Als het lukt wel, m'n accu's zijn na 3 uur wel leegquote:Op maandag 31 december 2012 12:14 schreef Molurus het volgende:
[..]
Vet!! Je gaat die neem ik aan nog wel ergens op Fok plaatsen?
laat ons nou eerst even genieten.quote:
Je weet dat er tussen deze middag en morgenmiddag wel wat meer dan 3 uur zit?quote:Op maandag 31 december 2012 12:15 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als het lukt wel, m'n accu's zijn na 3 uur wel leeg
Het is een complot! Dat zeg ik je! Een complot.quote:Op maandag 31 december 2012 12:15 schreef Michelangelo2 het volgende:
Al mijn favoriete nummers worden afgekapt
Mijn kat ook, maar dat zal wel niks met de muziek te maken hebbenquote:Op maandag 31 december 2012 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon vindt ook wel mooi... zit mee te bewegen op de muziek.
Ja, ben ook kijken hoe ik dat ga oplossenquote:Op maandag 31 december 2012 12:16 schreef Molurus het volgende:
[..]
Je weet dat er tussen deze middag en morgenmiddag wel wat meer dan 3 uur zit?
Tsja, ze moeten nu eenmaal een bepaalde hoeveelheid aan muziek binnen kerst en oud en nieuw afgespeeld krijgen.quote:Op maandag 31 december 2012 12:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Afkapradio, formerly know as Radio2
Buurjongetjes die net in bed liggen, denk ik.quote:
Het was amper kwart over 12, niet dat ze naar het nieuws moeten ofzo.quote:Op maandag 31 december 2012 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Tsja, ze moeten nu eenmaal een bepaalde hoeveelheid aan muziek binnen kerst en oud en nieuw afgespeeld krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |