CNN en Eurosport lieten wel eens wat hoogtepunten zien maar dat was het dan ook. In '97 kon je via Filmnet dan eindelijk naar de NFL playoffs kijken. Ik heb op die manier alle wedstrijden van de Packers in de playoffs gezien. Maar tot die tijd heb ik alles jarenlang via de radio gevolgd. Ze zonden echt heel veel live uit (regular season, SNF, MNF, playoffs, Super Bowl). Dar deden ze ook met alle andere Amerikaanse sporten. Het was een Amerikaanse radiozender voor Amerikaanse soldaten in het buitenland (AFN).quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:59 schreef Nagil het volgende:
Dat is echt hardcore haha, kon je toen überhaupt wel ooit ergens beelden van de NFL zien?
De wedstrijden op Fox hadden nederlands commentaar. Was een soort studioprogramma met van Veldhuizen, Hubert Bedford(ik dacht dat hij zo heette) en nog iemand wiens naam ik echt niet meer weet. Hij was geloof ik betrokken bij de Amsterdam Admirals.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:58 schreef Nagil het volgende:
Maar dus niet begin jaren 90, dan kreeg je dus nooit iets te zien? Ik vraag me af hoe je sowieso de scores te weten moest komen buiten de wereldradio en Amerikaanse kranten om. Hadden die wedstrijden/samenvattingen trouwens Nederlands commentaar?
Sure, waarom niet?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:34 schreef BobW het volgende:
Gaan we nog voorspellen net als vorig seizoen?
Ik ga voor de Bengals, Packers, Ravens en Seahawks.
Dat dusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:36 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Sure, waarom niet?
Bengals-Texans
Vikings-Packers
Colts-Ravens
Seahawks-Redskins
Ik ben het helemaal met je eens. Buiten Ravens-Steelers zijn er weinig wedstrijden in de AFC die me kunnen boeien(uitgezonderd de playoffs). de AFC West presteert al een aantal jaren zeer slecht, ik vind eigenlijk alleen de wedstrijden van de Chargers interessant. AFC East is te voorspelbaar met 1 topteam en 3 average/slechte teams. En met de AFC South heb ik helemaal niks, wedstrijden van de Titans en Jaguars en in mindere mate Texans en Colts kunnen me echt niet boeien. NFC heeft meer rivalries en boeiende conference games (Giants-Niners, Eagles-Bears, Cowboys-Packers).quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:56 schreef Nagil het volgende:
Idd, ik vind de AFC ook echt een drama de laatste seizoenen. De AFC East is echt een lachertje met de Patriots die altijd makkelijk de divisie winnen (en de Patriots haat ik echt enorm, mijn haat voor de Cowboys neemt met de jaren af en gaat bijna vormen van medelijden aannemen totdat ik weer de kop van Jerry Jones zie). AFC North is alleen interessant met Steelers en Ravens die voor spektakel zorgen, de Bengals zijn altijd zo'n 'one and done' team in de play-offs. AFC West. AFC South word ik ook niet warm of koud van. Gelukkig is Peyton terug om het enigszins interessant te maken.
Dat was inderdaad Hubert Bedfort, en Ronald Buys, voormalig GM van de Admiralsquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:19 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Hubert Bedford(ik dacht dat hij zo heette) en nog iemand wiens naam ik echt niet meer weet. Hij was geloof ik betrokken bij de Amsterdam Admirals.
Lekker veilig, voor alle thuisploegen gaanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:23 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Bengals-Texans
Vikings-Packers
Colts-Ravens
Seahawks-Redskins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |