abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121203440
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:59 schreef Nagil het volgende:
Dat is echt hardcore haha, kon je toen überhaupt wel ooit ergens beelden van de NFL zien?
CNN en Eurosport lieten wel eens wat hoogtepunten zien maar dat was het dan ook. In '97 kon je via Filmnet dan eindelijk naar de NFL playoffs kijken. Ik heb op die manier alle wedstrijden van de Packers in de playoffs gezien. Maar tot die tijd heb ik alles jarenlang via de radio gevolgd. Ze zonden echt heel veel live uit (regular season, SNF, MNF, playoffs, Super Bowl). Dar deden ze ook met alle andere Amerikaanse sporten. Het was een Amerikaanse radiozender voor Amerikaanse soldaten in het buitenland (AFN).
pi_121204479
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:58 schreef Nagil het volgende:
Maar dus niet begin jaren 90, dan kreeg je dus nooit iets te zien? Ik vraag me af hoe je sowieso de scores te weten moest komen buiten de wereldradio en Amerikaanse kranten om. Hadden die wedstrijden/samenvattingen trouwens Nederlands commentaar?
De wedstrijden op Fox hadden nederlands commentaar. Was een soort studioprogramma met van Veldhuizen, Hubert Bedford(ik dacht dat hij zo heette) en nog iemand wiens naam ik echt niet meer weet. Hij was geloof ik betrokken bij de Amsterdam Admirals.

Rond die tijd was het inderdaad ook op filmnet/canal +, commentaar was van Ronald van Dam(werkt nog steeds voor Sport 1 doet oa NBA) en een analist wiens naam me ook ontschoten is. Wat ik me ervan kan herinneren was dat ze altijd MNF deden.

De periode daarvoor moest je de uitslagen van CNN teletekst halen, daar stonden altijd de recaps op van alle NFL, NBA, NHL wedstrijden op van de vorige dag. Ik vind het nog steeds jammer dat dat niet meer kan, lekker tijdens het ontbijt rustig de recaps lezen.

Uit een wel heeeeeeeeel ver verleden kan ik me nog herinneren dat zo rond 1985 wel eens een wedstrijd te zien was op Sky Channel(1 van de eerste commerciele zenders die in Nederland te zien was). Herinner me dat ik eens naar een wedstrijd tussen de Bears en de Lions heb gekeken maar dat is dan ook alles.

NHL en NBA werden al vanaf rond 1990 uitgezonden op Sportnet(meer sport, meer keuze ;) )
pi_121205119
Gaan we nog voorspellen net als vorig seizoen?

Ik ga voor de Bengals, Packers, Ravens en Seahawks.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 20:35:16 #279
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_121205169
Houston, Packers, Colt, Seahawks.
Trotse Belg.
pi_121205220
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:34 schreef BobW het volgende:
Gaan we nog voorspellen net als vorig seizoen?

Ik ga voor de Bengals, Packers, Ravens en Seahawks.
Sure, waarom niet?

Bengals-Texans
Vikings-Packers
Colts-Ravens
Seahawks-Redskins
pi_121205256
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:36 schreef Littlecreep het volgende:

[..]

Sure, waarom niet?

Bengals-Texans
Vikings-Packers
Colts-Ravens
Seahawks-Redskins
Dat dus
Ja, schrok je toch even he!
pi_121205601
Broncos vs. Seahawks

Superbowl
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_121205687
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 14:56 schreef Nagil het volgende:
Idd, ik vind de AFC ook echt een drama de laatste seizoenen. De AFC East is echt een lachertje met de Patriots die altijd makkelijk de divisie winnen (en de Patriots haat ik echt enorm, mijn haat voor de Cowboys neemt met de jaren af en gaat bijna vormen van medelijden aannemen totdat ik weer de kop van Jerry Jones zie). AFC North is alleen interessant met Steelers en Ravens die voor spektakel zorgen, de Bengals zijn altijd zo'n 'one and done' team in de play-offs. AFC West :'). AFC South word ik ook niet warm of koud van. Gelukkig is Peyton terug om het enigszins interessant te maken.
Ik ben het helemaal met je eens. Buiten Ravens-Steelers zijn er weinig wedstrijden in de AFC die me kunnen boeien(uitgezonderd de playoffs). de AFC West presteert al een aantal jaren zeer slecht, ik vind eigenlijk alleen de wedstrijden van de Chargers interessant. AFC East is te voorspelbaar met 1 topteam en 3 average/slechte teams. En met de AFC South heb ik helemaal niks, wedstrijden van de Titans en Jaguars en in mindere mate Texans en Colts kunnen me echt niet boeien. NFC heeft meer rivalries en boeiende conference games (Giants-Niners, Eagles-Bears, Cowboys-Packers).

Moet er wel bij zeggen dat de NFC West door de prestaties pas de laatste 2 jaar interessant is geworden. Seahawks-Niners is nu echt een rivalry, maar daarvoor een potje in een divisie waarin 4 van de slechtste 8 NFL teams uitkwamen.

AFC en NFC zijn toch de restanten van de 1970 merger? Ik vind het allemaal wat gedateerd. NHL en NBA werken met Eastern en Western Conference, dat lijkt me veel beter dan het AFC/NFC systeem. Nu heb je bv. Jets-Giants maarliefst 1x per 4 jaar! :?

En wat te denken van de Ravens, ingeklemd tussen 3 NFC teams die om de hoek spelen maar dan elk jaar die potjes tegen Cleveland en Cincinnati, terwijl het zoveel mooier kan.
pi_121205900
Bengals-Texans
Vikings-Packers
Colts-Ravens
Seahawks-Redskins
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_121206115
Bengals-Texans
Vikings-Packers
Colts-Ravens
Seahawks-Redskins
pi_121206789
Bengals-Texans
Vikings-Packers
Colts-Ravens
Seahawks-Redskins
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_121206906
Texans, Packers, Colts en Hawks.
pi_121206945
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 20:19 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Hubert Bedford(ik dacht dat hij zo heette) en nog iemand wiens naam ik echt niet meer weet. Hij was geloof ik betrokken bij de Amsterdam Admirals.
Dat was inderdaad Hubert Bedfort, en Ronald Buys, voormalig GM van de Admirals
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_121207226
Dit jaar blijkbaar geen mooi playofftimepreekje van Lombardi?
pi_121208801
Leuk die verhalen..
Oh opa, vertel eens over vroeger.. ;)

Bengals-Texans
Vikings-Packers
Colts-Ravens
Seahawks-Redskins
pi_121209481
Vroegah, toen speelden ze nog met leren helmpjes en was er geen roughing the passer... :P
  Redactie Frontpage zaterdag 5 januari 2013 @ 22:23:26 #292
37941 crew  Days-Of-Wild
Gerard Ekdom fan
pi_121209615
Bengals-Texans
Vikings-Packers
Colts-Ravens
Seahawks-Redskins
http://www.patriots.com - New England Patriots - 6-Time Super Bowl Champions XXXVI, XXXVIII, XXXIX, XLIX, LI, LIII
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:25:22 #293
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_121209704
Bengals @ Texans
Vikings @ Packers

Andere 2 post ik morgen
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_121209891
Gametime *G*
pi_121209938
Here we go! _O_
pi_121209971
Woooooot! Playoffs baby!
pi_121209974
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Bengals-Texans
Vikings-Packers
Colts-Ravens
Seahawks-Redskins
Lekker veilig, voor alle thuisploegen gaan ;)
pi_121209995
Bengals en Packers
if you ain't cheating you ain't trying
pi_121210150
Geen geluid bij game pass? Iemand anders ook last van
pi_121210157
Gamepass werkt trouwens ook nog gewoon netjes _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')