op maandag 31 december 2012 16:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat ik op een account direct over mijn coins wil beschikken als ik iets verkoop...man.
Geldt ook voor mij ja.quote:Op maandag 31 december 2012 17:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
heel mijn trade pile staat vol. Ik kan helemaal niet meer handelen.
PS3 uit, wegrennen en vooral niet omkijken.quote:Op maandag 31 december 2012 17:05 schreef wieisboos het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuut ik had nog 1 wedstrijd om 3 punten te halen in division 1 en ik ben per ongeluk met mijn bronzes gestart![]()
![]()
Gewoon met bronzes winnen. YOLOquote:Op maandag 31 december 2012 17:05 schreef wieisboos het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuut ik had nog 1 wedstrijd om 3 punten te halen in division 1 en ik ben per ongeluk met mijn bronzes gestart![]()
![]()
Enige bronze met 4* skills en 5* weak foot dit jaar. Vorig jaar had je ook nog Giacomelli, maar die is nu een 65 silverquote:Op maandag 31 december 2012 16:35 schreef poker4lifee het volgende:
leuke bronze IF wordt dit
http://www.futhead.com/fifa/players/7812/
2 goals, die op 2:21 was wel nice 4* skills
Oh ja.quote:Op maandag 31 december 2012 17:11 schreef laucas het volgende:
[..]
Enige bronze met 4* skills en 5* weak foot dit jaar. Vorig jaar had je ook nog Giacomelli, maar die is nu een 65 silver
Toen speelde ik nog met dit team![]()
[ afbeelding ]
Snijders toen ook nog een bronze met 5* weak foot![]()
RVP scoort bij jou vaker dan hij bij mij in 10 wedsrijden deedquote:Op maandag 31 december 2012 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb net echt een bizar potje achter de rug.
In de 38' minuut staat het 3-2 voor mij, na doelpunten van Torres, Arfa en van Persie bij mij en bij hem 2x Rémy, nog voor rust maak ik er 5-2 van en hij scoort ook nog een keer, rust dus met 5-3.
Tweede helft:
Persie doelpunt, Arfa nog een goal en nog een pingel voor van Persie, 8-3 dus. Dan breekt Van Persie nog een keer door, die wordt onderuit gehaald en Kaboul van hem krijgt rood. In de 90'ste minuut gebeurt echter dit:
[ afbeelding ]! Het was een grote gatenkaas. Hij probeerde echt nog te verdedigen, maar ik liep er zo doorheen. 6 goals in de 90' minuut.. SCRIPTING!
11 uit 3.quote:Op maandag 31 december 2012 17:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
RVP scoort bij jou vaker dan hij bij mij in 10 wedsrijden deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |