je leert er heel veel van hoor....quote:Op zondag 30 december 2012 10:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Thanks, niet dat ik het veel aan zal hebben staan. Muziek moet je tenslotte luisteren !
Ik ga ook zo beginnen!quote:Op zondag 30 december 2012 10:52 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen! Zo beginnen met de oliebollen, radio blijft aan
Gekookte eitjes en beschuitjes meenemen?quote:
quote:Op zondag 30 december 2012 10:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, als je een bericht voorgelezen wilt hebben heb ik nog wat tips voor de inhoud: veel pathos, liefst op rijm, meld even dat je in het buitenland luistert en gooi er anders even wat krachttermen in (kan de dj dat soort termen fijn op de radio roepen onder het mom van 'bericht voorlezen' ). En als je het bij Stefan Stasse voorgelezen wilt hebben, stop er dan 'lichte erotiek' in
Jij als Amsterdamse kent weinig nummers van de Dijk ? Schaam je !quote:
Ook buiten?quote:Op zondag 30 december 2012 10:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga ook zo beginnen!
Goedemorgen!
ROFLOLquote:Op zondag 30 december 2012 10:52 schreef Doedezemaar het volgende:
. En als je het bij Stefan Stasse voorgelezen wilt hebben, stop er dan 'lichte erotiek' in
Alleen die van toenstraks kende ik nietquote:Op zondag 30 december 2012 10:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij als Amsterdamse kent weinig nummers van de Dijk ? Schaam je !
quote:Op zondag 30 december 2012 10:53 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gekookte eitjes en beschuitjes meenemen?
Klopt ook wel. Verschilt per nummer, sommigen mag ie helemaal vol lullen van mijquote:Op zondag 30 december 2012 10:53 schreef Jane het volgende:
Ik heb niet zo'n last van Sander, of de andere presentatoren. Het is toch de bedoeling dat ze er bij praten. Het is toch radio en niet je mp3-speler. Heb er wel een hekel aan als ze een nummer echt afkappen.
dat is nieuws.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |