Stiekem ben ik daar de baasquote:
Jij bent eigenlijk Frits Spits?quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 09:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij bent eigenlijk Frits Spits?
Yep, logeert daar alvast een paar daagjes.quote:Op maandag 31 december 2012 08:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Je vrouw is al bij je schoonouders?
Dan kan ik je alvast voorspellen dat we een andere nummer 1 krijgen volgend jaarquote:
quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 09:08 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, dat ziet er uitgebrand uit. Een groot gebied is afgezet.
valt mee... je hebt goede en slechte smaak...quote:Op maandag 31 december 2012 09:08 schreef HPLC het volgende:
Het blijft merkwaardig. De een vindt het prachtig en de ander ruk. Wat is smaak toch een vaag iets
Mogguh!quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 09:09 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dan kan ik je alvast voorspellen dat we een andere nummer 1 krijgen volgend jaar
quote:Op maandag 31 december 2012 09:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
valt mee... je hebt goede en slechte smaak...
Holiday In Spainquote:Op maandag 31 december 2012 09:09 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dan kan ik je alvast voorspellen dat we een andere nummer 1 krijgen volgend jaar
Blof wordt de nieuwe nummer 1quote:
Jazekerquote:Op maandag 31 december 2012 09:10 schreef glittertje39 het volgende:
hebben jullie wel geslapen?ik zie dezelfde mensen hier als toen ik jullie verliet vannacht
Van 2 tot 8quote:Op maandag 31 december 2012 09:10 schreef glittertje39 het volgende:
hebben jullie wel geslapen?ik zie dezelfde mensen hier als toen ik jullie verliet vannacht
Nee.quote:Op maandag 31 december 2012 09:10 schreef glittertje39 het volgende:
Kwart over drie tot kwart over 8quote:Op maandag 31 december 2012 09:10 schreef glittertje39 het volgende:
ik heb heerlijk gedut, werd vannacht wel wakker een paar keer, maar ben alweer vergeten bij welke nummers EN ik heb door slayer heen geslapenquote:Op maandag 31 december 2012 09:11 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen Glitter
En we hebben zeker wel geslapen, alleen wat korter dan jij denk ik.
Meestal zakken recente platen in de jaren erna wel weg, maar dit zo hoog slaat natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 31 december 2012 09:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over gedrochten in de lijst: dat hele album Liverpool rain. Staan best oke nummers op, maar niet voor de positie waarop ze staan.
datisnietmijnmening.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |