Presentquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:27 schreef dud0r het volgende:
Ik zag bij ons inderdaad ook nog dichte bussen. Is weer niet zoals het hoort.....
ErwinRommel kom eens uitleg geven als chauffeur zijnde :-P
Ben ik blij dat ik morgen en overmorgen vrij ben. Wat een klotecatalogus is dat!quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:30 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Dit staat op mijnpostnl.nl
Donderdag 3 januari komen de Vink catalogussen binnen op de depots. De catalogussen moeten vrijdag 4 januari besteld worden(mogen ook op donderdag ). Meeste catalogussen zullen in de industriewijken gaan vallen. Catalogussen worden in blauwe bakken per loop en gesorteerd aangeleverd.
Ohhh jaquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:39 schreef Atmosphere82 het volgende:
Allemaal gelukkig nieuwjaar nog!!!
Ik weet het. Ik blijf het jammer vinden dat het tegenwoordig allemaal gesplitst moet zijn. Alles onder 1 dak was toch het mooist maar ja daar gaan we niks meer aan veranderen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Veelal doen subco's de buslichtingen btw.
Er zitten goede tussen, maar ook subco's die hun werk slecht doen.
Nu ja, of het vroeger allemaal beter was weet ik niet, toen was ik nog militairquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik blijf het jammer vinden dat het tegenwoordig allemaal gesplitst moet zijn. Alles onder 1 dak was toch het mooist maar ja daar gaan we niks meer aan veranderen.
Als de bus bij ons voor morgen nog dicht zit ga ik de TC van het auto bedrijf hier wel een belletje geven.
hahaha ja. Ik denk dat een collega van mij morgen wel met de auto bezorgt ipv op de fiets zoals bij een route van ons zou moeten. Anders is het niet te doenquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:30 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Donderdag 3 januari komen de Vink catalogussen binnen op de depots. De catalogussen moeten vrijdag 4 januari besteld worden(mogen ook op donderdag ). Meeste catalogussen zullen in de industriewijken gaan vallen. Catalogussen worden in blauwe bakken per loop en gesorteerd aangeleverd.
Gelukkig heb ik maar een paar bedrijven, dus het zal wel meevallen. Sterkte aan een collega die een hele industrie wijk heeft
Bij defensie was vroegah ook alles leuker en werd minder leuk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:57 schreef dud0r het volgende:
Vroegah was alles beter. ;-)
Ik zit al 10 jaar bij het bedrijf en ik vind dat het nog steeds leuk maar vroeger was het wel leuker. Daarom ben ik ok tc geworden, als nieuwe uitdaging en omdat ik het nog steeds een leuk bedrijf vind om te werken.
Ja had ik ook op mijn autobestelling.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:59 schreef KWAKje het volgende:
ik had vandaag drie brievenbussen bij particulieren die nog afgesloten waren. ze probeerden vuurwerkschade te voorkomen. HALLO mensen! het is al 2 januari. doe die brievenbus eens open. dan kan ik jouw post erin doen.
verder heb ik een vriendelijkheidsaanval van een Berner Sennenhondenpeuter overleefd.
Ik had er vandaag al een aantal van....quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:30 schreef GeintegreerdePool het volgende:
Gelukkig heb ik maar een paar bedrijven, dus het zal wel meevallen. Sterkte aan een collega die een hele industrie wijk heeft
En hoe laat was je thuisquote:Op woensdag 2 januari 2013 12:23 schreef LanaWoef het volgende:
Ik zou eigenlijk werken van 8 tot 12 uur, maar vanochtend werd ik al gebeld of ik ook nog even een extra voorlichting van de servicepunten wil doen om 14 uur. Aangezien ik wel wat geld kan gebruiken heb ik ja gezegd. Ben ik net thuis om even pauze te houden, krijg ik weer een telefoontje of ik alle post van de servicepunten ook nog even naar Rotterdam wil brengen, want ze hebben niemand anders die dat kan doen.
Ik mag blij zijn als ik vandaag voor 17 uur thuis ben.Weet niet of ik hier nou blij mee moet zijn.
Wij hebben een PostNL Servicepunt zodoende vind ik het wel leuk om deze topic ook beetje te volgen. Maar je verbaast je echt hoeveel kerstkaarten mensen nog versturen tussen 24 december en 31 december. Dus misschien dat sommige het ook gewoon laat posten....quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:21 schreef V__L_N het volgende:
Wel nog enorm vele kerstkaarten... Schaam me dood om dat nu nog te bezorgen.
Om 18.40 uur. Kon pas om 17 uur uit Breda vertrekken richting Rotterdam en ja dan kom je in de spits terecht. Maar wel lekker veel uurtjes gemaakt vandaag. Iig vanavond lekker op tijd naar bed, want morgen mag ik weer om 7 uur op de vestiging staan.quote:
Moet nog bekend worden volgens mij. Het is pas 2 januariquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:54 schreef Achtentachtig het volgende:
Hallo collega's! Aangezien ik al heel lang de topicreeks volg, wordt het toch wel eens tijd om me te registreren zodat ik kan reageren. Ik ben op zoek naar de emolumententabel 2012-2013 (in de openingspost staat die van vorig jaar nog).. iemand?!![]()
Haha, true.. dacht wie weet is het al bekend. Januari 2012 stond er immers in oktober 2011 al in.quote:Op woensdag 2 januari 2013 23:00 schreef Thomas-sama het volgende:
[..]
Moet nog bekend worden volgens mij. Het is pas 2 januari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |