Een week nadat ik heb opgeruimd heb ik altijd zoiets van "hoe komt deze troep nou weer hier.."quote:Op zondag 30 december 2012 11:08 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
op zich wel grappig want ik ben zelf ook niet zo een mega opruimerig typje...maar als ik op tv zou komen dan zou het weer wel doen
Neuh ik zit te eten dus tenenkaas hoef ik even niet te zienquote:Op zondag 30 december 2012 11:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Mensen, ga die tenen niet googelen, ik herhaal NIET GOOGELEN
heel veel succes..........quote:Op zondag 30 december 2012 11:05 schreef Karina het volgende:
Ik heb nu spijt dat ik gisteren geen boodschappen heb gehaald, moet ik het vanmiddag doenEn ik moet straks nog weg ook.
quote:Op zondag 30 december 2012 11:08 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ow echt hahahga heb jij ook zo een goede dansskills???
En dan ook nog fan van Acda en de Munnik. Ik vind je nu al aardigquote:
zeer herkenbaar...ik weet ook nooit waar dat vandaan komt...en dan heb ik nog wel een nee/nee sticker op de deurquote:Op zondag 30 december 2012 11:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Een week nadat ik heb opgeruimd heb ik altijd zoiets van "hoe komt deze troep nou weer hier.."Ligt er weer meuk verspreid
Knuffelrock?quote:Op zondag 30 december 2012 11:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had hele cassettebandjes vol met rockballads
quote:Op zondag 30 december 2012 11:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, wij verkopen ze dit jaar voor het goede doel. Maar het bakken is verdeeld over 2 dagen en 3 personen, dus is goed te doen
Wil ik dat wel zien?quote:Op zondag 30 december 2012 11:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Je moet denk ik meer in SHO komen. Celebs onflatteus op de kiek. Epische topicreeks!
En dan zingt-ie ook nog door zijn neus, maar het blijft een wereld-nummer.quote:Op zondag 30 december 2012 11:11 schreef laxus13 het volgende:
Dat accent is niks maar verder is het wel een mooi nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |