SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op maandag 31 december 2012 00:29 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zie mijn naam in TT maar weet niet wateee verder staat
Hoiquote:
quote:
Trustenquote:
quote:
Dankuquote:
uhu ik weetquote:Op maandag 31 december 2012 02:06 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Vanavond dat liedje "Ik vind je lekker" van de kraaien gezongen naar m'n ex/fb, ding... Je weet wel...
moggeequote:Op maandag 31 december 2012 08:21 schreef Taexon het volgende:
Morguuuuuh
Slome pc's op werk zijn sloom
ziggoquote:Op maandag 31 december 2012 09:54 schreef timmmmm het volgende:
Mijn internet loopt al sinds gisteren te kutten. Dat hij het voor driekwart van de tijd niet doet. en de kwart dat hij het wel doet maar half.
Dus ik wil ziggo bellen: Op dit moment is het zo druk dat het te lang duurt om u te woord te staan. De verbinding wordt verbroken
Ik denk niet dat ik de enige ben met problemen
Zekerquote:Op maandag 31 december 2012 08:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vanavond lekker zuipuuh
haha dat is zeker een waar zuipfeestquote:Op maandag 31 december 2012 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ZekerDie lui hebben 6 flessen champagne en da's nog niet eens het enige
Oh en we worden 's ochtends wakker getetterd met zo'n militaire toeter iets
awhh werksequote:Op maandag 31 december 2012 10:22 schreef msacras het volgende:
Laatste dag van het jaar, en ik verpest 'm door de hele dag te werken
Doei!
ja daarom juistquote:Op maandag 31 december 2012 10:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach gezellig saai op de knab vandaag
mijn dieren zijn er niet bang voorquote:Op maandag 31 december 2012 10:36 schreef supersof het volgende:
[..]
ja daarom juist. kut vuurwerk hier. en kut mensen op fb die zeuren dat hun dieren er bang voor zijn.
lol ik ben chagrijnig vandaag. let niet op mij.
onze hond wel. maar katten zitten gewoon buiten.quote:Op maandag 31 december 2012 10:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn dieren zijn er niet bang voor
de hond zit voor de deur een blafconcert te gevenquote:Op maandag 31 december 2012 10:41 schreef supersof het volgende:
[..]
onze hond wel. maar katten zitten gewoon buiten.
hahaha heel apartquote:Op maandag 31 december 2012 10:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de hond zit voor de deur een blafconcert te gevenen gister beet hij een ballon kapot en hij schrok er niet eens van
ja en naar de glazenwassersquote:Op maandag 31 december 2012 10:47 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha heel apartblaft ie nu naar het vuurwerk buiten ofzo?
hahahahquote:Op maandag 31 december 2012 10:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en naar de glazenwassers![]()
Die hond spoort echt niet
haha vloog ze er echt over of erop?quote:Op maandag 31 december 2012 10:44 schreef sararaats het volgende:
vorig jaar vloog onze superpoes Frasier over de schutting van de schrik.
gewoon blijven zitten joh op die knab.quote:Op maandag 31 december 2012 10:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Zo maar eens met mijn luie reet van de knab afkomen om te gaan sporten
haha zou wel willen maar moet even wat calorieën eraf sporten voor de oliebollen enzoquote:Op maandag 31 december 2012 10:54 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon blijven zitten joh op die knab.
Frasierquote:Op maandag 31 december 2012 10:44 schreef sararaats het volgende:
vorig jaar vloog onze superpoes Frasier over de schutting van de schrik.
ooh ja als jij daar zin in hebt nuquote:Op maandag 31 december 2012 10:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha zou wel willen maar moet even wat calorieën eraf sporten voor de oliebollen enzo
ja ach alles voor een goed figuur tochquote:Op maandag 31 december 2012 10:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh ja als jij daar zin in hebt nu
ja dat is waar!quote:Op maandag 31 december 2012 10:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach alles voor een goed figuur toch
lol dat deed mn vader vroeger ook altijdquote:Op maandag 31 december 2012 11:10 schreef JRRY het volgende:
Zit hier in de buurt dus iemand al vanaf 8.30 carbid te schien______
Het is echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 31 december 2012 11:11 schreef supersof het volgende:
[..]
lol dat deed mn vader vroeger ook altijd
Het heeft me wakker gemaaktquote:Op maandag 31 december 2012 11:10 schreef JRRY het volgende:
ga meedoen dan.quote:
kutmensenquote:Op maandag 31 december 2012 11:10 schreef JRRY het volgende:
jawel. want vandaag is alles kut.quote:Op maandag 31 december 2012 11:15 schreef Ro-ald het volgende:
Mensen moeten gewoon niet zo zeiken,om het vuurwerk.
Behalve jijquote:Op maandag 31 december 2012 11:16 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel. want vandaag is alles kut.
ik zeik op het vuurwerkquote:Op maandag 31 december 2012 11:15 schreef Ro-ald het volgende:
Mensen moeten gewoon niet zo zeiken,om het vuurwerk.
nee ik ben chagrijnig nu. dus ik ook.quote:
quote:Op maandag 31 december 2012 11:26 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ben chagrijnig nu. dus ik ook.
Ja, er is ook nog bier (wat ik toch niet drink) en whiskey en weet ik nog wat meerquote:Op maandag 31 december 2012 10:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dat is zeker een waar zuipfeest![]()
Haha succes met de koppijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |