quote:Op zondag 30 december 2012 15:19 schreef bioloogje het volgende:
Over het algemeen vind ik een biertje in de hand van een vrouw geen probleem. (Al vind ik het zo midden op straat redelijk pauper staan (vrouw of niet)) Maar een peuk is altijd een afknapper.
Vanaf een kilometer of 2500 is bier drinken echt not donequote:Op zondag 30 december 2012 15:52 schreef Lumia het volgende:
Roken![]()
Tot op zekere hoogte bier drinken vind ik nog wel kunnen
Idd wat gebeurt er rechts?quote:Op zondag 30 december 2012 15:15 schreef edjuh18 het volgende:
Geen problemen mee. Wat ernaast gebeurt vind ik aparter, afgezien het waarschijnlijk zijn pa is
Wel Amstel![]()
Ga je mij nou vertellen dat dit nog een interessant topic kan worden?quote:Op zondag 30 december 2012 16:26 schreef Nies het volgende:
Vind je het nou echt nodig me zo publiekelijk af te zeiken?
quote:Op zondag 30 december 2012 16:26 schreef Nies het volgende:
Vind je het nou echt nodig me zo publiekelijk af te zeiken?
Dit.quote:Op zondag 30 december 2012 17:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voor mij is de sigaret een afknapper.
Dit dusquote:Op zondag 30 december 2012 15:19 schreef bioloogje het volgende:
Over het algemeen vind ik een biertje in de hand van een vrouw geen probleem. (Al vind ik het zo midden op straat redelijk pauper staan (vrouw of niet)) Maar een peuk is altijd een afknapper.
American history X style?quote:Op zondag 30 december 2012 17:50 schreef Bluurgh het volgende:
Vrouwen die bier drinken uit blik moeten met hun gebit op de stoeprand en dan zo erop stampen alsof het een beeldje is! Hadden ze maar een glas van huis mee moeten nemen
Wow jij bent echt een stoere boiiiiiquote:Op zondag 30 december 2012 17:50 schreef Bluurgh het volgende:
Vrouwen die bier drinken uit blik moeten met hun gebit op de stoeprand en dan zo erop stampen alsof het een beeldje is! Hadden ze maar een glas van huis mee moeten nemen
Nies.quote:
hoho, ik zeur niet als je rookt of bier drinkt. Ik vind t gewoon niet charmant maar zal je er niet op aansprekenquote:Op zondag 30 december 2012 19:49 schreef Nies het volgende:
[..]
Nies.
En ik drink bier. Uit een glas, een blik of uit een flesje, das me om het even. Bier is ok.![]()
En dan rook ik ook nog!![]()
En jij bent?
Mijn grootste afknapper is een man die het nodig vindt te zeuren over mijn roken en drinken
Ik snap het niet zo.... Mannen met een blik bier, peukie erbij, woeste blik, schijnt niets mis mee te zijn. Ga ik er als vrouw naast staan, met hetzelfde bier en hetzelfde peukie, dan ben ik ineens niet zo charmant.quote:Op zondag 30 december 2012 20:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
hoho, ik zeur niet als je rookt of bier drinkt. Ik vind t gewoon niet charmant maar zal je er niet op aanspreken
En als jij een rok draagt en een cocktail met een rietje drinkt en een man kom naast je staan met een rokje en een cocktail, is dat dan charmant?quote:Op zondag 30 december 2012 22:13 schreef Nies het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo.... Mannen met een blik bier, peukie erbij, woeste blik, schijnt niets mis mee te zijn. Ga ik er als vrouw naast staan, met hetzelfde bier en hetzelfde peukie, dan ben ik ineens niet zo charmant.
Daar heb je een puntquote:Op zondag 30 december 2012 23:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
En als jij een rok draagt en een cocktail met een rietje drinkt en een man kom naast je staan met een rokje en een cocktail, is dat dan charmant?
afknapperquote:Op zondag 30 december 2012 19:49 schreef Nies het volgende:
[..]
Nies.
En ik drink bier. Uit een glas, een blik of uit een flesje, das me om het even. Bier is ok.![]()
En jij bent?
Mijn grootste afknapper is een man die het nodig vindt te zeuren over mijn roken en drinken
Die heb ik niet, maar dat zal misschien door het bier komenquote:
Samen een sixpack bier en een pakkie peuken roken?quote:Op zondag 30 december 2012 19:49 schreef Nies het volgende:
[..]
Nies.
En jij bent?
quote:Op maandag 31 december 2012 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Samen een sixpack bier en een pakkie peuken roken?
Ik ook niet, ergo ik heb het nooit wat gevonden daar ik altijd dit soort meisjes in mijn jonge/oudere jaren associeerde met goedkope types die elk feestje aflopen en dronken worden en genomen willen worden door wie hun pad toevallig kruist. ( Ja ik houd van elegantie) Vaak had ik het bij het rechte eind.quote:Op zondag 30 december 2012 15:13 schreef Stefan het volgende:
Vrouwen met bier uit blik/flesje en een peuk - charmant of afknapper?
Ik vind het zelf niet erg opwindend op te zien
[ afbeelding ]
Ik vind het ook wel verbazend dat iedereen zoveel moeite heeft met sigaretten.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tsjongejonge.. Bier en een sigaret (vooral sigaret) voor een meisje/vrouw kunnen niet??? Heren, heren, wat laten jullie je toch veel heerlijke dames ontglippen...
Voorheen vond ik het ook nooit zo'n punt, maar nu ik zelf niet meer rook knap ik er wel op af.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel verbazend dat iedereen zoveel moeite heeft met sigaretten.
Dan zie je een prachtige vrouw. Je stapt op haar af, zegt vriendelijk hallo, dan zegt ze wat terug, vervolgens sta je je adem in te houden vanwege die putlucht die adem heet en uit haar mond komt...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:56 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel verbazend dat iedereen zoveel moeite heeft met sigaretten.
Nu hebben we het opeens over kleding...quote:Op zondag 30 december 2012 23:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
En als jij een rok draagt en een cocktail met een rietje drinkt en een man kom naast je staan met een rokje en een cocktail, is dat dan charmant?
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:29 schreef Hexagon het volgende:
Waar mensen zich al niet druk over maken
quote:Op zondag 30 december 2012 15:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vanaf een kilometer of 2500 is bier drinken echt not done.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:29 schreef Hexagon het volgende:
Waar mensen zich al niet druk over maken
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 18:32 schreef Hexagon het volgende:
Ik houd trouwens wel van een beetje ongepolijst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |