SPOILER: GifjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Grifte op 01-01-2013 15:07:29 ]
Nee hoor.quote:Op maandag 31 december 2012 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Van Gerwen is nu favoriet volgens de bookies.
Niet bij Unibet: Taylor, P - van Gerwen, M 1,85 - 1,90quote:Op maandag 31 december 2012 14:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Van Gerwen is nu favoriet volgens de bookies.
Hup eend.quote:
Scorend ijzersterkt dus Van Gerwen, dubbeltjes moeten wat hoger, want anders gaat Taylor hem pijn doen...quote:
twitter:PDCDartsWorld twitterde op maandag 31-12-2012 om 14:42:55Taylor - "I know I'm in the final, but I don't feel excited or chuffed about it. I feel very, very down at the minute." reageer retweet
quote:Op maandag 31 december 2012 14:48 schreef SanAnt het volgende:
twitter:PDCDartsWorld twitterde op maandag 31-12-2012 om 14:42:55Taylor - "I know I'm in the final, but I don't feel excited or chuffed about it. I feel very, very down at the minute." reageer retweet
die gaat eraf manquote:Op maandag 31 december 2012 14:48 schreef SanAnt het volgende:
Oh mijn excuses.quote:Op maandag 31 december 2012 13:21 schreef Naggelwauz het volgende:
Die tweets komen van een fan page van Vincent, niet van 'm zelf.
https://twitter.com/teamVanDerVoort
Gisteren toevallig beide halve finales in 39 legs, en dan zie je het verschil.quote:Op maandag 31 december 2012 14:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Scorend ijzersterkt dus Van Gerwen, dubbeltjes moeten wat hoger, want anders gaat Taylor hem pijn doen...
Zeker omdat Taylor gerust even 3 sets achter elkaar 60% finisht of zo en dan pas weer een dipje krijgt...
Na die 5-1 in sets door Taylor ging zijn percentage natuurlijk wel een end omlaag hé.quote:Op maandag 31 december 2012 14:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Gisteren toevallig beide halve finales in 39 legs, en dan zie je het verschil.
Taylor v Van Gerwen
100+: 46-55
140+: 29-23
180: 4-14
Dubbels
40.74% (22/54) Taylor
38.1% (24/63) Van Gerwen
Na die misser op bull voor 4-1 ging Van Gerwen's gemiddelde ook omlaag.quote:Op maandag 31 december 2012 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na die 5-1 in sets door Taylor ging zijn percentage natuurlijk wel een end omlaag hé.
In de eerste leg prutste van Gerwen al een end.quote:Op maandag 31 december 2012 15:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Na die misser op bull voor 4-1 ging Van Gerwen's gemiddelde ook omlaag.
Volgens mij na het missen van de dubbel 12 na zijn 9darterquote:Op maandag 31 december 2012 15:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Na die misser op bull voor 4-1 ging Van Gerwen's gemiddelde ook omlaag.
Dat was in set 5, toen had hij 100.61 en 2 verloren sets later 97.97 maar Wade gooide niet eens 90 gemiddeld.quote:Op maandag 31 december 2012 15:01 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Volgens mij na het missen van de dubbel 12 na zijn 9darter
Zal toch wel niet.quote:Op maandag 31 december 2012 15:05 schreef Pino112 het volgende:
Arjan twittert:
Phil Taylor heeft publiekelijk zijn excuses aangeboden voor gisteravond. Zei ook: "Kan wel eens mijn laatste wedstrijd worden! #rtl7darts
Feit blijft dat Van Gerwen vaak knoeit op zijn dubbels.quote:Op maandag 31 december 2012 15:08 schreef Thomas-sama het volgende:
Statistieken zijn leuk, maar je hebt er niets aan. In de finale is het gewoon weer 0-0..
Net goed voor die meurende pisvlekquote:Op maandag 31 december 2012 14:48 schreef SanAnt het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2012 15:13 schreef n00b13 het volgende:
http://twitter.com/lumibrite
De mama van van Gerwen.
Ik zie het verschil dan juist niet. Taylor heeft gisteren 8x 170+ gegooid. In de 100+ en de 140+ categorie zijn de cijfers ook vertekend vanwege het vele switchen van Taylor en al z'n 97/99/134/137 scores. Gezien het marginaal betere dubbelen en het iets hogere gemiddelde van Taylor waren ze gisteren juist ook scorend enorm aan elkaar gewaagd.quote:Op maandag 31 december 2012 14:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Gisteren toevallig beide halve finales in 39 legs, en dan zie je het verschil.
Taylor v Van Gerwen
100+: 46-55
140+: 29-23
180: 4-14
Dubbels
40.74% (22/54) Taylor
38.1% (24/63) Van Gerwen
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 15:25:27Phil: "Ik raakte geïrriteerd toen Raymond mijn arm vasthield. Daarom zei ik Fuck off en duwde hem weg. Niet goed. Sorry Raymond" #rtl7darts reageer retweet
Tegen Lewis kwam hij goed weg want na in de laatste drie sets gooide hij maar twee 180ers.quote:Op maandag 31 december 2012 15:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zie het verschil dan juist niet. Taylor heeft gisteren 8x 170+ gegooid. In de 100+ en de 140+ categorie zijn de cijfers ook vertekend vanwege het vele switchen van Taylor en al z'n 97/99/134/137 scores. Gezien het marginaal betere dubbelen en het iets hogere gemiddelde van Taylor waren ze gisteren juist ook scorend enorm aan elkaar gewaagd.
Het verschil zit hem juist in het feit dat Van Gerwen periodes in een wedstrijd heeft waarin hij alles raakt en Taylor bijna constant een vrij hoog niveau haalt en dat kun je juist niet uit deze statistieken halen.
Ook tegen Mason en Manley liep weg in de WK finale na een 7-0 nederlaag.quote:Op maandag 31 december 2012 15:30 schreef Thomas-sama het volgende:
Paar jaar geleden tegen Painter was er ook al een soortgelijk incident.
Zijn daar nog de beelden van ergens?quote:Op maandag 31 december 2012 15:30 schreef Thomas-sama het volgende:
Paar jaar geleden tegen Painter was er ook al een soortgelijk incident.
Als van Gerwen zo blijft scoren gaat Taylor keihard choken op z'n dubbels. Dat zag je gisteren ook toen hij een beetje tegenstand kreeg.quote:Op maandag 31 december 2012 14:47 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Scorend ijzersterkt dus Van Gerwen, dubbeltjes moeten wat hoger, want anders gaat Taylor hem pijn doen...
Zeker omdat Taylor gerust even 3 sets achter elkaar 60% finisht of zo en dan pas weer een dipje krijgt...
Maw: mooie televisiequote:Op maandag 31 december 2012 15:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als van Gerwen zo blijft scoren gaat Taylor keihard choken op z'n dubbels. Dat zag je gisteren ook toen hij een beetje tegenstand kreeg.
Kutexcuus.quote:Op maandag 31 december 2012 15:44 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.pdc.tv/news/ar(...)-apologies-to-barney
Misschien. Was de kwartfinale WC 2005.quote:Op maandag 31 december 2012 15:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Zijn daar nog de beelden van ergens?
Dat ie nog leeft!! Hij heeft er ook al eens een gegooid en daarna 5 tegen ja.quote:Op maandag 31 december 2012 15:54 schreef Zipportal het volgende:
James Wade heeft al 5 keer een 9-darter mogen meemaken // om de oren gekregen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nine-dart_finish
http://nl.wikipedia.org/wiki/9-darter
Dat vertekend juist niet. Van Gerwen switcht ook ontzettend veel. Gooit heel vaak een triple 19.quote:Op maandag 31 december 2012 15:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zie het verschil dan juist niet. Taylor heeft gisteren 8x 170+ gegooid. In de 100+ en de 140+ categorie zijn de cijfers ook vertekend vanwege het vele switchen van Taylor en al z'n 97/99/134/137 scores. Gezien het marginaal betere dubbelen en het iets hogere gemiddelde van Taylor waren ze gisteren juist ook scorend enorm aan elkaar gewaagd.
Het verschil zit hem juist in het feit dat Van Gerwen periodes in een wedstrijd heeft waarin hij alles raakt en Taylor bijna constant een vrij hoog niveau haalt en dat kun je juist niet uit deze statistieken halen.
twitter:PDCDartsWorld twitterde op maandag 31-12-2012 om 15:28:28Bristow - "Taylor will beat van Gerwen 7-4" reageer retweet
Bij lange na niet zo vaak als Taylor.quote:Op maandag 31 december 2012 16:06 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Dat vertekend juist niet. Van Gerwen switcht ook ontzettend veel. Gooit heel vaak een triple 19.
Arjantwitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 16:05:29Ondanks al het gedoe in de afgelopen 16 uur bij het WK Darts wil ik iedereen een sportief, respectvol, gelukkig en gezond 2013 wensen. reageer retweet
quote:Op maandag 31 december 2012 16:12 schreef tong80 het volgende:
Kon gisteren niet kijken. Wat een mafkees die Taylor. Maak hem af Michael.
Dus die eerdere tweet over spugen enzo is onzintwitter:ArjanvdGiessen twitterde op maandag 31-12-2012 om 16:13:18@schnitzelpils Sport1 heeft info van mij! Kids B hebben wat gepreveld, niet geroepen. Fam T reageerde geïrriteerd! Was niet de oorzaak! reageer retweet
Verbaast mij niet veel.quote:Op maandag 31 december 2012 16:06 schreef SanAnt het volgende:
twitter:PDCDartsWorld twitterde op maandag 31-12-2012 om 15:28:28Bristow - "Taylor will beat van Gerwen 7-4" reageer retweet
![]()
bron hierquote:Het incident na de halve finale van gisteren heeft veel stof doen opwaaien in de dartswereld maar lijkt nu opgelost
Aan het einde van de halve finale tussen Raymond van Barneveld en Phil Taylor was er een schermutseling op het podium die na afloop voor veel commotie zorgde. Van Barneveld wilde de hand schudden van Taylor na diens overwinning maar trok volgens Taylor wat te hard aan zijn arm wat pijn deed bij de vijftienvoudig wereldkampioen.
“Ik reageerde vervolgens veel te sterk en heb spijt van die reactie. Ik heb vandaag contact gezocht met Raymond, die ik als een goede vriend beschouw en mijn excuses aangeboden. Het zit me echt dwars wat er is gebeurd en ik hoop dat dit incident geen verdere gevolgen heeft voor onze relatie, het gebeurde in de hitte van de strijd” aldus de vijftienvoudig wereldkampioen die nu morgen zal aantreden in de finale tegen een andere Nederlander, Michael van Gerwen.
In een reactie aan RTL7 darts heeft Raymond van Barneveld laten weten dat hij de excuses heeft ontvangen van Phil. “Wij hebben zo’n lange relatie dat ik na de excuses die Phil heeft gemaakt niet anders kan zeggen dat het voor mij daarmee ook over is. Ik heb contact gehad met Taylor de afgelopen dag waarin hij zijn spijt heeft betuigt over het gebeurde, voor mij is daarmee de kous af. We hebben afgesproken dat we samen in het Dorchster Hotel bij het PDC Gala op 2 januari samen een drankje drinken en dan is dit uit de wereld. We zijn al zo lang vrienden en dan moet zo’n incident ook vergeten en vergeven kunnen worden”.
Van Barneveld "doodziek" van reactie Taylorquote:Van Barneveld 'doodziek' van reactie Taylor
LONDEN - Raymond van Barneveld snapt helemaal niets van de reactie van Phil Taylor na afloop van hun halve finale op het WK darts.
Foto: ProShots
Bekijk video
De Brit won de spannende wedstrijd zondagavond met 6-4 in sets.
Nadat de laatste pijl was gegooid ontstond er een grimmige sfeer. Liplezers meldden al snel dat Taylor 'fuck off' zou hebben geroepen tegen Van Barneveld nadat die hem naar zijn mening niet snel genoeg feliciteerde.
De Nederlander probeerde het nog goed te maken, waarna Taylor zijn rivaal van zich af duwde.
''Wat bezielt die man om mij weer weg te duwen'', vraagt de darter zich maandag af tegenover RTL 7. ''Ik heb hem daarna een duwtje gegeven en toen we het podium afliepen zijn er backstage nog harde woorden gevallen.''
De beveiliging moest beide kemphanen zelfs uit elkaar halen. ''Ik snap dit nog steeds niet. Ik ben er doodziek van.''
Schaamte
Taylor heeft zijn Nederlandse collega inmiddels een sms gestuurd met excuses.
Van Barneveld: ''Ik weet nog niet hoe ik ga reageren. Ik hoop in ieder geval dat Michael van Gerwen dinsdag de finale wint.''
Taylor zegt zich diep te schamen. "Het zal nooit meer gebeuren", zegt de Brit in gesprek met Sky Sports.
"Ik heb Raymond ge-sms't en ik heb hem gesproken. Meer kan ik nu niet doen. Voor de goede orde: Raymond is een sterke kerel. Toen hij mijn hand schudde en begon te trekken, had ik pijn."
quote:Op maandag 31 december 2012 16:41 schreef nattermann het volgende:
Voor de goede orde: Raymond is een sterke kerel. Toen hij mijn hand schudde en begon te trekken, had ik pijn."
Taylor gooit niet zozeer van zichzelf heel erg goed, maar op het moment dat zijn tegenstander niet oplet grijpt hij zijn kans en is hij er met de set/leg vandoor.quote:Op maandag 31 december 2012 17:38 schreef F.M.D. het volgende:
als taylor weer 1 op de 2 gooit op z'n dubbels dan zie ik hem de finale toch winnen. ook al zal van gerwen wellicht het hogere gemiddelde hebben. tegen wade had hij maarliefst 10 punten per beurt meer, maar het werd toch close.
wat betreft het incident. phil had niet moeten schelden, maar ik vind ook dat van barneveld na de handskake niet aan z'n arm moest trekken. niet iedereen is daar van gediend.
Peak-Taylor gooit 110 gemiddeld en veegt iedereen weg. Die vorm heeft hij dit toernooi niet, maar gisteren was hij scorend amper minder dan Van Gerwen (die gisteren op zijn beurt ongeveer net zo goed dubbelde).quote:Op maandag 31 december 2012 17:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Taylor gooit niet zozeer van zichzelf heel erg goed, maar op het moment dat zijn tegenstander niet oplet grijpt hij zijn kans en is hij er met de set/leg vandoor.
peak van gerwen is beter dan peak taylor.quote:Op maandag 31 december 2012 18:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Peak-Taylor gooit 110 gemiddeld en veegt iedereen weg. Die vorm heeft hij dit toernooi niet, maar gisteren was hij scorend amper minder dan Van Gerwen (die gisteren op zijn beurt ongeveer net zo goed dubbelde).
Hij moet niet zeuren. Als hij in zijn reet geneukt zou worden door Ted Hankey, ja dan heeft hij recht van spreken.quote:Op maandag 31 december 2012 17:38 schreef F.M.D. het volgende:
wat betreft het incident. phil had niet moeten schelden, maar ik vind ook dat van barneveld na de handskake niet aan z'n arm moest trekken. niet iedereen is daar van gediend.
Taylor op zijn best was/is bizar goed. Bij Van Gerwen ziet het er allemaal veel spectaculairder uit, maar beter vind ik het zeker nog niet als je naar het complete plaatje kijkt.quote:Op maandag 31 december 2012 18:52 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
peak van gerwen is beter dan peak taylor.dat gaf taylor toe in z'n interview na afloop of dat allemaal onderdeel van z'n tactiek?
Van Gerwen is veel meer vechter dan Anderson die al snel z'n koppie laat hangen.quote:Op maandag 31 december 2012 19:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Taylor op zijn best was/is bizar goed. Bij Van Gerwen ziet het er allemaal veel spectaculairder uit, maar beter vind ik het zeker nog niet als je naar het complete plaatje kijkt.
Van Gerwen doet mij dit toernooi enorm denken aan Gary Anderson in 2011. Dat had ook hele periodes in wedstrijden dat hij alles stond te raken, gooide elke wedstrijd tot aan de finale 100+ gemiddeld en had ongeveer dezelfde zwakke punten.
Dubbelde zelfs beter gisteren eerste leg haalde zijn dubbel gemiddelde zwaar naar beneden,maar daarna gewoon erg goedquote:Op maandag 31 december 2012 18:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Peak-Taylor gooit 110 gemiddeld en veegt iedereen weg. Die vorm heeft hij dit toernooi niet, maar gisteren was hij scorend amper minder dan Van Gerwen (die gisteren op zijn beurt ongeveer net zo goed dubbelde).
twitter:Raybar180 twitterde op maandag 31-12-2012 om 20:20:18Rumours saying in sky that i hope Phil loose what a joke i never said nothing i am a professional Phil and me are okay what a world pffff reageer retweet
twitter:Raybar180 twitterde op dinsdag 25-12-2012 om 21:13:19Komt er net een gek op straat naar me toe hij zegt noem binnen 3 seconden 2 NL bands anders sla ik je op je bek ik zeg Blof Doe Maar reageer retweet
quote:Op maandag 31 december 2012 20:29 schreef Grifte het volgende:
twitter:Raybar180 twitterde op dinsdag 25-12-2012 om 21:13:19Komt er net een gek op straat naar me toe hij zegt noem binnen 3 seconden 2 NL bands anders sla ik je op je bek ik zeg Blof Doe Maar reageer retweet
quote:Op maandag 31 december 2012 20:21 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Raybar180 twitterde op maandag 31-12-2012 om 20:20:18Rumours saying in sky that i hope Phil loose what a joke i never said nothing i am a professional Phil and me are okay what a world pffff reageer retweet
Ik snap hem nuquote:Op maandag 31 december 2012 20:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Spreek het eens hardop uit....
onderdeel van z'n tactiek. zichzelf in de underdog positie zetten en zo de druk bij van gerwen leggen.quote:
van gerwen voelt geen drukquote:Op maandag 31 december 2012 22:02 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
onderdeel van z'n tactiek. zichzelf in de underdog positie zetten en zo de druk bij van gerwen leggen.
toch wel hoor. kijk maar naar GSOD finale tegen raymond. speelde die toch een stuk minder dan daar voor. ik hoop dat ie daarvan geleerd heeft er nu beter mee om gaat, want hij moet absoluut top zijn om van phil te winnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |