Meeste Nederlandse muziek is echtquote:Op zondag 30 december 2012 17:00 schreef Jane het volgende:
[..]Oké, er word me ineens een hoop duidelijk.
Op de basisschool mogen kinderen dan een liedje playbacken. In het zuiden van het land gaan ze zich gedragen als een stel dorpsidioten.quote:Op zondag 30 december 2012 17:00 schreef NaturalScience het volgende:
Wat is carnaval? Hier in Groningen nog nooit van zoiets gehoord?![]()
Het was overduidelijk johquote:Op zondag 30 december 2012 17:00 schreef Jane het volgende:
[..]Oké, er word me ineens een hoop duidelijk.
Queen staat op 1, weet je tochquote:Op zondag 30 december 2012 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer komt die band met die matige drummer weer?
Golden Earring, Beatles?quote:Op zondag 30 december 2012 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig manifesteren klapmongolen zich in de rest van het land het hele jaar door dus valt het, behalve de outfits, verder niet op.quote:Op zondag 30 december 2012 17:01 schreef satecl het volgende:
[..]
Op de basisschool mogen kinderen dan een liedje playbacken. In het zuiden van het land gaan ze zich gedragen als een stel dorpsidioten.
Staan de Sisters of Mercy ook in de lijst?quote:Op zondag 30 december 2012 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
321 Eleanor Rigby, als ik het goed hebquote:Op zondag 30 december 2012 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Def Leppard?quote:Op zondag 30 december 2012 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lucifer hebben we al gehad...quote:Op zondag 30 december 2012 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ringo is hier geen star meerquote:Op zondag 30 december 2012 17:03 schreef Jane het volgende:
[..]
321 Eleanor Rigby, als ik het goed heb
(Arme Ringo)
QFT!quote:Op zondag 30 december 2012 17:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Gelukkig manifesteren klapmongolen zich in de rest van het land het hele jaar door dus valt het, behalve de outfits, verder niet op.![]()
Def Leppard staat niet in de top 2000, dacht ikquote:Op zondag 30 december 2012 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
he, niet haten op de Doctorquote:Op zondag 30 december 2012 17:03 schreef Berkery het volgende:
[..]
Staan de Sisters of Mercy ook in de lijst?
He's laughing all the way to the bank, denk ik.quote:
Nu heb ik dat nummer van Bloodhound Gang in m'n hoofd.quote:Op zondag 30 december 2012 17:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Def Leppard staat niet in de top 2000, dacht ik
Hierna nog 9 keer helaas. Volgende is 321, Eleanor Rigby.quote:Op zondag 30 december 2012 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
You wish...quote:Op zondag 30 december 2012 17:03 schreef Berkery het volgende:
[..]
Staan de Sisters of Mercy ook in de lijst?
quote:Op zondag 30 december 2012 17:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu heb ik dat nummer van Bloodhound Gang in m'n hoofd.
Beatles is het beste wat er is joh!quote:Op zondag 30 december 2012 17:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hierna nog 9 keer helaas. Volgende is 321, Eleanor Rigby.
Na alle eerdere onzin kunnen we deze post ook niet meer serieus nemenquote:Op zondag 30 december 2012 17:05 schreef satecl het volgende:
[..]
Beatles is het beste wat er is joh!
True.quote:Op zondag 30 december 2012 17:05 schreef asco het volgende:
Ik vind die presentator van dat journaal wel erg irritant en slecht.
Ook maar vooral de mensen waar hij vragen aan steltquote:Op zondag 30 december 2012 17:05 schreef asco het volgende:
Ik vind die presentator van dat journaal wel erg irritant en slecht.
Klopt. En bij die andere was het antwoord ook zo makkelijk: Sam & Dave.quote:Op zondag 30 december 2012 17:05 schreef Cee het volgende:
Vroeg die gast op Cultura24 net aan iemand wie een hit hadden met Jumping Jack Flash.
Ze wist het niet.
Veel betere versiequote:Op zondag 30 december 2012 17:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Seems like yesterday we used to rock the show, I lay the tracks and you lock the flow!
Die inkopper was te erg jaquote:Op zondag 30 december 2012 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt. En bij die andere was het antwoord ook zo makkelijk: Sam & Dave.
Johquote:Op zondag 30 december 2012 17:06 schreef jrk1990 het volgende:
Een van de meest gedraaide nummers op bruiloften terwijl het gaat over een stalker
quote:
Glitter die alle stokbrood kaaptquote:
Stasse toch?quote:Op zondag 30 december 2012 17:07 schreef Cee het volgende:
Of, zoals Mart Smeets zou zeggen: Every breast you take.
quote:Op zondag 30 december 2012 17:07 schreef Cee het volgende:
Of, zoals Mart Smeets zou zeggen: Every breast you take.
Ik heb hier mooi wel een LP van Def Leppard staan, van mijn zakgeld gekocht.quote:Op zondag 30 december 2012 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sisters of Mercy
Def Leppard
Eleanor![]()
![]()
Een verassingquote:Op zondag 30 december 2012 17:08 schreef Cee het volgende:
Bloemlezing uit de SMS-balk:
Linda je bent mn as vrouw 2013 krijg jij die ring om de vinger.
quote:
DJ kijkt mee op dit forumquote:Op zondag 30 december 2012 17:06 schreef jrk1990 het volgende:
Een van de meest gedraaide nummers op bruiloften terwijl het gaat over een stalker
Lef has just Deppard...quote:Op zondag 30 december 2012 17:08 schreef NaturalScience het volgende:
[..]!!!!!
Def Leppard drummer is natuurlijk een grote held!![]()
EEEN WAAT THE FUKK!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHGHGHGHGHGHGGH
ER STAAT GEEN DEF LEPPARD IN DEZE LIJST?!!!
Hmmmm, misschien moet ik deze lijst dan toch maar boycotten.... ongelofelijk slecht dat ik dit nu pas zie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En als er één drummer is die een ongelofelijk houthakker is, dan is het wel de drummer van Metallica.
Drummer van Metallica is primaquote:Op zondag 30 december 2012 17:08 schreef NaturalScience het volgende:
[..]!!!!!
Def Leppard drummer is natuurlijk een grote held!![]()
EEEN WAAT THE FUKK!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHGHGHGHGHGHGGH
ER STAAT GEEN DEF LEPPARD IN DEZE LIJST?!!!
Hmmmm, misschien moet ik deze lijst dan toch maar boycotten.... ongelofelijk slecht dat ik dit nu pas zie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En als er één drummer is die een ongelofelijk houthakker is, dan is het wel de drummer van Metallica.
Normaal altijd precies op tijd.quote:
Ik ben een groot Metallica fan, maar die drummer is echt een grap!quote:Op zondag 30 december 2012 17:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Drummer van Metallica is prima
Laatste jaren minder maar daarvoor wel hoorquote:Op zondag 30 december 2012 17:10 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik ben een groot Metallica fan, maar die drummer is echt een grap!![]()
Hij kan echt ECHT niet drummen!
Je vergeet Nick Masonquote:Op zondag 30 december 2012 17:11 schreef Molurus het volgende:
Mijn favoriete drummers: Terry Bozzio en Phil Collins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |