Knuffelrock?quote:Op zondag 30 december 2012 11:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had hele cassettebandjes vol met rockballads
quote:Op zondag 30 december 2012 11:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, wij verkopen ze dit jaar voor het goede doel. Maar het bakken is verdeeld over 2 dagen en 3 personen, dus is goed te doen
Wil ik dat wel zien?quote:Op zondag 30 december 2012 11:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Je moet denk ik meer in SHO komen. Celebs onflatteus op de kiek. Epische topicreeks!
En dan zingt-ie ook nog door zijn neus, maar het blijft een wereld-nummer.quote:Op zondag 30 december 2012 11:11 schreef laxus13 het volgende:
Dat accent is niks maar verder is het wel een mooi nummer
Na een week pas? ik heb dat alweer de volgende dag.quote:Op zondag 30 december 2012 11:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Een week nadat ik heb opgeruimd heb ik altijd zoiets van "hoe komt deze troep nou weer hier.."Ligt er weer meuk verspreid
Ik heb gisteren de hele dag opgeruimd omdat mijn huisgenoot die hier niet meer woont op het fabuleuze plan kwam om op oudjaarsavond voor 15 man te koken. En aangezien ik uberhaupt niet in de keuken geweest ben sinds ik hier woon zag het er niet bepaald frisjes uitquote:Op zondag 30 december 2012 11:08 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
op zich wel grappig want ik ben zelf ook niet zo een mega opruimerig typje...maar als ik op tv zou komen dan zou het weer wel doen
Ik jou ookquote:Op zondag 30 december 2012 11:10 schreef Dven het volgende:
[..]
En dan ook nog fan van Acda en de Munnik. Ik vind je nu al aardig
Niet zo vroeg opstaan Dudequote:
quote:Op zondag 30 december 2012 11:15 schreef FritsFlits het volgende:
Dven, zong je dit vannacht ook? Something inside so strong?
quote:Op zondag 30 december 2012 11:15 schreef FritsFlits het volgende:
Dven, zong je dit vannacht ook? Something inside so strong?
Oh dat heb ik gemist, kom maar op met dat verhaal danquote:Op zondag 30 december 2012 11:18 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
Dven begon vannacht..en nu moet ie ook het verhaal vertellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |