SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op maandag 31 december 2012 00:29 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zie mijn naam in TT maar weet niet wateee verder staat
Hoiquote:
quote:
Trustenquote:
quote:
Dankuquote:
uhu ik weetquote:Op maandag 31 december 2012 02:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Vanavond dat liedje "Ik vind je lekker" van de kraaien gezongen naar m'n ex/fb, ding... Je weet wel...
moggeequote:Op maandag 31 december 2012 08:21 schreef Taexon het volgende:
Morguuuuuh
Slome pc's op werk zijn sloom
ziggoquote:Op maandag 31 december 2012 09:54 schreef timmmmm het volgende:
Mijn internet loopt al sinds gisteren te kutten. Dat hij het voor driekwart van de tijd niet doet. en de kwart dat hij het wel doet maar half.
Dus ik wil ziggo bellen: Op dit moment is het zo druk dat het te lang duurt om u te woord te staan. De verbinding wordt verbroken
Ik denk niet dat ik de enige ben met problemen
Zekerquote:Op maandag 31 december 2012 08:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vanavond lekker zuipuuh
haha dat is zeker een waar zuipfeestquote:Op maandag 31 december 2012 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ZekerDie lui hebben 6 flessen champagne en da's nog niet eens het enige
Oh en we worden 's ochtends wakker getetterd met zo'n militaire toeter iets
awhh werksequote:Op maandag 31 december 2012 10:22 schreef msacras het volgende:
Laatste dag van het jaar, en ik verpest 'm door de hele dag te werken
Doei!
ja daarom juistquote:Op maandag 31 december 2012 10:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach gezellig saai op de knab vandaag
mijn dieren zijn er niet bang voorquote:Op maandag 31 december 2012 10:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja daarom juist. kut vuurwerk hier. en kut mensen op fb die zeuren dat hun dieren er bang voor zijn.
lol ik ben chagrijnig vandaag. let niet op mij.
onze hond wel. maar katten zitten gewoon buiten.quote:Op maandag 31 december 2012 10:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn dieren zijn er niet bang voor
de hond zit voor de deur een blafconcert te gevenquote:Op maandag 31 december 2012 10:41 schreef supersof het volgende:
[..]
onze hond wel. maar katten zitten gewoon buiten.
hahaha heel apartquote:Op maandag 31 december 2012 10:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de hond zit voor de deur een blafconcert te gevenen gister beet hij een ballon kapot en hij schrok er niet eens van
ja en naar de glazenwassersquote:Op maandag 31 december 2012 10:47 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha heel apartblaft ie nu naar het vuurwerk buiten ofzo?
hahahahquote:Op maandag 31 december 2012 10:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en naar de glazenwassers![]()
Die hond spoort echt niet
haha vloog ze er echt over of erop?quote:Op maandag 31 december 2012 10:44 schreef sararaats het volgende:
vorig jaar vloog onze superpoes Frasier over de schutting van de schrik.
gewoon blijven zitten joh op die knab.quote:Op maandag 31 december 2012 10:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Zo maar eens met mijn luie reet van de knab afkomen om te gaan sporten
haha zou wel willen maar moet even wat calorieën eraf sporten voor de oliebollen enzoquote:Op maandag 31 december 2012 10:54 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon blijven zitten joh op die knab.
Frasierquote:Op maandag 31 december 2012 10:44 schreef sararaats het volgende:
vorig jaar vloog onze superpoes Frasier over de schutting van de schrik.
ooh ja als jij daar zin in hebt nuquote:Op maandag 31 december 2012 10:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha zou wel willen maar moet even wat calorieën eraf sporten voor de oliebollen enzo
ja ach alles voor een goed figuur tochquote:Op maandag 31 december 2012 10:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh ja als jij daar zin in hebt nu
ja dat is waar!quote:Op maandag 31 december 2012 10:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach alles voor een goed figuur toch
lol dat deed mn vader vroeger ook altijdquote:Op maandag 31 december 2012 11:10 schreef JRRY het volgende:
Zit hier in de buurt dus iemand al vanaf 8.30 carbid te schien______
Het is echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 31 december 2012 11:11 schreef supersof het volgende:
[..]
lol dat deed mn vader vroeger ook altijd
Het heeft me wakker gemaaktquote:Op maandag 31 december 2012 11:10 schreef JRRY het volgende:
ga meedoen dan.quote:
kutmensenquote:Op maandag 31 december 2012 11:10 schreef JRRY het volgende:
jawel. want vandaag is alles kut.quote:Op maandag 31 december 2012 11:15 schreef Ro-ald het volgende:
Mensen moeten gewoon niet zo zeiken,om het vuurwerk.
Behalve jijquote:Op maandag 31 december 2012 11:16 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel. want vandaag is alles kut.
ik zeik op het vuurwerkquote:Op maandag 31 december 2012 11:15 schreef Ro-ald het volgende:
Mensen moeten gewoon niet zo zeiken,om het vuurwerk.
nee ik ben chagrijnig nu. dus ik ook.quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 11:26 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ben chagrijnig nu. dus ik ook.
Ja, er is ook nog bier (wat ik toch niet drink) en whiskey en weet ik nog wat meerquote:Op maandag 31 december 2012 10:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dat is zeker een waar zuipfeest![]()
Haha succes met de koppijn
gewoon al die champagneflessen toe-eigenenquote:Op maandag 31 december 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, er is ook nog bier (wat ik toch niet drink) en whiskey en weet ik nog wat meer
Bedankt.
Die whiskey is van mijquote:Op maandag 31 december 2012 11:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon al die champagneflessen toe-eigenen
Fijne jaarwisseling hoertjequote:Op maandag 31 december 2012 11:59 schreef Rockiejj het volgende:
Sletten en sletinnen, ik denk dat ik jullie in 2013 pas weer zie, dus doe voorzichtig, behalve OF en zn crew, die mogen zonder handjes thuis komen
gelukkig nieuwjaar alvastquote:Op maandag 31 december 2012 11:59 schreef Rockiejj het volgende:
Sletten en sletinnen, ik denk dat ik jullie in 2013 pas weer zie, dus doe voorzichtig, behalve OF en zn crew, die mogen zonder handjes thuis komen
verkapte doodsverwensing ban tr prquote:Op maandag 31 december 2012 11:59 schreef Rockiejj het volgende:
Handen eraf is geen doodsverwensing. Vragen om een ban is ook een banquote:Op maandag 31 december 2012 12:13 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
verkapte doodsverwensing ban tr pr
banaanvraag = banquote:Op maandag 31 december 2012 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Handen eraf is geen doodsverwensing. Vragen om een ban is ook een ban.
quote:Op maandag 31 december 2012 12:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Voor in m'n oor tegen het vuurwerkbedankt
Toetquote:
Hi SVquote:
Beetje fokken zoals gewoonlijkquote:Op maandag 31 december 2012 12:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat gaan jullie allemaal op de laatste dag van het jaar doen?
FOK!ken, bier drinken en oliebollen vreten. #YOLOquote:Op maandag 31 december 2012 12:51 schreef LittleBrownie het volgende:
WoWquote:Op maandag 31 december 2012 12:51 schreef LittleBrownie het volgende:
Beachquote:
quote:
ik was oliebollen eten droeloequote:Op maandag 31 december 2012 13:04 schreef Beach het volgende:
godverdomme zeg dan wat terug stel ondankbare honden
stik in je oliebolquote:Op maandag 31 december 2012 13:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
ik was oliebollen eten droeloe
doe het niet man, ga de straat op onbekende chicks gelukkig nieuwjaar wensen enzoquote:
quote:
Maar ik moet oppassen voor nepvrienden, ik heb ooit in een nep vriend vertrouwd en dat kwam niet goed.quote:Op maandag 31 december 2012 13:13 schreef Beach het volgende:
[..]
doe het niet man, ga de straat op onbekende chicks gelukkig nieuwjaar wensen enzo
Wat was er gebeurd dan?quote:Op maandag 31 december 2012 13:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar ik moet oppassen voor nepvrienden, ik heb ooit in een nep vriend vertrouwd en dat kwam niet goed.
Altijd dingen voor je doen, samen chillen maar ondertussen stelen van mij.quote:
Nee, ik wa je welquote:
zo waarquote:Op maandag 31 december 2012 13:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Altijd dingen voor je doen, samen chillen maar ondertussen stelen van mij.
En een lach verbergt veel kom je dan achter.
quote:
Wat stal ie danquote:Op maandag 31 december 2012 13:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Altijd dingen voor je doen, samen chillen maar ondertussen stelen van mij.
En een lach verbergt veel kom je dan achter.
Gereedschap, en waarschijnlijk later nog mijn moeders scooter nadat ik niet meer met hem om gingquote:
Haha ik niet, want dan moet ik morgen opruimenquote:
Die durftquote:Op maandag 31 december 2012 13:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gereedschap, en waarschijnlijk later nog mijn moeders scooter nadat ik niet meer met hem om ging
Neequote:
Is dat die gozer die heel veel op je lijkt?quote:Op maandag 31 december 2012 13:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gereedschap, en waarschijnlijk later nog mijn moeders scooter nadat ik niet meer met hem om ging
Nee, anderequote:Op maandag 31 december 2012 13:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is dat die gozer die heel veel op je lijkt?
Dit zeg je alleen maar..quote:
ooit jaquote:
Misschienquote:Op maandag 31 december 2012 13:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar..
En straks als het te laat is krijg ik whatsappjes die niet te lezen zijn
Nietquote:
Ik ga alleen kinderchampagne drinken hoor. Normale champagne lust ik nietquote:
Weet ik, ben jij dan wel stoned of dronken?quote:
Zit in kinderchampagne ook alcohol dan?quote:Op maandag 31 december 2012 13:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ga alleen kinderchampagne drinken hoor. Normale champagne lust ik niet
Van wie?quote:Op maandag 31 december 2012 13:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Haha ik niet, want dan moet ik morgen opruimen
Neequote:Op maandag 31 december 2012 13:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zit in kinderchampagne ook alcohol dan?
beiden sowiesoquote:Op maandag 31 december 2012 13:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet ik, ben jij dan wel stoned of dronken?
Stoer hoor.quote:
ik ben de leeftijd ontgroeit dat dat stoer hoeft te zijnquote:
van mn broertjes. "jaaa jij moet ook meehelpen" Nee dusquote:
Het is eerder dom inderdaadquote:Op maandag 31 december 2012 13:29 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ben de leeftijd ontgroeit dat dat stoer hoeft te zijn
plezier hebben is dom?quote:Op maandag 31 december 2012 13:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is eerder dom inderdaad
Gewoon stiekem doenquote:Op maandag 31 december 2012 13:29 schreef supersof het volgende:
[..]
van mn broertjes. "jaaa jij moet ook meehelpen" Nee dus
quote:Op maandag 31 december 2012 13:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kinderchampagne drinken en doen alsof je dronken bent
Naja, ik vind vuurwerk ook niet meer zo leuk. Alleen sterretjesquote:
Dronken worden keertje voor de afwisseling.quote:Op maandag 31 december 2012 13:32 schreef Dientje12 het volgende:
Wat moet ik doen dan smoken of dronken worden, allebei kan ik niet aan denk ik
Word homo kan je het hele jaar met sterretjes spelen.quote:Op maandag 31 december 2012 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja, ik vind vuurwerk ook niet meer zo leuk. Alleen sterretjes![]()
Maar daar raak je zo vol van en je moet veel pissenquote:Op maandag 31 december 2012 13:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Dronken worden keertje voor de afwisseling.
Ehm. Nee.quote:Op maandag 31 december 2012 13:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Word homo kan je het hele jaar met sterretjes spelen.
Gewoon shotjesquote:Op maandag 31 december 2012 13:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar daar raak je zo vol van en je moet veel pissen
Dus dan loop ik iedereen een hand te geven terwijl ik mijn piemel heb vastgehouden xd
Heb je plezier als je dronken en stoned bent?quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 13:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Word homo kan je het hele jaar met sterretjes spelen.
Jawel, ik weet niet hoe vaak jij uit gaat en wat je dan nuttigtquote:Op maandag 31 december 2012 13:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Heb je plezier als je dronken en stoned bent?
Dat herinner je dan toch niet meer?
Ik wist nog hoe ik gister het drinken naast mijn glas goot omdat ik zonodig vanaf 2 meter hoog mijn drinken in wou schenken..quote:Op maandag 31 december 2012 13:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dronken + stonedquote:Op maandag 31 december 2012 13:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet vaak en niet veelquote:Op maandag 31 december 2012 13:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Jawel, ik weet niet hoe vaak jij uit gaat en wat je dan nuttigt
quote:
quote:
quote:
Druk, zowaarquote:Op maandag 31 december 2012 13:41 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja hoor. Moet alleen nog zoveel doen en daar heb ik geen zin in. Hoe is je laatste werkdag?
hahaha, is dat veel werkquote:Op maandag 31 december 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Druk, zowaar. Moet op het laatste moment nog even notulen maken van een half jaar terug tot nu, en de tijd gaat rap
opschepperquote:Op maandag 31 december 2012 13:44 schreef Ro-ald het volgende:
Vanavond niet in de rij hoeven te wachten. Niet naar de bar hoeven te gaan,maar serveersters komen je drankje brengen. Sowieso drank,en eten op tafel.
Ja ja V.I.P vanavond in Amsterdam
Goed voor mekaar.quote:Op maandag 31 december 2012 13:44 schreef Ro-ald het volgende:
Vanavond niet in de rij hoeven te wachten. Niet naar de bar hoeven te gaan,maar serveersters komen je drankje brengen. Sowieso drank,en eten op tafel.
Ja ja V.I.P vanavond in Amsterdam
Handig dat je dat nu pas moet doen danquote:
Niet echtquote:Op maandag 31 december 2012 13:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Handig dat je dat nu pas moet doen dan
fijne jaarwisseling Rockquote:Op maandag 31 december 2012 11:59 schreef Rockiejj het volgende:
Sorry hehequote:
Zeker, zekerquote:Op maandag 31 december 2012 14:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook, op m'n werk. Smaakte best goed
quote:
Cobra6 in hun aars.quote:Op maandag 31 december 2012 14:34 schreef Fok-it het volgende:
Op weg er naar toe, zon klein kut jochie van 11, gooit zon rotje naar achter, bijna tegen men hoofd aanMongool
quote:Op maandag 31 december 2012 14:34 schreef Fok-it het volgende:
Op weg er naar toe, zon klein kut jochie van 11, gooit zon rotje naar achter, bijna tegen men hoofd aanMongool
sla zequote:Op maandag 31 december 2012 14:34 schreef Fok-it het volgende:
Zijn moeder stond er bij, met der schijnheilge kutkopquote:
quote:
Cobra6 in haar kut en kont. En een lawinepijl in d'r smoel. Wel hard wegfietsenquote:Op maandag 31 december 2012 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn moeder stond er bij, met der schijnheilge kutkopdaar had ik eerder een lawinepijl in haar truitje zien ontploffen
Nah, niet nodig, ze zag er al behoorlijk uitgewoond uitquote:Op maandag 31 december 2012 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Cobra6 in haar kut en kont. En een lawinepijl in d'r smoel. Wel hard wegfietsen.
quote:Op maandag 31 december 2012 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, niet nodig, ze zag er al behoorlijk uitgewoond uit
jij komt echt met nasty ideeenquote:Op maandag 31 december 2012 14:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Cobra6 in haar kut en kont. En een lawinepijl in d'r smoel. Wel hard wegfietsen.
Klein beetje maarquote:Op maandag 31 december 2012 14:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij komt echt met nasty ideeen
Is 't ookquote:Op maandag 31 december 2012 14:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vuurwerk in iemands kut en kont vind ik toch aardig ranzig
Ik ga geen opmerkingen over sterretjes meer makenquote:Op maandag 31 december 2012 14:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vuurwerk in iemands kut en kont vind ik toch aardig ranzig
quote:Op maandag 31 december 2012 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga geen opmerkingen over sterretjes meer maken
ik wilde zeggen sterretjes vind ik nog wel leuk maar dat laat ik nu ook maar zittenquote:Op maandag 31 december 2012 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga geen opmerkingen over sterretjes meer maken
quote:Op maandag 31 december 2012 14:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wilde zeggen sterretjes vind ik nog wel leuk maar dat laat ik nu ook maar zitten
Niet gek als je kijkt hoeveel % van de mensen van Genghis Khan zou afstammen.quote:Op maandag 31 december 2012 14:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik heb uit bronnen vernomen dat jij van mongolen zou afstammenserieus.
Shit manquote:Op maandag 31 december 2012 14:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet gek als je kijkt hoeveel % van de mensen van Genghis Khan zou afstammen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gengis Khanquote:Op maandag 31 december 2012 14:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet gek als je kijkt hoeveel % van de mensen van Genghis Khan zou afstammen.
Ik ga naar Bullit For My Valentine en Halestormquote:Op maandag 31 december 2012 15:38 schreef supersof het volgende:
Ik hoop dat Outasight in 2013 naar Europa komt. Dan ga ik er sowieso heen
Welke artiest of band willen jullie zien in 2013?
Ken ik beide nietquote:Op maandag 31 december 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga naar Bullit For My Valentine en Halestorm
After School, Rainbow, Karaquote:Op maandag 31 december 2012 15:38 schreef supersof het volgende:
Ik hoop dat Outasight in 2013 naar Europa komt. Dan ga ik er sowieso heen
Welke artiest of band willen jullie zien in 2013?
Ken ik ook nietquote:
gelukkig nieuwjaar Fok-itquote:Op maandag 31 december 2012 15:50 schreef Fok-it het volgende:
Going, Alvast Gelukkig Nieuwjaar iedereen![]()
![]()
Fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2012 15:50 schreef Fok-it het volgende:
![]()
Hetzelfdequote:Op maandag 31 december 2012 15:50 schreef Fok-it het volgende:
![]()
Koreaans of niet?quote:
Ja duhquote:
Ik heb wat jij noemde niet opgezochtquote:Op maandag 31 december 2012 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja duhIk weet het niet uit mn hoofd. Heb alleen die eerste opgezocht.
Nou enquote:Op maandag 31 december 2012 15:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb wat jij noemde niet opgezocht
Maak een dansjequote:
Nee kan niet.quote:
Omdat ik mijn been heb gebrokenquote:
Ja hahaquote:
Echt niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |