Tsja, ze moeten nu eenmaal een bepaalde hoeveelheid aan muziek binnen kerst en oud en nieuw afgespeeld krijgen.quote:Op maandag 31 december 2012 12:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Afkapradio, formerly know as Radio2
Buurjongetjes die net in bed liggen, denk ik.quote:
Het was amper kwart over 12, niet dat ze naar het nieuws moeten ofzo.quote:Op maandag 31 december 2012 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Tsja, ze moeten nu eenmaal een bepaalde hoeveelheid aan muziek binnen kerst en oud en nieuw afgespeeld krijgen.
quote:Op maandag 31 december 2012 12:17 schreef Knip het volgende:
[..]
Jimmy deed voor hoe het moest.
Slechts een paar kwamen in de buurt.
Alsnog hebben ze 2000 nummers af te spelen binnen een bepaald aantal uren. Wanneer je meer uur aan muziek dan aan tijd hebt, dan zal je moeten inkortenquote:Op maandag 31 december 2012 12:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het was amper kwart over 12, niet dat ze naar het nieuws moeten ofzo.
Eerder beginnenquote:Op maandag 31 december 2012 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsnog hebben ze 2000 nummers af te spelen binnen een bepaald aantal uren. Wanneer je meer uur aan muziek dan aan tijd hebt, dan zal je moeten inkorten
Inkorten op gelul van de DJ's, stel ik dan voorquote:Op maandag 31 december 2012 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsnog hebben ze 2000 nummers af te spelen binnen een bepaald aantal uren. Wanneer je meer uur aan muziek dan aan tijd hebt, dan zal je moeten inkorten
Nee joh.quote:Op maandag 31 december 2012 12:18 schreef De_Fietser het volgende:
Losing My Religion moet in de top 100
quote:Op maandag 31 december 2012 12:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Inkorten op gelul van de DJ's, stel ik dan voor
Nightswimming >>>>>>>>>>>>>>>> Losing My Religion.quote:Op maandag 31 december 2012 12:18 schreef De_Fietser het volgende:
Losing My Religion moet in de top 100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |