Misschien wel damage control. Als er echt allemaal gasten bij waren die dat gezien hebben, staat het ook in een paar dagen in Bild. Vooral Sylvie schijnt huge te zijn in Duitsland.quote:
Absoluut niet. Ik weet het ook niet; misschien liep er wel een cateraar of iets dergelijks rond op dat moment.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:03 schreef eriksd het volgende:
Ja, maar zou jij als een bekende vriend dat deed de pers opzoeken?
Netjesquote:Op woensdag 2 januari 2013 09:10 schreef eriksd het volgende:
Vandaag even werken, vanavond beginnen aan laatste stuk.
Dat hangt er nog even om. Of het wordt een Tom Cruise-marathon met Collateral, Minority Report en The Firm, of het wordt een LOTR-marathon.quote:
Fijne film inderdaad. Ik heb het boek ook stukgelezen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 09:26 schreef eriksd het volgende:
The Firm is heerlijk om mee te beginnen door de piano's van Grusin.
The Office was geweldig maar qua films kan ik heel weinig van Carell waarderen. Dan In Real Life is een guilty pleasure.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:00 schreef eriksd het volgende:
Arbitrage is ook wel oke. Die ene nieuwe van Steve Carell was weer heel saai.
Anchorman was wel te behappen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
The Office was geweldig maar qua films kan ik heel weinig van Carell waarderen. Dan In Real Life is een guilty pleasure.
De buurman van een vriend stofzuigt zijn tuinquote:Op woensdag 2 januari 2013 10:42 schreef Actaeon het volgende:
Mijn overbuurman heeft net bijna drie kwartier met een bladerenblower lopen blazen terwijl er nagenoeg niks ligtdamn.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De buurman van een vriend stofzuigt zijn tuinTrue story.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 10:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De buurman van een vriend stofzuigt zijn tuinTrue story.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |