Denk het niet hoor, iig gaan ze er doorheen lullen/.quote:Op maandag 31 december 2012 13:01 schreef Molurus het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze worn down piano in zijn geheel gaan draaien...
Ik ook, vannacht mijn nest in...quote:Op maandag 31 december 2012 13:02 schreef datismijnmening het volgende:
Hehe, ik doe lekker wel een nieuwjaarsduik
Ahhh.. dat kunnen ze echt niet maken. Als ze dat gaan doen dan... dan....quote:Op maandag 31 december 2012 13:02 schreef ddx het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, iig gaan ze er doorheen lullen/.
Oh, bij Guilty stond ook alleen Barbra en waren ze Barry 'vergeten'quote:Op maandag 31 december 2012 13:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Barcelona is samen met Montserrat Caballe ofzo. Vreemd dat zij niet genoemd wordt
Dat is bij aardig wat platen zo.quote:Op maandag 31 december 2012 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, bij Guilty stond ook alleen Barbra en waren ze Barry 'vergeten'
Apart. Voorgaande jaren deden ze het wel goed.quote:Op maandag 31 december 2012 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, bij Guilty stond ook alleen Barbra en waren ze Barry 'vergeten'
het op de tv volgen is fijner, geen reclame.quote:
Welke?quote:Op maandag 31 december 2012 13:06 schreef Molurus het volgende:
Bij dit nummer moet ik nu steeds denken aan die irritante reclame.
Ik vind alleen het 'music was my first love'-stuk walgelijk, en ik vind het overdone. Maar het zit niet slecht in elkaar, nee.quote:
quote:
Dan vier ik oud en nieuw voor de tweede keerquote:
Krijg je die top2000-journaals tussendoor, is ook niet alles.quote:Op maandag 31 december 2012 13:05 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
het op de tv volgen is fijner, geen reclame.
quote:Op maandag 31 december 2012 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond dit vroeger wel een leuk nummer.
Ik nu nog steeds, maar ik hoor hem ook maar 1 a 2 keer per jaarquote:Op maandag 31 december 2012 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond dit vroeger wel een leuk nummer.
Ik weet niet eens waar het voor is... allerlei verschillende mensen die stukjes van dit nummer ongelofelijk vals zingen.quote:
Ja, hij is professioneel studiomuzikant.quote:Op maandag 31 december 2012 13:08 schreef FritsFlits het volgende:
Heeft die kerel nog meer gemaakt? Beetje sneu als hij elke keer alleen maar dit speelt
quote:Op maandag 31 december 2012 13:08 schreef glittertje39 het volgende:
zo soepie staat te pruttelen...groentes zijn klaar, toetje staat in de koelkast...strakjes snel klaar met koken
ik denk dat ie wel mooi woont dankzij dit nummerquote:Op maandag 31 december 2012 13:08 schreef FritsFlits het volgende:
Heeft die kerel nog meer gemaakt? Beetje sneu als hij elke keer alleen maar dit speelt
Na dit gemaakt te hebben, hoefde hij eigenlijk nooit meer te werken, dus met het sneue valt het op zich wel meequote:Op maandag 31 december 2012 13:08 schreef FritsFlits het volgende:
ziggo dome toch ?quote:Op maandag 31 december 2012 13:08 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het voor is... allerlei verschillende mensen die stukjes van dit nummer ongelofelijk vals zingen.
Tijdzones, tijdzonesquote:
limburgse vrouwenquote:Op maandag 31 december 2012 13:09 schreef laxus13 het volgende:
Limburgse vrouwen houden hier kennelijk van
Mijn vriendin roept net vanuit de keuken hoe lang dat flutnummer nog duurt, dus nee.quote:Op maandag 31 december 2012 13:09 schreef laxus13 het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2012 13:09 schreef laxus13 het volgende:
Je vriendin verdient een corrigerende tik.quote:Op maandag 31 december 2012 13:10 schreef fratsman het volgende:
[..]
Mijn vriendin roept net vanuit de keuken hoe lang dat flutnummer nog duurt, dus nee.
quote:Op maandag 31 december 2012 13:10 schreef Molurus het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
De top2000 duurt in elk geval nog een kleine elf uur.quote:
Ok jij bent een uitzonderingquote:
Komt goed.quote:Op maandag 31 december 2012 13:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je vriendin verdient een corrigerende tik.
Limburgse vrouwenquote:Op maandag 31 december 2012 13:09 schreef laxus13 het volgende:
Zou dat helpen denk je?quote:Op maandag 31 december 2012 13:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
Je vriendin verdient een corrigerende tik.
Het zal wel opluchten!quote:Op maandag 31 december 2012 13:11 schreef STING het volgende:
[..]
Zou dat helpen denk je?
"Are you going to spank me?"
Die zekerquote:Op maandag 31 december 2012 13:11 schreef Jareth het volgende:
[..]
De top2000 duurt in elk geval nog een kleine elf uur.
Hehe, eindelijk iemand die dat ook vindtquote:
vriendin leest mee achter pc.quote:Op maandag 31 december 2012 13:11 schreef STING het volgende:
[..]
Zou dat helpen denk je?
"Are you going to spank me?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |