jummm!quote:Op maandag 31 december 2012 07:55 schreef Tezz het volgende:
Vandaag eten we natuurlijk oliebollen! De lekkerste (gemaakt door mijn vader), met walnoten en rozijnen geweld in amaretto. Heerlijk!
En vanavond bij de borrel wat eenvoudige hapjes: overjarige kaas / fuet worst, kipkluifjes, ciabatta met zalm, ciabatta met carpaccio, turksbrood met brie/walnoten/honing/rucola, gehaktballetjes in tomatensaus, hamkaastaart, gevulde champignons.
Maar nu eerst ontbijt: wit puntje met grillworst.
Heb ik ook gehadquote:
Nu spruitjes?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Oliebol, crackers met filet americain, spruitjes gegratineerd met kaas, gekookt ei en een beker melk... BRAK
Oeh lekker!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nu spruitjes?
Ik had net thee met een stukje nougat.
Straks kiphapjes, bruine bonen soep, tomaat/komkommer, rundvleessalade, chips, nootjes, pepsils, stokbrood met salades, kaas en worst.
Lekker happen met de hele fam.
Hoe maak jij die gehaktballetjes?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Krokante gehaktballetjes, bloemige piepers, worteltjes en erwtjes, mosterdsaus.
Gehakt, ei, kikkererwtenmeel, kruiden, zout, peper, sambal, vissausquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:37 schreef foodlover het volgende:
[..]
Hoe maak jij die gehaktballetjes?
Hier nog een paar Nibbits en een rum met cola.
Kiphapjes op kamertemperatuur de volgende dan zijn vak nog lekkerder.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo'n 100 kiphapjes over dus morgen weer kip...
Kipgehaktballetjes, 2 soorten kipsate en kipvleugeltjes/pootjes.
Te ruim gerekend
Recept klinkt goed, bakken in spekvet lijkt me heerlijk, bedankt!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kiphapjes op kamertemperatuur de volgende dan zijn vak nog lekkerder.
Eet net nog drie gehaktballetjes weg
Oooohhhhh, het is nog heuleemaaaal geen 4 uuuuuuur!quote:
Verslavend! Met honing en zoutquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:30 schreef foodlover het volgende:
[..]
Heerlijk!
Nu zelf een rode wijn en droge toastjes.. .
Jeej, sushi! Dat hoop ik morgen buiten de deur te eten. Smakelijk alvast!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:48 schreef golfer het volgende:
Vandaag maken we gebruik van een Groupondeal die we nog hadden liggen: we laten een verse sushibox bestellen.
Die is zo lekker! niet je zorgvuldig gemaakte harissa laten vallen,die rode kleur is erg moeilijk weer van de muur af te krijgen..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:51 schreef minilot het volgende:
..áls mijn lief in staat blijtk te zijn om vandaag alle benodigde boodschappen te verzamelen terwijl ik op kantoor zit, dan eten we vanavond knoflooksoep met harissa (Ottolenghi) en een zelfgebakken Turks brood.
[..]
Jeej, sushi! Dat hoop ik morgen buiten de deur te eten. Smakelijk alvast!![]()
Haha, bedankt voor de tip! Ik ben nog steeds niet door het hele boek heen - ik heb deze soep nooit eerder gemaakt. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Die is zo lekker! niet je zorgvuldig gemaakte harissa laten vallen,die rode kleur is erg moeilijk weer van de muur af te krijgen..
Die is waanzinnig!quote:
Net Life of Pi in de bios gezien. Net zoiets.quote:
quote:Op zondag 6 januari 2013 19:59 schreef Opperprutser het volgende:
Hazenrugfilet met sinaasappel-rode wijnsaus, spruitjes, rode kool, puree, stoofperen.
Werd daarin ook lamb tandoori, tikka massala, chicken jalfrezi en garlic naan gegeten?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Die is waanzinnig!
[..]
Net Life of Pi in de bios gezien. Net zoiets.
Klinkt erg lekker!quote:Op maandag 7 januari 2013 15:38 schreef NutKees het volgende:
Nieuwjaars-lunch gehad (o.a. pasta, boontjes, broccoli, peultjes, kipspies, biefstuk, ham, zalm, eend, aardappelgratin, salade, tiramisu, chocolade-mousse, fruit, espresso, wijn, kaas). Ik eet vandaag niks meer...
Doen!quote:Op maandag 7 januari 2013 13:52 schreef MaximusTG het volgende:
Heb iets gehoord over bier + cheddar?
Niet geheel ontopic, en ik heb geen idee of minilot het met mij eens is, maar ga'm zienquote:Op zondag 6 januari 2013 23:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Werd daarin ook lamb tandoori, tikka massala, chicken jalfrezi en garlic naan gegeten?
Lijkt me een aparte/bijzondere film trouwens.
Ah ja in t weekend als ik vrij ben heb ik ook geen lunch want laat eruit. Wel soms wat lekkers tussendoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 12:20 schreef minilot het volgende:
Mensen op dieet eten doorgaans geen twee ons ongebakken koekjesdeeg.![]()
Ik doe vooral niet meer zo aan driemaal daags, zeker niet op dagen dat ik vrij ben.
Ik eet net wanneer het uitkomt, en dan zoveel als waar ik trek in heb.
Dat ben jij ook wel aan je naam verplicht hèquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:58 schreef lemonlime het volgende:
Aardappelsalade met gerookte haring en extra veel citroen
Vroege lunch, een tosti, een mandarijn en een beker melk.quote:Op woensdag 9 januari 2013 10:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Laat ontbijt, schaaltje yoghurt met muesli en een kwakje aardbeien jam.
Wat moet ik me hier bij voorstellen? ben heeel benieuwdquote:Op maandag 7 januari 2013 14:44 schreef pos het volgende:
Vanavond Zuurkool op zijn surinaams met rijst
Het is heerlijkquote:Op woensdag 9 januari 2013 16:33 schreef Sjaam het volgende:
[..]
Wat moet ik me hier bij voorstellen? ben heeel benieuwd
Lijkt me idd lekker! ga ik zeker een keer proberen, dankje!quote:Op woensdag 9 januari 2013 17:39 schreef pos het volgende:
[..]
Het is heerlijk
http://surinaams-eten.blo(...)-zijn-surinaams.html
Graag gedaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 07:45 schreef Sjaam het volgende:
[..]
Lijkt me idd lekker! ga ik zeker een keer proberen, dankje!
Bij komen Rösti, doppertjes, mosterdsausquote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond een Krustenbraten, weet nog niet wat ik erbij ga maken
Honing, die tip ga ik onthoudenquote:Op zondag 13 januari 2013 12:40 schreef LordLynx het volgende:
Bord brinta met magere melk met wat honing erdoor.
oeh kippenpootjesquote:Op maandag 14 januari 2013 17:45 schreef minilot het volgende:
FFT! Wat had je?
Avondeten was fijn!
Couscous laten garen in boullion, aangemaakt met een flinke kluit ghee, daar doorheen net zoveel fijngehakte peterselie als er couscous was. Ook nog erin: dungesneden spitskool die ik had opgebakken met wat appelstroop en een ruime hand granaatappelpitjes.![]()
O, en er waren ook geroosterde kippenpootjes bij.
Die QP had ik vorige week als lunchquote:Op maandag 14 januari 2013 17:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oeh kippenpootjes![]()
Ik had een Quarter Pounder Sweet BBQ (aanrader! Jum wat lekker!) en een McKroket![]()
Straks wat yoghurt met cruesli
Hier een geroosterde volkorenboterham met gegrilde tilapiafilet/mosterd/bosui/plakje tomaat.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:02 schreef littledrummergirl het volgende:
onder het mom "vis is goed voor je" een gerookt forelfiletje
Ik visgratin vnv (met broccoli) en vooraf een grote kom Chinese kippensoepquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:02 schreef littledrummergirl het volgende:
onder het mom "vis is goed voor je" een gerookt forelfiletje
Hutspot noemen ze dat....... En als er ook nog appel bij door zit is het ineens hete bliksem!quote:(En dat ze die peen en uien stamppot morgen maar aan zichzelf serveert.)
Lekker hoor!quote:Op woensdag 16 januari 2013 08:41 schreef foodlover het volgende:
Gisteravond prima gegeten op de Hotelschool Den Haag, ik had vooraf gerookte Noorse zalm, toast, kappertjes en mierikswortelsaus en als hoofd een mals stukje kip, zuurkool en aardappelpuree, bij elkaar voor een tientje!
Nu een koffie en een boterham met vlokken.
met kaas of een beetje basterdsuiker nog lekkerderquote:Op donderdag 17 januari 2013 08:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga zo eenkrentenbol
eten, die heeft Mr. Mo mee uit NL genomen
Beetje smakeloos geworden ondankt alle groenten/kruiden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:10 schreef Iemand91 het volgende:
Pot-au-feu met kip. Erbij aardappels en misschien wat rijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |