jummm!quote:Op maandag 31 december 2012 07:55 schreef Tezz het volgende:
Vandaag eten we natuurlijk oliebollen! De lekkerste (gemaakt door mijn vader), met walnoten en rozijnen geweld in amaretto. Heerlijk!
En vanavond bij de borrel wat eenvoudige hapjes: overjarige kaas / fuet worst, kipkluifjes, ciabatta met zalm, ciabatta met carpaccio, turksbrood met brie/walnoten/honing/rucola, gehaktballetjes in tomatensaus, hamkaastaart, gevulde champignons.
Maar nu eerst ontbijt: wit puntje met grillworst.
Heb ik ook gehadquote:
Nu spruitjes?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:38 schreef uniekhoorn het volgende:
Oliebol, crackers met filet americain, spruitjes gegratineerd met kaas, gekookt ei en een beker melk... BRAK
Oeh lekker!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 15:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nu spruitjes?
Ik had net thee met een stukje nougat.
Straks kiphapjes, bruine bonen soep, tomaat/komkommer, rundvleessalade, chips, nootjes, pepsils, stokbrood met salades, kaas en worst.
Lekker happen met de hele fam.
Hoe maak jij die gehaktballetjes?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Krokante gehaktballetjes, bloemige piepers, worteltjes en erwtjes, mosterdsaus.
Gehakt, ei, kikkererwtenmeel, kruiden, zout, peper, sambal, vissausquote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:37 schreef foodlover het volgende:
[..]
Hoe maak jij die gehaktballetjes?
Hier nog een paar Nibbits en een rum met cola.
Kiphapjes op kamertemperatuur de volgende dan zijn vak nog lekkerder.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo'n 100 kiphapjes over dus morgen weer kip...
Kipgehaktballetjes, 2 soorten kipsate en kipvleugeltjes/pootjes.
Te ruim gerekend
Recept klinkt goed, bakken in spekvet lijkt me heerlijk, bedankt!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 22:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kiphapjes op kamertemperatuur de volgende dan zijn vak nog lekkerder.
Eet net nog drie gehaktballetjes weg
Oooohhhhh, het is nog heuleemaaaal geen 4 uuuuuuur!quote:
Verslavend! Met honing en zoutquote:Op donderdag 3 januari 2013 22:30 schreef foodlover het volgende:
[..]
Heerlijk!
Nu zelf een rode wijn en droge toastjes.. .
Jeej, sushi! Dat hoop ik morgen buiten de deur te eten. Smakelijk alvast!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:48 schreef golfer het volgende:
Vandaag maken we gebruik van een Groupondeal die we nog hadden liggen: we laten een verse sushibox bestellen.
Die is zo lekker! niet je zorgvuldig gemaakte harissa laten vallen,die rode kleur is erg moeilijk weer van de muur af te krijgen..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:51 schreef minilot het volgende:
..áls mijn lief in staat blijtk te zijn om vandaag alle benodigde boodschappen te verzamelen terwijl ik op kantoor zit, dan eten we vanavond knoflooksoep met harissa (Ottolenghi) en een zelfgebakken Turks brood.
[..]
Jeej, sushi! Dat hoop ik morgen buiten de deur te eten. Smakelijk alvast!![]()
Haha, bedankt voor de tip! Ik ben nog steeds niet door het hele boek heen - ik heb deze soep nooit eerder gemaakt. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:11 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Die is zo lekker! niet je zorgvuldig gemaakte harissa laten vallen,die rode kleur is erg moeilijk weer van de muur af te krijgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |