Nee hoor, ik gebruik dat al jaaaaaren.quote:Op zondag 30 december 2012 10:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat FOK!s als ik even googel.
jaquote:Op zondag 30 december 2012 11:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Die aftiteling bij het filmpje van Jan-Willem
Yep, is idd niet de beste van ze.quote:Op zondag 30 december 2012 10:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze dan zo'n kutnummer draaien
Zou goed kunnen. Nooit eerder gehoordquote:Op zondag 30 december 2012 10:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat FOK!s als ik even googel.
Blijft bijzonder volk natuurlijk, radiomakersquote:Op zondag 30 december 2012 10:59 schreef glittertje39 het volgende:
waarom ruimen die DJ's niet ff hun huis op als ze weten dat er gefilmd gaat worden? Gisteren bij Stasse al allemaal rondslingerende spullen en nu bij Roodbeen ook
Ja, wij verkopen ze dit jaar voor het goede doel. Maar het bakken is verdeeld over 2 dagen en 3 personen, dus is goed te doenquote:Op zondag 30 december 2012 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Pfff dat is veel! Ik doe het dit jaar voor het eerst thuis. Normaal bakt mijn moeder ze en help ik mee. Maar dit jaar kan ze niet. Helaas.
Sssst, ik heb het ook gedaanquote:Op zondag 30 december 2012 11:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Blijft bijzonder volk natuurlijk, radiomakers
Mensen die Bon Jovi en Aerosmith niet waarderen moeten allemaal voor de trein!quote:Op zondag 30 december 2012 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat triest, iemand voor de trein duwen omdat diegene 'anders' is
quote:
Peaceman en ik moeten voor de trein dus?quote:Op zondag 30 december 2012 11:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die Bon Jovi en Aerosmith niet waarderen moeten allemaal voor de trein!
Ik vrees dat ik ook mee moetquote:Op zondag 30 december 2012 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peaceman en ik moeten voor de trein dus?
quote:Op zondag 30 december 2012 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Peaceman en ik moeten voor de trein dus?
Ik denk dat je toch raar zou opkijkenquote:Op zondag 30 december 2012 11:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo met die stem van Roodbeen wakker worden, daar teken ik wel voor hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |