SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pogo dancing!
zeuker geen applequote:Op zondag 30 december 2012 14:42 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Godverdomme ik wou fipo maar pc liep vast
Doe dan wel de goeie versie bitchquote:Op zondag 30 december 2012 14:42 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Rhett, waarom heb jij zo'n mooie stem?
mijn mac loopt vast als ik hem te lang op schoot heb liggenquote:
Je legt wel goed uit waar jullie het over gaan hebbenquote:Op zondag 30 december 2012 14:43 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Doe dan wel de goeie versie bitch
mijnes niet. nanaquote:Op zondag 30 december 2012 14:43 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn mac loopt vast als ik hem te lang op schoot heb liggenecht rot.
Ja inderdaadquote:Op zondag 30 december 2012 14:43 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Je legt wel goed uit waar jullie het over gaan hebben
quote:
see you later aligatorrrrrquote:
ik heel soms ook ;s met enkele pauzes dat ik ff ga pissen of naar mn buurmeisje. #gewoonvriendenquote:Op zondag 30 december 2012 14:44 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
Maar ik heb hem dan 6 uur op schoot ofzo he.
vind ik ookquote:
Gitaar en drums en mijn zangskills en de achtergrondzangskills van Maetzquote:Op zondag 30 december 2012 14:46 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Rhett mooi nummer wel, mooi gemaakt enzo hoe doe je dat
veel plezier promquote:Op zondag 30 december 2012 14:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb nu even een leven, tot vanavond liefjes en ander gespuis
quote:
die is verkocht Gquote:Op zondag 30 december 2012 14:48 schreef Crocodi1e het volgende:
Hey OmgevallenFlat hoe gaat het nou met je fiets? Die Jan Jansen original?
je maquote:Op zondag 30 december 2012 14:49 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ik heb een tweet naar jou gestuurd. Mooie ava man
Ik ben niet zo goed met Windows Movie Makerquote:Op zondag 30 december 2012 14:50 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Rhett waarom is het liedje na 2 min al afgelopen en duurt de video langer dan 5 min?
hihihihiquote:Op zondag 30 december 2012 14:50 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Je moeder grapjes zijn oud en gebruikt, net als jouw moeder.
AHaaaaaaaaquote:Op zondag 30 december 2012 14:50 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed met Windows Movie Maker
jaquote:Op zondag 30 december 2012 14:51 schreef Crocodi1e het volgende:
''doe normaal lul laat me gewoon met rust homo''
Wat ben je aardig op Twitter zeg.
quote:Op zondag 30 december 2012 14:54 schreef Crocodi1e het volgende:
Lekker ruzie maken met OmgevallenFlat op Twitter luek luek
ik blok je straksquote:Op zondag 30 december 2012 14:54 schreef Crocodi1e het volgende:
Lekker ruzie maken met OmgevallenFlat op Twitter luek luek
Wat sturen?quote:
wie is toetsenbordje?quote:Op zondag 30 december 2012 14:54 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Nu ben ik bang zeg. Je bent gewoon een bitch met een toetsenbordje.
Nee, dat is geheim want hij geeft mij wiet als ik het geheim hou, toch OF ?quote:
jaquote:Op zondag 30 december 2012 14:55 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Nee, dat is geheim want hij geeft mij wiet als ik het geheim hou, toch OF ?
quote:
Daarom doe ik het ook nietquote:
Je gaat naar Rotterdam voor wat wiet? Ga gewoon naar de Hacas mangquote:Op zondag 30 december 2012 14:55 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Nee, dat is geheim want hij geeft mij wiet als ik het geheim hou, toch OF ?
Hacas is peop. En OF stuurt met postquote:Op zondag 30 december 2012 14:57 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Je gaat naar Rotterdam voor wat wiet? Ga gewoon naar de Hacas mang
hahaha dat word stonen bij de TNTquote:Op zondag 30 december 2012 14:57 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Hacas is peop. En OF stuurt met post
GC / Poep door woonkamerquote:
Heb je het over die ene neef waar je het een hele tijd geleden over had? Die die gozer in elkaar geslagen had omdat die jou pestte ofzo?quote:
Sowiesoquote:Op zondag 30 december 2012 14:57 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
hahaha dat word stonen bij de TNT
1. Neequote:Op zondag 30 december 2012 14:58 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Heb je het over die ene neef waar je het een hele tijd geleden over had? Die die gozer in elkaar geslagen had omdat die jou pestte ofzo?
Nee maar dat zei je vorig jaar ofzo bij de Happy Food toen ik ging helpen met kranten lopen, zo'n gast ging kloten bij jou en toen kwam je neef met een joint nog in z'n mond en toen BAM BAM HATSEFLATSquote:
Ja was bij Murat in de flat in dat schuurtje, Murat gaf mij een stoot op me schouder voor de grap en mijn neef maakte ff korte metten met Murat voordat ik zelf uberhaupt al iets ging terug doen haha!quote:Op zondag 30 december 2012 15:00 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Nee maar dat zei je vorig jaar ofzo bij de Happy Food toen ik ging helpen met kranten lopen, zo'n gast ging kloten bij jou en toen kwam je neef met een joint nog in z'n mond en toen BAM BAM HATSEFLATS
Murat dat is toch die stoner die eerst ook bij mij op school zat toen jij er ook nog opzat? Waar ik altijd mee ging roken enzo?quote:Op zondag 30 december 2012 15:02 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ja was bij Murat in de flat in dat schuurtje, Murat gaf mij een stoot op me schouder voor de grap en mijn neef maakte ff korte metten met Murat voordat ik zelf uberhaupt al iets ging terug doen haha!
Maar is niet dezelfde neef als die 2 waar ik gewoond heb
Dit is Muratquote:Op zondag 30 december 2012 15:02 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Murat dat is toch die stoner die eerst ook bij mij op school zat toen jij er ook nog opzat? Waar ik altijd mee ging roken enzo?
Halfquote:Op zondag 30 december 2012 15:04 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
hahahahahahaa ja hem bedoel ik is hij in elkaar geslagen?
hahahahha dan is ie net Michael Jackson nu zekerquote:Op zondag 30 december 2012 15:05 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Half
Me neef sloeg hem 20x op z'n neus met een bierflesje
Nu ziet hij er zo uit:quote:Op zondag 30 december 2012 15:06 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
hahahahha dan is ie net Michael Jackson nu zeker
Ken ik alquote:Op zondag 30 december 2012 15:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Die gozer krijgt voor elkaar een beats by dr dre te jatten, valt een net op hem hij ontsnapt wat doet die, laat die zijn id en alles vallen___________!
quote:
Van wie?quote:Op zondag 30 december 2012 15:13 schreef Crocodi1e het volgende:
Ik krijg hulp bij mijn Twitter Ruzie ohyeah
paar mensjes maar eentje daarvan heeft een slotje dus kan ik niet zien wat die zegtquote:
Die ene dat zo'n jochie een Pop Shuv-it doet en dan een hijs van zijn sigaret neemt met Deal With It eronder?quote:Op zondag 30 december 2012 15:29 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Rhett? Ik heb een mooi skate gifje voor je maar moet in DM wil je?
Neequote:Op zondag 30 december 2012 15:30 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Die ene dat zo'n jochie een Pop Shuv-it doet en dan een hijs van zijn sigaret neemt met Deal With It eronder?
Welke ruzie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
quote:Op zondag 30 december 2012 15:39 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Was er niet iets over al die gifjes gezegd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
chocoloco heeft een korte termijn geheugen. Kan die niks aan doen.quote:Op zondag 30 december 2012 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Was er niet iets over al die gifjes gezegd?
quote:Op zondag 30 december 2012 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sjongejonge ik doe nog in spoiler is het weer neit goedquote:Op zondag 30 december 2012 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
chocoloco heeft een korte termijn geheugen. Kan die niks aan doen.
Voor het geval je het niet door hebt, ik heb het wel een beetje gehad met kleuterleider spelen. Als vrijwillgerswerk werk ik met kinderen van 5 tot 16 jaar en dat gaat soepeler dan met jullie.quote:Op zondag 30 december 2012 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
chocoloco heeft een korte termijn geheugen. Kan die niks aan doen.
Het heeft geen enkele toegevoegde waarde in het topic.quote:Op zondag 30 december 2012 15:44 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
[..]
Sjongejonge ik doe nog in spoiler is het weer neit goed
Jij wilde Mod wordenquote:Op zondag 30 december 2012 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor het geval je het niet door hebt, ik heb het wel een beetje gehad met kleuterleider spelen. Als vrijwillgerswerk werk ik met kinderen van 5 tot 16 jaar en dat gaat soepeler dan met jullie.
Sorry hey, dacht dat iemand het grappig zou vinden en daardoor de chat weer zou gaan leven en er iemand met een nieuw onderwerp kwam ofzo..quote:Op zondag 30 december 2012 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het heeft geen enkele toegevoegde waarde in het topic.
Ik ga juist weg door al die gifjes.quote:Op zondag 30 december 2012 15:45 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Jij wilde Mod worden
[..]
Sorry hey, dacht dat iemand het grappig zou vinden en daardoor de chat weer zou gaan leven en er iemand met een nieuw onderwerp kwam ofzo..
Jezus, kano, het is in een spoiler dus wtf boeit het Gquote:Op zondag 30 december 2012 15:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het boeit heel veel want het is irritant en jaagt mensen weg uit het topic, kap er gewoon eens mee.quote:Op zondag 30 december 2012 15:46 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Jezus, kano, het is in een spoiler dus wtf boeit het G
G wat doe ik?quote:Op zondag 30 december 2012 15:47 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Rhett kap ff op Twitter oke?
Ik krijg het gezeik
Nou, ik wil mezelf niet Heilige Maria noemen, maar de irritaties worden vooral veroorzaakt door die koters. En dat over chocoloco was gewoon een grapje. Vind het ook heel vervelend dat het zo moet gaan met hen, dus heb niks tegen jullie ofzo.quote:Op zondag 30 december 2012 15:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor het geval je het niet door hebt, ik heb het wel een beetje gehad met kleuterleider spelen. Als vrijwillgerswerk werk ik met kinderen van 5 tot 16 jaar en dat gaat soepeler dan met jullie.
G het is in een spoilerquote:Op zondag 30 december 2012 15:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het boeit heel veel want het is irritant en jaagt mensen weg uit het topic, kap er gewoon eens mee.
Klopt.quote:
Daar kan ik wel bijkomen, maar doordat er de laatste veels te veel gepost zijn hebben jullie het voor jezelf verpest.quote:[..]
Sorry hey, dacht dat iemand het grappig zou vinden en daardoor de chat weer zou gaan leven en er iemand met een nieuw onderwerp kwam ofzo..
Veel. Uitleg staat hierboven.quote:Op zondag 30 december 2012 15:46 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Jezus, kano, het is in een spoiler dus wtf boeit het G
Rhett serieus, kappen met Twitter bij OFquote:
Bok lekker op met je `G''quote:
boeit me niet, het blijft irritant en jaagt alsnog mensen weg omdat het niet interessant/leuk is om over te praten, daarnaast is er al meerdere keren iets over die kutgifjes gezegd, ook door mods dus stop er gewoon meequote:
Je stelt je aan. Serieus. Vannacht met ons Whappen vind je niet erg, maar nu ga je ineens janken.. Erg triest dat je nu gaat janken bij modjes, dus of zeg maar gewoon dat je je aanstelt of we gooien je uit het groepsgesprekquote:Op zondag 30 december 2012 15:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Iemand op whats-app beweert timmmm te zijn maar ik geloof er dus geen fuck van en volgens mij is mijn nummer weer verspreid
DMquote:Op zondag 30 december 2012 15:49 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Rhett serieus, kappen met Twitter bij OF
Vraag eens of ze de mijne ook wil doen. 1 teringbende hierquote:Op zondag 30 december 2012 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
M'n moeder is de kamer van m'n zusje aan het opruimen. Klinkt erg goed
wat zou ze vindenquote:Op zondag 30 december 2012 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
M'n moeder is de kamer van m'n zusje aan het opruimen. Klinkt erg goed
Ook nog mijn naam verspreiden, ik ben echt blij dat ik een buitelandse achternaam hebquote:Op zondag 30 december 2012 15:51 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Je stelt je aan. Serieus. Vannacht met ons Whappen vind je niet erg, maar nu ga je ineens janken.. Erg triest dat je nu gaat janken bij modjes, dus of zeg maar gewoon dat je je aanstelt of we gooien je uit het groepsgesprek
Geloof me, ik hoor spullen rond vliegen, het wordt er niet veel beter opquote:Op zondag 30 december 2012 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag eens of ze de mijne ook wil doen. 1 teringbende hier
Ik hoop niksquote:
hahahahaha awkwardddquote:Op zondag 30 december 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geloof me, ik hoor spullen rond vliegen, het wordt er niet veel beter op.
[..]
Ik hoop niks
Vrouwen..quote:Op zondag 30 december 2012 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geloof me, ik hoor spullen rond vliegen, het wordt er niet veel beter op.
[..]
Ik hoop niks
En soms kan je beter kippen houdenquote:
Inderdaadquote:Op zondag 30 december 2012 15:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha we horen het wel als ze iets vindt
Ja, jij bent ook heel lief met je maandelijkse feestje?quote:
ik geloof er niks vanquote:Op zondag 30 december 2012 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, niet altijd. Soms zijn het echte bitches
Wat ik met jou via PM verstuur is tussen ons en blijft tussen ons.quote:Op zondag 30 december 2012 15:53 schreef Crocodi1e het volgende:
Wie zit er leugens te verspreiden over bedreigingen?
ja ik ben de liefde zelvequote:Op zondag 30 december 2012 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook heel lief met je maandelijkse feestje?
Is geen privegegevensquote:Op zondag 30 december 2012 15:54 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Donder eens op met mijn naam van voor
Als je maar genoeg chocolade gevoerd krijgt zekerquote:Op zondag 30 december 2012 15:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ben de liefde zelve
Ik wel.quote:
Ik wist het niet.quote:Op zondag 30 december 2012 15:56 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Is geen privegegevens
10000 hondjes heten anus
En iedereeen wist het toch al, je had het zelf gezegd
Het is wel prive. Ik ben 100% prive met een reden, idioot.quote:Op zondag 30 december 2012 15:56 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Is geen privegegevens
10000 hondjes heten anus
En iedereeen wist het toch al, je had het zelf gezegd
Niemand voert mijquote:Op zondag 30 december 2012 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je maar genoeg chocolade gevoerd krijgt zeker
nee man, heb echt geen trek danquote:Op zondag 30 december 2012 15:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je maar genoeg chocolade gevoerd krijgt zeker
Welke reden dan?quote:Op zondag 30 december 2012 15:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het is wel prive. Ik ben 100% prive met een reden, idioot.
Maak je geen zorgen, ik houd mijn mond.quote:Op zondag 30 december 2012 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat ik met jou via PM verstuur is tussen ons en blijft tussen ons.
Kappen met zuigen.quote:
Dat hoop ik ook, want op lekken van DM's en PM's staat een ban.quote:Op zondag 30 december 2012 15:57 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik houd mijn mond.
Maak je geen zorgen, ik houd mijn mond.quote:
Jij wordt dan ook niet ongesteld.quote:
Daar ben ik mij bewust van. Ik heb de ruzie al lang gewonnen, dus ik kap er wel mee, moet toch van een kant komen he.quote:Op zondag 30 december 2012 15:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, want op lekken van DM's en PM's staat een ban.
Er zal wel een reden zijn dat ik het prive houd, als ik die vertel is er niks prive's meer aan. Maar ik heb ook nog iets van jou.quote:
Ik bedoelde het anders, me naam enzoquote:
Jij ook niet lopen dreigen.quote:Op zondag 30 december 2012 15:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Er zal wel een reden zijn dat ik het prive houd, als ik die vertel is er niks prive's meer aan. Maar ik heb ook nog iets van jou.
Oh zoquote:Op zondag 30 december 2012 15:59 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het anders, me naam enzo
Idc, nu klaar zoals kanovinnie al 800x probeert duidelijk te makenquote:Op zondag 30 december 2012 15:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Er zal wel een reden zijn dat ik het prive houd, als ik die vertel is er niks prive's meer aan. Maar ik heb ook nog iets van jou.
Moraalridder, maar op twitter wel verder uitdagen.quote:Op zondag 30 december 2012 16:00 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Idc, nu klaar zoals kanovinnie al 800x probeert duidelijk te maken
JONGE KAPPE IK TWEET JE NIET EENS.quote:Op zondag 30 december 2012 16:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Moraalridder, maar op twitter wel verder uitdagen.
Hij tweet jou niet.quote:Op zondag 30 december 2012 16:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Moraalridder, maar op twitter wel verder uitdagen.
En dit dusquote:
Tsja, alleen maar waarschuwingen geven en verder niks helpt natuurlijk niet.quote:Op zondag 30 december 2012 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat deze SC voor goed dicht gaat.
Ja, ik ook. Ik zie het ook nog wel gebeuren dat dat eerder gebeurd dan mensen hier willen.quote:Op zondag 30 december 2012 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat deze SC voor goed dicht gaat.
Appel heeft al een tijdje vakantie.quote:Op zondag 30 december 2012 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, alleen maar waarschuwingen geven en verder niks helpt natuurlijk niet.
Waarom unfollow je die gasten niet en zet je je twitter op prive?quote:Op zondag 30 december 2012 16:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja jullie werken samen, dat is allang duidelijk hoor
Die andere mensen begeven zich ook op glad ijs hoor.quote:
Helemaal niet, ik werk alleen.quote:Op zondag 30 december 2012 16:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja jullie werken samen, dat is allang duidelijk hoor
Omdat ik alles via twitter regel, dus prive gaat niet werken.quote:Op zondag 30 december 2012 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom unfollow je die gasten niet en zet je je twitter op prive?
Omdat -->quote:Op zondag 30 december 2012 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom unfollow je die gasten niet en zet je je twitter op prive?
Wie zijn die andere mensen? Zit ik daar tussen?quote:Op zondag 30 december 2012 16:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die andere mensen begeven zich ook op glad ijs hoor.
Ja maar dat doen ze al wel erg lang, Net als met die gifjes. Er wordt wel 20x gezegd `Volgens mij is er al iets gezegd over gifjes?'' Ja na een 5de keer kan je daar al een ban voor geven hoorquote:Op zondag 30 december 2012 16:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die andere mensen begeven zich ook op glad ijs hoor.
Dan kan je 2 dingen doen:quote:Op zondag 30 december 2012 16:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Omdat ik alles via twitter regel, dus prive gaat niet werken.
En ik wil volgers.
quote:Op zondag 30 december 2012 16:04 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Wie zijn die andere mensen? Zit ik daar tussen?
niemand doet nog aan mail tegenwoordigquote:Op zondag 30 december 2012 16:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan kan je 2 dingen doen:
Het zou houden inclusief het gezeik wat je nu hebt, en daar niet over bitchen.
Email uitvinden en twitter op prive zetten
Alleen uit de SC kan niet, forumban wel.quote:Op zondag 30 december 2012 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dat doen ze al wel erg lang, Net als met die gifjes. Er wordt wel 20x gezegd `Volgens mij is er al iets gezegd over gifjes?'' Ja na een 5de keer kan je daar al een ban voor geven hoorDesnoods kick je ze gewoon alleen uit de SC, moet mogelijk zijn.
Dus? What'sapp, sms, telefoon. Ik moest vroeger nog naar vrienden toelopen om te vragen of we konden spelen.quote:Op zondag 30 december 2012 16:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
niemand doet nog aan mail tegenwoordig
Dit was een serieus antwoord meneer.quote:
Je kan ook niet zomaar iedereen bannen.quote:Op zondag 30 december 2012 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, alleen maar waarschuwingen geven en verder niks helpt natuurlijk niet.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zondag 30 december Kl2012 16:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik zie het ook nog wel gebeuren dat dat eerder gebeurd dan mensen hier willen.
Klopt, sterker nog, ik vond Appel de laatste tijd wel meevallen.quote:
Ja behalve als je het een gesloten gedeelte maakt, maar dat is ook beetje overdrevenquote:Op zondag 30 december 2012 16:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alleen uit de SC kan niet, forumban wel.
Jij stelde een vraag, gaf geen antwoord. En als serieus antwoord op je vraag van net:quote:Op zondag 30 december 2012 16:06 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Dit was een serieus antwoord meneer.
Als je zo reageert kom je niet serieus over als Mod.
Maar ik heb geen erge dingen gedaan waarvoor ik een ban zou kunnen krijgenquote:Op zondag 30 december 2012 16:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij stelde een vraag, gaf geen antwoord. En als serieus antwoord op je vraag van net:
Als je dat zelf nog niet door hebt, heb je wel een heel groot bord voor je kop.
Weetje, het is Twitter. Niet FOK!. Dat jij je zaakjes niet op orde wilt stellen, prima. Maar wij kunnen er dus neits aan doen. Jij bent degene die het niet op prive wilt zeggen.quote:Op zondag 30 december 2012 16:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
kijk wat voor onzin ik naar mij toe krijg:
daarom is je familie wss ook uit finland naar nederland gekomen, geen werk.
Je hebt hele tijd GIfjes gepost, twitter van mensen neergezet ruzie gemaakt dus welquote:Op zondag 30 december 2012 16:08 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Maar ik heb geen erge dingen gedaan waarvoor ik een ban zou kunnen krijgen
Dat laat ik aan de FA's over om dat te beslissen.quote:Op zondag 30 december 2012 16:08 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
ja maar door die choco die haalt zij hele famillie erbij noemt hij mij mocro door hem kom ik in de shitquote:Op zondag 30 december 2012 16:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weetje, het is Twitter. Niet FOK!. Dat jij je zaakjes niet op orde wilt stellen, prima. Maar wij kunnen er dus neits aan doen. Jij bent degene die het niet op prive wilt zeggen.
Verder ben ik er helemaal klaar mee. Volgende die 1 van de forumregels overtreed draag ik voor voor een ban. Zal dit ook even communiceren met de andere mods.
Je blijft doorgaan met gifjes posten, onzin posten. blablabla, is niet banwaardig `erg'' maar je herhaalt het wel constant. En of je het nou leuk vindt of niet, sinds jij hier in de SC zit is er echt een kut-sfeer ontstaan.quote:Op zondag 30 december 2012 16:08 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op zondag 30 december 2012 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je blijft doorgaan met gifjes posten, onzin posten. blablabla, is niet banwaardig `erg'' maar je herhaalt het wel constant. En of je het nou leuk vindt of niet, sinds jij hier in de SC zit is er echt een kut-sfeer ontstaan.
Onzin.quote:Op zondag 30 december 2012 16:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar door die choco die haalt zij hele famillie erbij noemt hij mij mocro door hem kom ik in de shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |