Het was de eerste LP die ik had van Queen. Zal ongetwijfeld meespelenquote:Op maandag 31 december 2012 00:41 schreef Knip het volgende:
[..]
mss verschil van smaak. Ik miste toppers als It's late, Prophet song, March of... etc.
Dat zal. Ik had er toen al 6quote:Op maandag 31 december 2012 00:44 schreef Eska het volgende:
[..]
Het was de eerste LP die ik had van Queen. Zal ongetwijfeld meespelen![]()
Blijft een politicusquote:Op maandag 31 december 2012 00:45 schreef Eska het volgende:
Op de één of andere manier vind ik henk altijd zo ongeloofwaardig klinken. Ik kan er niet veel mee iig.
Die drank heeft haar geen goed gedaanquote:
Ja ik weet er alles van. Ik moet er sinds 2007 ieder jaar aan gelovenquote:
Ligt ie nou nog steeds in coma eigenlijk?quote:Op maandag 31 december 2012 00:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die drank heeft haar geen goed gedaan
[ afbeelding ]
Ieder jaar zelfs? Bahquote:Op maandag 31 december 2012 00:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik weet er alles van. Ik moet er sinds 2007 ieder jaar aan geloven
Ja verhoogd risico op hersentumoren e.d.quote:Op maandag 31 december 2012 00:48 schreef Eska het volgende:
[..]
Ieder jaar zelfs? Bah
Ik heb er slechts 2 keer in gelegen. Erg naar vond ik 't.
Live gezien en ik heb me er wel mee vermaakt.quote:
Oh jakkes. Dan maar heel hard denken aan de voordelen van die regelmatige scans. Kan wellicht nèt dat beetje verschil maken.quote:Op maandag 31 december 2012 00:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja verhoogd risico op hersentumoren e.d.
Ik zag ze in het voorprogramma van Rammstein, Ik vind het erg goede muziek. Heb Enter zowat grijsgedraaid. Maar live begon het me redelijk snel te vervelen en dan vooral haar stem..quote:Op maandag 31 december 2012 00:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Live gezien en ik heb me er wel mee vermaakt.
Ja dat is ook zo, ik ben ook blij met die regelmatige scans.quote:Op maandag 31 december 2012 00:51 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh jakkes. Dan maar heel hard denken aan de voordelen van die regelmatige scans. Kan wellicht nèt dat beetje verschil maken.
De muziek van Joris is wel leuk. Die van de villa volta spreekt me meer aan.quote:Op maandag 31 december 2012 00:49 schreef FritsFlits het volgende:
Wisten jullie dat Rene Merkelbach niet alleen heeft meegewerkt aan Within Temptation maar ook diverse zoete en minder zoete Efteling-nummers heeft geschreven voor in het park?
Dit bijvoorbeeld:
Goed zo. En iedere keer dat het weer oké blijkt te zijn even de handen in de lucht!quote:Op maandag 31 december 2012 00:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, ik ben ook blij met die regelmatige scans.
Villa Volta heeft Ruud Bos gedaanquote:Op maandag 31 december 2012 00:53 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
De muziek van Joris is wel leuk. Die van de villa volta spreekt me meer aan.
Ik woon zo ongeveer naast dat park, dus kom er jaarlijks.
Weet ik.quote:Op maandag 31 december 2012 00:54 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Villa Volta heeft Ruud Bos gedaan
Eerste blokje na het nieuws is idd behoorlijk Nederlands!quote:Op maandag 31 december 2012 00:52 schreef ddx het volgende:
Hoop nederlandse nummers opeens. (komen er straks nog een paar aan)
Ga nog wel even door en dan morgen weer veel te lang blijven liggenquote:Op maandag 31 december 2012 00:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaan jullie allemaal vroeg slapen of pakken jullie t volgende uurtje ook nog meer?
Ik wacht altijd maar gewoon tot ik omval. Daar valt geen plan op te trekken, heb ik gemerkt.quote:Op maandag 31 december 2012 00:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaan jullie allemaal vroeg slapen of pakken jullie t volgende uurtje ook nog meer?
Dit is prachtig! Maar helaas wel weer een beatlesplaat die flink gedaald is..quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 00:56 schreef ddx het volgende:
[..]
Ga nog wel even door en dan morgen weer veel te lang blijven liggen
quote:Op maandag 31 december 2012 00:56 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik wacht altijd maar gewoon tot ik omval. Daar valt geen plan op te trekken, heb ik gemerkt.
Truste Birdyquote:Op maandag 31 december 2012 00:59 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Brullen jullie zo 241 Zombie The Cranberries voor me mee?
Ik ga zo slapen. Heb geen zin om morgen/vandaag als zombie mee te maken.
Trusten.
Ik heb wel gemerkt dat ik steeds minder te vertellen heb, in de fase voordat ik omval. Beetje nachtkaars-effect, zeg maar.quote:
Je wordt oud?quote:Op maandag 31 december 2012 01:00 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik heb wel gemerkt dat ik steeds minder te vertellen heb, in de fase voordat ik omval. Beetje nachtkaars-effect, zeg maar.
En terecht.quote:
Ik ga nu slapen en zet mijn wekker om Slayer mee te kunnen pakkenquote:Op maandag 31 december 2012 00:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoop dat ik wakker ben voor RATM!
Dit zegt mij dus niks.quote:254 Bloasmuziek Ge Reinders 1999
Da's ook echt Limburgs dat je alleen tijdens de Top2000 hoort. Misschien als ze het draaien dat je het weetquote:
quote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 31 december 2012 01:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen en zet mijn wekker om Slayer mee te kunnen pakken
Lijkt me wel ja, 1u moeten ze weg.quote:Op maandag 31 december 2012 01:05 schreef ddx het volgende:
Volgens mij wordt iedereen nu dat cafe uit geschopt ?
Ja, zit zoon mannetje die de dansende meute vriendelijk verzoekt op te bokkenquote:Op maandag 31 december 2012 01:05 schreef ddx het volgende:
Volgens mij wordt iedereen nu dat cafe uit geschopt ?
Ik laat de natuur zijn gang gaan.quote:
Dan ben ik om 9.30 ofzo wakkerquote:Op maandag 31 december 2012 01:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik laat de natuur zijn gang gaan.
Het is niet zo.quote:
Ik ookquote:Op maandag 31 december 2012 01:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik laat de natuur zijn gang gaan.
Afgezien van dat het media park zo'n 10 minuten van het centrum rijden ligt en dat het uitgaansleven in Hilversum de laatste jaren niet zo fantastisch is om iedereen maar langs te laten komen.quote:Op maandag 31 december 2012 01:07 schreef ddx het volgende:
[..]
Kleine moeite om zoiets gewoon 24u open te houden lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |