Hun "kus" is al gecanceled vanwege de windquote:Op maandag 31 december 2012 14:18 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
SBS6 heeft in Amsterdam twee Delfts blauwe poppetjes neergezet.
toch wel: http://gulfnews.com/news/(...)rks-online-1.1126044quote:Op maandag 31 december 2012 14:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar. Dit jaar dus niet.
Vet. Nog maar 6,5 uur wachtenquote:Op maandag 31 december 2012 14:20 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
toch wel: http://gulfnews.com/news/(...)rks-online-1.1126044
nu wel de goede link trouwens.
Daar gaan de kijkcijfers voor sbs6quote:Op maandag 31 december 2012 14:20 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Hun "kus" is al gecanceled vanwege de wind
Als de wind echt goed doorzet, zoals verwacht, zullen meerdere TV zenders wel geen show hebben om te laten zien!quote:Op maandag 31 december 2012 14:30 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Daar gaan de kijkcijfers voor sbs6
Wel, ik hou van Holland gaat gewoon door.quote:Op maandag 31 december 2012 14:32 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Als de wind echt goed doorzet, zoals verwacht, zullen meerdere TV zenders wel geen show hebben om te laten zien!
Een van de beste zo niet de beste vuurwerk show van de wereld vond je tegenvallen?quote:Op maandag 31 december 2012 14:36 schreef tralalala het volgende:
Ik vond het een beetje tegenvallen.
In tegenstelling tot vorige edities kan ik wel begrijpen.quote:Op maandag 31 december 2012 14:46 schreef shaderon het volgende:
[..]
Een van de beste zo niet de beste vuurwerk show van de wereld vond je tegenvallen?
Ik vond alleen de muziek mss wat minder maar verder was het echt mooi vuurwerk.quote:Op maandag 31 december 2012 14:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
In tegenstelling tot vorige edities kan ik wel begrijpen.
2005-2006 heb ik op een dvd staan, vond ik het mooist.quote:Op maandag 31 december 2012 14:50 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ik vond alleen de muziek mss wat minder maar verder was het echt mooi vuurwerk.
Londen blijft het beste he.quote:Op maandag 31 december 2012 14:46 schreef shaderon het volgende:
[..]
Een van de beste zo niet de beste vuurwerk show van de wereld vond je tegenvallen?
In China mag je vuurwerk afsteken hoorquote:Op maandag 31 december 2012 19:12 schreef shaderon het volgende:
hehe. tja. in veel landen is het gebruik van vuurwerk verboden dus zijn dit soort evenementen ook standaard groter daarzo.
Dat is geen show, dat is gewoon zoveel mogelijk vuurwerk achter elkaar afsteken.quote:
singapore en australie niet hoorquote:Op maandag 31 december 2012 19:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
In China mag je vuurwerk afsteken hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |