PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Hier stond iets anders
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Gewoon afsteken onder de partytent.quote:Op maandag 31 december 2012 15:26 schreef Maver24 het volgende:
Vanavond veel regen, vuurwerk valt dan letterlijk in het water,
Oke deze quoten we nu nooit meer terugkomen aub.quote:Op maandag 31 december 2012 16:10 schreef DutchSL het volgende:
Gvd wat een kut dag, 7 potjes verloren op 9 ofzo. Goud, silver.. niets loopt meer.
Dieptepunt een wedstrijd met 2 rode kaarten voor de tegenstander maar zijn keeper houdt alles tegen, ik mis een penalty en in de penaltyreeks mis ik 2x
Fuck dit, ik stop er mee en koop nooit meer Fifa. Kutspel.
hij komt tochweerhenkquote:Op maandag 31 december 2012 16:11 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Oke deze quoten we nu nooit meer terugkomen aub.
Deze woordgrap, beste die ik tot nu toe heb gehoord.quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 14:06 schreef laucas het volgende:
Grootste spammers van dit jaar....
F12:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F13:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steefie toch.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ja en spelen echt superquote:Op maandag 31 december 2012 16:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe heb je die samen in een team gezet
Verkeerd gelezen, maar team had ik gisteravond ook al gepostquote:
Best tofquote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, maar team had ik gisteravond ook al gepost
[ afbeelding ]
Mooi team!quote:Op maandag 31 december 2012 16:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, maar team had ik gisteravond ook al gepost
[ afbeelding ]
Cambiasso scoorde vaak voor mij en heeft een bazen longshotquote:Op maandag 31 december 2012 16:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Waarom? Zanetti heeft dit jaar ineens betere stats dan vorig jaar...
Het wordt nog afwachten of hij een IF krijgt, McGinn krijgt er sowieso 1 omdat hij een hattrick scoorde.quote:Op maandag 31 december 2012 16:35 schreef poker4lifee het volgende:
leuke bronze IF wordt dit
http://www.futhead.com/fifa/players/7812/
2 goals, die op 2:21 was wel nice 4* skills
quote:
Thanksquote:
Wat een impulsverkoop.quote:Op maandag 31 december 2012 16:47 schreef DutchSL het volgende:
Iemand coins kopen op de PS3? Ik heb het voor Fifa 12 ook een paar miljoen verkocht, ook aan enkele mensen die hier posten.
DM me maar.
Voordeel is dan wel dat die Remi niet zo hard looptquote:Op maandag 31 december 2012 16:51 schreef Zhano het volgende:
Gast met Remi + Gabonneger met internet alsof het via postduif gaatSpontaan geen zin meer.
Nee hij teleport, nog beterquote:Op maandag 31 december 2012 16:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voordeel is dan wel dat die Remi niet zo hard loopt
jaquote:
Wat boeit dat nu manquote:
Dat ik op een account direct over mijn coins wil beschikken als ik iets verkoop...man.quote:
heel mijn trade pile staat vol. Ik kan helemaal niet meer handelen.quote:Op maandag 31 december 2012 16:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat ik op een account direct over mijn coins wil beschikken als ik iets verkoop...man.
Geldt ook voor mij ja.quote:Op maandag 31 december 2012 17:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
heel mijn trade pile staat vol. Ik kan helemaal niet meer handelen.
PS3 uit, wegrennen en vooral niet omkijken.quote:Op maandag 31 december 2012 17:05 schreef wieisboos het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuut ik had nog 1 wedstrijd om 3 punten te halen in division 1 en ik ben per ongeluk met mijn bronzes gestart![]()
![]()
Gewoon met bronzes winnen. YOLOquote:Op maandag 31 december 2012 17:05 schreef wieisboos het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuut ik had nog 1 wedstrijd om 3 punten te halen in division 1 en ik ben per ongeluk met mijn bronzes gestart![]()
![]()
Enige bronze met 4* skills en 5* weak foot dit jaar. Vorig jaar had je ook nog Giacomelli, maar die is nu een 65 silverquote:Op maandag 31 december 2012 16:35 schreef poker4lifee het volgende:
leuke bronze IF wordt dit
http://www.futhead.com/fifa/players/7812/
2 goals, die op 2:21 was wel nice 4* skills
Oh ja.quote:Op maandag 31 december 2012 17:11 schreef laucas het volgende:
[..]
Enige bronze met 4* skills en 5* weak foot dit jaar. Vorig jaar had je ook nog Giacomelli, maar die is nu een 65 silver
Toen speelde ik nog met dit team![]()
[ afbeelding ]
Snijders toen ook nog een bronze met 5* weak foot![]()
RVP scoort bij jou vaker dan hij bij mij in 10 wedsrijden deedquote:Op maandag 31 december 2012 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb net echt een bizar potje achter de rug.
In de 38' minuut staat het 3-2 voor mij, na doelpunten van Torres, Arfa en van Persie bij mij en bij hem 2x Rémy, nog voor rust maak ik er 5-2 van en hij scoort ook nog een keer, rust dus met 5-3.
Tweede helft:
Persie doelpunt, Arfa nog een goal en nog een pingel voor van Persie, 8-3 dus. Dan breekt Van Persie nog een keer door, die wordt onderuit gehaald en Kaboul van hem krijgt rood. In de 90'ste minuut gebeurt echter dit:
[ afbeelding ]! Het was een grote gatenkaas. Hij probeerde echt nog te verdedigen, maar ik liep er zo doorheen. 6 goals in de 90' minuut.. SCRIPTING!
11 uit 3.quote:Op maandag 31 december 2012 17:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
RVP scoort bij jou vaker dan hij bij mij in 10 wedsrijden deed
Fer was gewoon een silver baasquote:Op maandag 31 december 2012 17:21 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Toen dit nog kon![]()
OP as hell.
Potje tegen mijn MLS bronzes?quote:Op maandag 31 december 2012 17:29 schreef poker4lifee het volgende:
half uur bezig ik geef het op, nog steeds een kut team http://www.futhead.com/fifa/squads/3059436/#squad-player
Wou de CAM+spitsen anders doen met als enige eis 1 spits minimaal 4*, maar niet te doen.
Had alle landen opgeschreven met 4* spitsen om die vervolgens te crosschecken met landen van spelers uit de mls die op cam konden
zoveel gekut, 0 resultaat ftl.
Ik heb alleen gouden teamsquote:
Zit Alpha niet meer in het spel?quote:Op maandag 31 december 2012 17:21 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
Toen dit nog kon![]()
OP as hell.
hahahaquote:Op maandag 31 december 2012 17:46 schreef wieisboos het volgende:
gvd iets te veel betaald. werd boos dat zo´n kutkindje me hele tijd overbood
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 december 2012 17:46 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
iets?quote:Op maandag 31 december 2012 17:46 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Nee want dan is het geen BPL teamquote:Op maandag 31 december 2012 17:48 schreef Maver24 het volgende:
Is het trouwens mogelijk om IF lamela in een BPL team te zetten?
Aguero spits, Tevez RCM.quote:Op maandag 31 december 2012 17:48 schreef Maver24 het volgende:
Is het trouwens mogelijk om IF lamela in een BPL team te zetten?, als enige kan ik Zabaleta en Tevez of Aguero bedenken en dan de rest BPL, toch ff in elkaar flansen
Nieuw team?quote:Op maandag 31 december 2012 17:48 schreef Maver24 het volgende:
Is het trouwens mogelijk om IF lamela in een BPL team te zetten?, als enige kan ik Zabaleta en Tevez of Aguero bedenken en dan de rest BPL, toch ff in elkaar flansen
Retorische vraag?quote:
pff da's knapquote:Op maandag 31 december 2012 18:08 schreef vandermar het volgende:
Vandaag was weer zo'n dag dat fifa echt nergens op slaat
alles verloren
10 potjes gespeeld ofzo maar gewoon alles verloren
Er zaten echt hilarische dingen tussen, ik heb gewoon gehuild van het lachen
You only live once etc.quote:Op maandag 31 december 2012 18:36 schreef vandermar het volgende:
Ik ram alles er lekker voor 150 sp op
Hij is toch gewoon even duur als de dagen voorheen, zelfs goedkoper als gister, of bedoel je wat andersquote:
Net met de brandweer vuurwerk lopen afsteken achter Leuvehavenquote:
O, ik had hem voor 118K en er stond niets onder de 130K opquote:Op maandag 31 december 2012 18:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij is toch gewoon even duur als de dagen voorheen, zelfs goedkoper als gister, of bedoel je wat anders
kijk jij wel goed danquote:Op maandag 31 december 2012 18:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
O, ik had hem voor 118K en er stond niets onder de 130K op
Met brandweermannen die dienst hadden?quote:Op maandag 31 december 2012 18:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Net met de brandweer vuurwerk lopen afsteken achter LeuvehavenAllemaal illegaal vuurwerk nog ook dat ingenomen is haha
Wat een kut weer overigens
Yepquote:Op maandag 31 december 2012 19:08 schreef n0ir het volgende:
[..]
Met brandweermannen die dienst hadden?
Ja maar ik heb een CDMquote:Op maandag 31 december 2012 18:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
kijk jij wel goed dan, zie er echt veel opstaan voor onder de 120k hoor, je moet wel bij CAM kijken
Nee, CAM.quote:Op maandag 31 december 2012 19:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ooooooh, en jij had een CDM voor 118k ?,
Nee gekocht, hij was het waard!quote:Op maandag 31 december 2012 19:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wat dan ?, tradeoffer met je zelf gedaan ?
EA spaart je nog even. Binnenkort slaan ze keihard toe en mislukt waarschijnlijk alles.quote:Op maandag 31 december 2012 19:38 schreef poker4lifee het volgende:
ik wil nu wel een eigen if kaart, gold cup 10x op rij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 december 2012 19:43 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
EA spaart je nog even. Binnenkort slaan ze keihard toe en mislukt waarschijnlijk alles.Ik wordt de laatste tijd door EA gefucktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op maandag 31 december 2012 19:43 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
EA spaart je nog even. Binnenkort slaan ze keihard toe en mislukt waarschijnlijk alles.maar hopen op het laatste dan =]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
De pinautomaten zijn dicht?quote:Op maandag 31 december 2012 19:55 schreef vandermar het volgende:
Ik heb geen geld, ik moet op stap en de pinautomaten zijn dicht
Ja, zegt mijn zusje. Ben ik mooi de haasquote:
Je zusje gelovenquote:Op maandag 31 december 2012 19:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, zegt mijn zusje. Ben ik mooi de haas
Kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 31 december 2012 19:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, zegt mijn zusje. Ben ik mooi de haas
Ik heb veel kut teams gezien maar dit is het dieptepuntquote:Op maandag 31 december 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn enige team en zometeen 800K en nog wat IF's die meer dan 200K samen waard zijn en gigantisch veel zilveren en bronzen spelers
quote:
Lekker belangrijk wat jij vindtquote:Op maandag 31 december 2012 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb veel kut teams gezien maar dit is het dieptepunt
Mattie niet zo zuur héquote:Op maandag 31 december 2012 20:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat jij vindt
Ik heb zuurkool op jaquote:
Hé hoi, ik ga zo naar familie en dan naar party hardyquote:Op maandag 31 december 2012 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nasty shit.
Ik ben naar de kroeg laters XOXO
een (matige) gold en geen IF'squote:Op maandag 31 december 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn enige team en zometeen 800K en nog wat IF's die meer dan 200K samen waard zijn en gigantisch veel zilveren en bronzen spelers
Ja, op het moment dat ik nog 6 punten heb en ik nog 3 potjes heb, win ik er bijv. 1 er verlies ik de 2 daarnaquote:Op maandag 31 december 2012 22:26 schreef pascal08 het volgende:
Hebben jullie ook altijd het idee dat je tegen sterkere tegenstanders speelt als je kans maakt op de titel in divisie 1?
Ik zou het niet geloven, maar het lijkt wel alsof het systeem zo gemaakt is. Uiteindelijk scheelt dat natuurlijk weer gratis pakjes.quote:Op maandag 31 december 2012 22:28 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ja, op het moment dat ik nog 6 punten heb en ik nog 3 potjes heb, win ik er bijv. 1 er verlies ik de 2 daarna
Vaak gehad, 1 punt nodig uit de laatste 3 wedstrijden voor de titel: kansloosquote:Op maandag 31 december 2012 22:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou het niet geloven, maar het lijkt wel alsof het systeem zo gemaakt is. Uiteindelijk scheelt dat natuurlijk weer gratis pakjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |