Weet je zeker dat het griep is bij iedereen?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:55 schreef dud0r het volgende:
Jezus iedereen heeft de griep momenteel. Alles zit nu dicht maar er moet ook niks meer gebeuren. Anders post ik hier nog wel voor versterking :-P
j/k
Dat hele ding bestaat uit 3 delen. Aan de rechterkant staan een paar containers, in het midden zitten wij en daarnaast zit.... inderdaad, een fietsenhokquote:
Yep. De mensen met katers hebben dat gewoon gezegd dat ze te verrot waren om te werken. ;-)quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:26 schreef KatrienDuck het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het griep is bij iedereen?
is goedkoop. Moet je de kist nog wel goed in elkaar zetten natuurlijkquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:44 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Dat hele ding bestaat uit 3 delen. Aan de rechterkant staan een paar containers, in het midden zitten wij en daarnaast zit.... inderdaad, een fietsenhok
Ik snap niet dat ze plastic kisten gebruiken. Plastic is niet echt het stevigste materiaal. Is lekker als er een scheur in zo'n ding komt en er water naar binnen gaat.
Hij kan wel dicht ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:31 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Kan de houtenkist ook dicht?
Ik heb sinds een week of 2 een ijzeren kist. Er moet nog alleen een slot op.
Post afwerken doe ik meestal thuis, als het regent dan, aangezien ik daar echt niet droog kan staan.
Maar zal morgen er weleens een foto van maken
Godvergeten kut dag. Vanochtend nog twee zieken erbij.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yep. De mensen met katers hebben dat gewoon gezegd dat ze te verrot waren om te werken. ;-)
En al die postbezorgers dan die meerdere wijken lopen en dan al gauw 5 uur bezig zijn? Met koud weer krimpt je blaas, en hoewel ik altijd naar de wc ga voordat ik ga lopen moet ik vaak binnen 2 uur weer. In de zomer idem dito, als je veel meer drinkt. Ook gaat die TC er gemakshalve even aan voorbij dat niet iedere pbz vlakbij het depot woont. Ik heb dan nog mazzel dat ik een jongetje ben, dus ik schiet dan soms gewoon even schielijk de bosschages in.quote:Op maandag 31 december 2012 17:12 schreef gelestipjes het volgende:
Nou ja, een wc vind ik eigenlijk ook niet nodig. Zoals ze in dat filmpje ook al zeggen, je kan toch wel 2,5 uur zonder naar de wc te gaan? Ga gewoon even voordat je begint met bezorgen, dan kunnen mensen er over het algemeen vervolgens toch zeker wel weer een uurtje of 6 tegenaan.
Je zou voor de grap boetes moeten verzamelen voor wildplassen en die dan declarerenquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
En al die postbezorgers dan die meerdere wijken lopen en dan al gauw 5 uur bezig zijn? Met koud weer krimpt je blaas, en hoewel ik altijd naar de wc ga voordat ik ga lopen moet ik vaak binnen 2 uur weer. In de zomer idem dito, als je veel meer drinkt. Ook gaat die TC er gemakshalve even aan voorbij dat niet iedere pbz vlakbij het depot woont. Ik heb dan nog mazzel dat ik een jongetje ben, dus ik schiet dan soms gewoon even schielijk de bosschages in.
dat is ook het grootste probleem dat is heel veel gevallen niet zo enquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:18 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Op zich hoeft en toilet op depot helemaal niet zolang er wel een beschikbaar toilet in de nabijheid is. Wij kunnen bijvoorbeeld naar het naastgelegen gezondheidscentrum.
Ik ben nog steeds in dubio wat het nou precies was.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:09 schreef dud0r het volgende:
Dus een drukke daldag of rustige piekdag morgen.
Een vlakdag :-Pquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:00 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds in dubio wat het nou precies was.
Catalogi? Toch niet nog meer reis troep hè?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:03 schreef gelestipjes het volgende:
Het was zeker niet rustig vandaag, uiteraard waren ze qua bezetting wel weer uitgegaan van rustig. En voor morgen is er ook al weer een hele vracht, weer allemaal van die dikke catalogi.
Hier juist wel een megaverschil met de afgelopen weken. Van circa 4 tassen naar 2 halve tassenquote:Op woensdag 2 januari 2013 15:03 schreef gelestipjes het volgende:
Het was zeker niet rustig vandaag, uiteraard waren ze qua bezetting wel weer uitgegaan van rustig. En voor morgen is er ook al weer een hele vracht, weer allemaal van die dikke catalogi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |