quote:Op zondag 30 december 2012 17:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En het over roken hebben mag niet want dan gaan de rokers haten
Meeste Nederlandse muziek is echtquote:Op zondag 30 december 2012 17:00 schreef Jane het volgende:
[..]Oké, er word me ineens een hoop duidelijk.
Op de basisschool mogen kinderen dan een liedje playbacken. In het zuiden van het land gaan ze zich gedragen als een stel dorpsidioten.quote:Op zondag 30 december 2012 17:00 schreef NaturalScience het volgende:
Wat is carnaval? Hier in Groningen nog nooit van zoiets gehoord?![]()
Het was overduidelijk johquote:Op zondag 30 december 2012 17:00 schreef Jane het volgende:
[..]Oké, er word me ineens een hoop duidelijk.
Queen staat op 1, weet je tochquote:Op zondag 30 december 2012 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komt die band met die matige drummer weer?
Golden Earring, Beatles?quote:Op zondag 30 december 2012 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig manifesteren klapmongolen zich in de rest van het land het hele jaar door dus valt het, behalve de outfits, verder niet op.quote:Op zondag 30 december 2012 17:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Op de basisschool mogen kinderen dan een liedje playbacken. In het zuiden van het land gaan ze zich gedragen als een stel dorpsidioten.
Staan de Sisters of Mercy ook in de lijst?quote:Op zondag 30 december 2012 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
321 Eleanor Rigby, als ik het goed hebquote:Op zondag 30 december 2012 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Def Leppard?quote:Op zondag 30 december 2012 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lucifer hebben we al gehad...quote:Op zondag 30 december 2012 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ringo is hier geen star meerquote:Op zondag 30 december 2012 17:03 schreef Jane het volgende:
[..]
321 Eleanor Rigby, als ik het goed heb
(Arme Ringo)
QFT!quote:Op zondag 30 december 2012 17:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Gelukkig manifesteren klapmongolen zich in de rest van het land het hele jaar door dus valt het, behalve de outfits, verder niet op.![]()
Def Leppard staat niet in de top 2000, dacht ikquote:Op zondag 30 december 2012 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
he, niet haten op de Doctorquote:Op zondag 30 december 2012 17:03 schreef Berkery het volgende:
[..]
Staan de Sisters of Mercy ook in de lijst?
He's laughing all the way to the bank, denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |