Fijn Davinia. Was dat voor het eerst in haar leven of voor het eerst in lange tijd?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 12:01 schreef DaviniaHR het volgende:
KJ, hoe gaat het nu? weer een beetje beter?
het heeft 3 jaar (minus een week) geduurd, maar ik kan liggend voeden.
madam wilde gister niet slapen. ze lag bij de oudste van tinu op de kamer en ze waren alleenmaar aan het geinen. Op een gegeven moment (half 11 of zo) zei ik dat ik er wel naast zou gaan liggen tot ze sliep. Toen zei ze dat ze wilde drinken. Dus ik antwoordde "als je wil drinken, prima. Maar ik ga liggen." dus toen hebben we voor het eersr liggend gedronken. Weer een mijlpaal bereikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met oud en nieuw troostborst
[ Bericht 9% gewijzigd door Zoë23 op 01-01-2013 16:30:16 ]
je was erbij!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:21 schreef Tinuviel het volgende:
KJ fijn dat je je wat beter voelt.
[..]
Fijn Davinia. Was dat voor het eerst in haar leven of voor het eerst in lange tijd?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:08 schreef Zoë23 het volgende:
KJ hoop dat je beter voelt!
Daviniawat goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met oud en nieuw troostborst
![]()
Ik vond liggend voeden zeker niet gemakkelijk. Ik ging altijd zitten, ook 's nachtsquote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:16 schreef Troeta het volgende:
Maar liggend voeden is toch juist het makkelijkst? Of verschilt dat echt bij iedereen?
Fijn dat het gelukt is iig:-)
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:48 schreef _evenstar_ het volgende:
liggend voedenik val vaak in slaap nog
Zoe wat een lieve foto![]()
Mijn dreumes is ruim 13 maanden en valt nog steeds alleen heerlijk in slaap aan mijn borstik vind het meestal geweldig!
Dat verschilt.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:16 schreef Troeta het volgende:
Maar liggend voeden is toch juist het makkelijkst? Of verschilt dat echt bij iedereen?
Fijn dat het gelukt is iig:-)
Dat heb ik ook. Vooral mijn rug en heupen moeten het ontgelden. Jammer, want op zich vind ik liggend voeden wel fijn. In de vroege ochtend doe ik het trouwens wel, ik voed 's nachts maximaal 2x zittend, de volgende keer komt hij bij ons in bed.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat verschilt.
Ik vind zittend voeden sowieso makkelijker, maar bij liggend voeden lig ik niet lekker. Als.ik in slaap val en daarna dus wakker wordt heb ik pijn in mijn lichaam.
Op mijn zij liggen is.geen favoriete houding.
Tegenwoordig voed ik haar gewoon op dr kamer. En gaat ze daarna gewoon dr bedje in.
Idd, heupen en rug.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Vooral mijn rug en heupen moeten het ontgelden. Jammer, want op zich vind ik liggend voeden wel fijn. In de vroege ochtend doe ik het trouwens wel, ik voed 's nachts maximaal 2x zittend, de volgende keer komt hij bij ons in bed.
Voor ons liefdesleven vind ik het wel prettiger, S wordt overal wakker vanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:27 schreef bitterend het volgende:
Ik zat gisteren te denken dat ze ooit wel in een eigen kamer zal moetendaar ben ik (mijn man ook) nog lang niet klaar voor
voor mij lichamelijk gezien wel prettiger hahaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:50 schreef bitterend het volgende:
gelukkig hoeft seks niet alleen in bed he
Zolang jullie het alledrie goed vinden zoals het gaat, zou ik zeker niets veranderen, hoor.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:29 schreef bitterend het volgende:
Juud zelfs als ze goed slaapt willen we haar niet op haar eigen kamerze slaapt ook overdag op haar ledikant die vanaf mijn zwangerschap al op onze kamer staat..het voelt gewoon perfect zo! dus voorlopig gaat ze echt niet naar een aparte kamer..
Tussen ons in ligt ze zelden!
Hier is het wel eens dat ze 5/6 nachten achter elkaar in haar eigen bed slaapt, dan zeggen wij ook vaak tegen elkaar, nou ze mag nu wel weer eens wakker worden en een nachtje bij ons, het is zo knus, zo'n pukje bij je in bed.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zolang jullie het alledrie goed vinden zoals het gaat, zou ik zeker niets veranderen, hoor.
S begint al langere tijd iedere avond in haar eigen bed, en is heel lang iedere nacht bij ons gekomen. Het komt steeds vaker voor dat ze een hele nacht in haar eigen bed slaapt. Heel erg prima, als ze dat zelf wil en het slapen goed gaat, maar soms mis ik haar wel hoor als ze de hele nacht in haar eigen bed blijft.
Bij mij ook...wacht met je mee op het antwoord.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn kind poept spinazie, zo groen had ik ze nog niet gezienHoort dat?
Ik was er gisteren, wat een verschil zegquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:42 schreef Morretje het volgende:
Mooi gemiddeld kind heb je davinia!![]()
Wij zijn ook net terug:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Op de CB-curves groeide hij uit de curves..Waarop de wvpk zei: ik vermoed dat de nachtvoedingen alleen nog om te tutten en vanwege de structuur zijn, zo te zien heeft ie ze niet nodig.. Euh nee, hij drinkt nog echt wel effectief dan. M.a.w. als ik had gezegd dat ik de nachtvoedingen niet tof zou vinden, had ik eruit kunnen halen dat hij ze niet meer nodig heeft.. Kind is 2 mnd oud
Dat iddquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:44 schreef Morretje het volgende:
Tinu, spuugt hij thuis nu ook? Ik vind het zo gek dat hij op het kdv zo veel spuugt.. Wat doen ze daar wel met em
Daar heb je ook wel een punt. Mss helpt een langzamere speen ook wel...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:44 schreef Morretje het volgende:
Tinu, spuugt hij thuis nu ook? Ik vind het zo gek dat hij op het kdv zo veel spuugt.. Wat doen ze daar wel met em
Welke groenten zijn niet geschikt? Alleen yoghurt/pap en soep krijgt ze van een lepel..verder eet ze alles zelf..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 15:07 schreef Tinuviel het volgende:
Zoe, ja geef ook weleens gepureerd. Vroeg me sowieso ook af hoe andere ouders dat doen. Ik vind nu ook niet alle groente erg rapley geschikt enzo. Maar dat is meer voor het rapley topic.
Iemand vroeg nog of hij thuis flesjes krijgt. Ja krijgt hij altijd op de maandagen. Dan ben ik op werk en is hij afwisselend bij mijn schoonmoeder en bij zijn papa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze drinkt nu minder vaak maar wel beter, heeft me meer rust gegeven en me ook een beter gevoel over bv gegeven![]()
Het is echt geen ramp als je bepaalde groente geprakt aanbied. Met afwisseling leert hij ook wel hele groenten enz ontdekken. Als hij het geprakte goed eet en daardoor tevreden is, waarom niet? Maar dat is mijn meningquote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:30 schreef Tinuviel het volgende:
Paprika heb ik nog niet gedaan. Wortel, aardappel, zoete aardappel, pastinaak, courgette, aubergine ging redelijk goed hier. Maar roosjesgroente (broccoli, bloemkool) ging bijvoorbeeld lastiger omdat hij grote happen afkauwde en vervolgens verslikte. Daar had hij geprakt dan weer geen moeite mee. Pompoen bijvoorbeeld was gewoon zo zacht dat hij het met zijn handen verpletterde en kreeg het niet in de mond, terwijlhijhetgeprakt heerlijk vond. Spinazie kan ik me niet voorstellen datdatals rapley goed werkt bijvoorbeeld. En boontjes bijvoorbeeld weet ik niet of dat echtgoedwerkt voordatzetanden hebben om hetgoed te kauwen, maar misschien wel als het goed zachtgekookt is.
Hypoallergene kunstvoeding geeft groene poepquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:51 schreef Sam1993 het volgende:
Ik hoor hier eigenlijk niet thuis mar ik las iets over groene poep en dat de kraamzorg daar na 3 dagen over zeurde? mijn dame is pas een week van haar groene poep af is dat nou zoiets raars of hoort dat bij flesvoeding?
Wat zij zegt...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 01:07 schreef Cantare het volgende:
Liza, wat rot voor je... inhoudelijk ben ik niet de aangewezen persoon om te reageren maar ik wil je veel beterschap, succes en sterkte wensen!
Ik gok keelontsteking op z'n Belgischquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:56 schreef WupWup het volgende:
Liza, wat is de oorzaak van je kloven en borstonstekingen? En wat is angine?
Blijft de andere dan geen melk produceren onder invloed van de hormonen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:40 schreef bitterend het volgende:
Je kan ook met 1 borst blijven voeden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |