In de film/tv-wereld zijn geen vaste periodes dat je werkt. Kan zijn dat ik volgend jaar december een project heb.quote:
Projecten zijn er om uit te stellenquote:Op zondag 30 december 2012 22:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
In de film/tv-wereld zijn geen vaste periodes dat je werkt. Kan zijn dat ik volgend jaar december een project heb.
Gewoon afzeggen.quote:Op zondag 30 december 2012 22:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
In de film/tv-wereld zijn geen vaste periodes dat je werkt. Kan zijn dat ik volgend jaar december een project heb.
Rrrrrright...quote:Op zondag 30 december 2012 22:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet als je geld moet verdienenquote:Op zondag 30 december 2012 23:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Projecten zijn er om uit te stellen
gewoon nu al blokkeren in je agenda...quote:Op zondag 30 december 2012 22:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Snap ik welquote:Op zondag 30 december 2012 23:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Niet als je geld moet verdienen
quote:Op zondag 30 december 2012 23:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Snap ik welHoop dat je er weer bij bent volgend jaar iig
Appen, als afkorting voor WhatsAppenquote:Op zondag 30 december 2012 23:00 schreef ddx het volgende:
En die andere 2 woorden ben ik nu alweer vergeten, zo slecht bedacht.
Ja, wat een kut baan heeft hij tochquote:Op zondag 30 december 2012 23:02 schreef MaJo het volgende:
Wel een raar idee dat die gynaecoloog de foef van de koningin en de prinsessen heeft gezien![]()
En dat blauwe bloed erbij, lijkt me ook raarquote:Op zondag 30 december 2012 23:02 schreef MaJo het volgende:
Wel een raar idee dat die gynaecoloog de foef van de koningin en de prinsessen heeft gezien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |