Ik hoop dat hij bekogeld wordt met bier en pindasquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:00 schreef vosss het volgende:
Ik ben benieuwd of er de nodige boe's te horen zijn als The Power opkomt.
Stiekem hoop ik daar een klein beetje op, zodat hij al geïrriteerd aan zn pot begint.
Ben ik de enige?
Thanksquote:
Uurtje erbij optellen.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:07 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Tuesday January 1 (8pm-11pm)
Final
8.15pm Phil Taylor v Michael van Gerwen
Zeker niet. Taylor heeft een lesje in nederigheid nodig.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:00 schreef vosss het volgende:
Stiekem hoop ik daar een klein beetje op, zodat hij al geïrriteerd aan zn pot begint.
Ben ik de enige?
Taylor zit al sinds 1994 in de wolken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zeker niet. Taylor heeft een lesje in nederigheid nodig.
Precies voor al die dingen is er een goeie reden. Alleen die foto kun je vreemd vinden, maar verder?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat is er mis met die eerste tweet? Hij reageert op geruchten.
Reclamedingen doet hij voor z'n sponsor, de man verdient geld met zijn naam he. En tweets in het engels vind je vreemd gelet op de enorme UK fanbase??
En ja, hij tweet regelmatig van die wat lullige geintjes.
Ik zie nog steeds niet in wat er nou allemaal zo verbazingwekkend aan is.
Haha heb ik ook. Vraag me echt af wat dat plubliek gaat doen. Als ze niet fluiten heeft Phil teveel geluk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:00 schreef vosss het volgende:
Ben ik de enige?
Dit dus haha!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:36 schreef hafcfan het volgende:
Kan iemand die tweets van Arjan er even bij pakken. Hij zit nu te rellen daar. Pak ze Arjan.
okquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Laat de mensen gewoon twitter installeren en zelf lezen
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:36 schreef hafcfan het volgende:
Kan iemand die tweets van Arjan er even bij pakken. Hij zit nu te rellen daar. Pak ze Arjan.
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op dinsdag 01-01-2013 om 19:39:40Laat de mensen gewoon twitter installeren en zelf lezen
reageer retweet
twitter:KoertWesterman twitterde op dinsdag 01-01-2013 om 12:43:58Brekend: Nederland stuurt beste scheidsrechter naar WK-finale om Phil Taylor in de gaten te houden. #rtl7darts @RTL7nl http://t.co/8SDg0UuG reageer retweet
Die tweets zijn ook totaal niet boeiend en het vernoemen waard!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
Die tweets hoeven echt niet allemaal hier, als iemand het wat boeit, kijken ze zelf wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |